valt meequote:
underbellyquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft hij al in zijn broek gestopt vraag ik mij af. Ik hoop toch dat dat meer dan enkel een erectie is.
okequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt mee
laat me positief zijn ofzo
sof niet zo hatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
va doet nu geforceerd en overdreven positief zodat hij aandacht krijgt nu![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
is toch zoquote:
Neen.quote:
Waarom zo jelly?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
ben ik nietquote:
Net een uur geleden mijn baard afgeschoren en dan dit!quote:
Ok.quote:
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
zijn grootste liefde is hetzelfde als die van mij, alleen die van hem is groter. Misschien dat ik daarom jaloers kan zijn. Maar ik vind een klein beeldscherm ook wel handig.
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net een uur geleden mijn baard afgeschoren en dan dit!
[..]
Ok.
[..]
Ik snap er niks van.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
zijn grootste liefde is hetzelfde als die van mij, alleen die van hem is groter. Misschien dat ik daarom jaloers kan zijn. Maar ik vind een klein beeldscherm ook wel handig.
Laptop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net een uur geleden mijn baard afgeschoren en dan dit!
[..]
Ok.
[..]
Ik snap er niks van.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
Ladies prefer it short and thick, rather than long and thinquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Size doesnt matter. Paar inches voldoet.
Laptopbeeldscherm inches vanzelfsprekend/
Leuke quote maar ik heb nog nooit een lange, dunne laptop gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ladies prefer it short and thick, rather than long and thin
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laptop.
Zij heeft een 13" macbook pro, ik een 15"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |