valt meequote:

underbellyquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft hij al in zijn broek gestopt vraag ik mij af. Ik hoop toch dat dat meer dan enkel een erectie is.

okequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt mee
laat me positief zijn ofzo

sof niet zo hatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
va doet nu geforceerd en overdreven positief zodat hij aandacht krijgt nu![]()

quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:

is toch zoquote:

Neen.quote:

Waarom zo jelly?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:

ben ik nietquote:

Net een uur geleden mijn baard afgeschoren en dan dit!quote:
Ok.quote:
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
zijn grootste liefde is hetzelfde als die van mij, alleen die van hem is groter. Misschien dat ik daarom jaloers kan zijn. Maar ik vind een klein beeldscherm ook wel handig.

Weet ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net een uur geleden mijn baard afgeschoren en dan dit!
[..]
Ok.
[..]
Ik snap er niks van.

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
zijn grootste liefde is hetzelfde als die van mij, alleen die van hem is groter. Misschien dat ik daarom jaloers kan zijn. Maar ik vind een klein beeldscherm ook wel handig.

Laptop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net een uur geleden mijn baard afgeschoren en dan dit!
[..]
Ok.
[..]
Ik snap er niks van.

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:07 schreef supersof het volgende:

Ladies prefer it short and thick, rather than long and thinquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Size doesnt matter. Paar inches voldoet.
Laptopbeeldscherm inches vanzelfsprekend/

Leuke quote maar ik heb nog nooit een lange, dunne laptop gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ladies prefer it short and thick, rather than long and thin

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laptop.
Zij heeft een 13" macbook pro, ik een 15"

Ik had het over een penis.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke quote maar ik heb nog nooit een lange, dunne laptop gezien.

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke quote maar ik heb nog nooit een lange, dunne laptop gezien.

Sorry.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar in deze context sloeg het nergens op. Jij vlegel.

Weet je zeker dat je geen DILF-Hunter bent?quote:

MILF, 100%quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen DILF-Hunter bent?

heeft je vriendin al een kind danquote:

ohquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een aversie tegen Appleproducten.

moest er ook nog bijkomenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft je vriendin al een kind dan

Nope. Houden zo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft je vriendin al een kind dan

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moest er ook nog bijkomen

wil je niet dat ze zich voortplant nee?quote:

Weenie, houd zelf meer van 17-21-jarigen. Liefst zonder kind.quote:

Ik ben fucking 18.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wil je niet dat ze zich voortplant nee?

Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weenie, houd zelf meer van 17-21-jarigen. Liefst zonder kind.

kan toch. En jij hoeft niet de vader te zijnquote:

braafquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
help moet hond uitlaten
geen zin om om te kleden
dan maar in pyjama

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
help moet hond uitlaten
geen zin om om te kleden
dan maar in pyjama

Als zij met een ander neukt hoef ik d'r niet meer hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan toch. En jij hoeft niet de vader te zijn

Ach, ik verdien wel af en toe wat extra geld omdat Apple zoveel bagger verkoopt.quote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als zij met een ander neukt hoef ik d'r niet meer hoor

wat doe jij dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik verdien wel af en toe wat extra geld omdat Apple zoveel bagger verkoopt.

ik ben warmbloedigquote:

huskies altijd +1quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
omg
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater

telefoons/tablets of de computers?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijbaan als Applereparateur.

Maak haar heet danquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maakt het niet warmer

regent best hard voor pyjamaquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
help moet hond uitlaten
geen zin om om te kleden
dan maar in pyjama

Oh, nou luister. Ik heb een iPad mini en op een dag stond dta ding ineens uit terwijl ie nog 70% batterij had. Kan dat komen doordat ie te koud wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijbaan als Applereparateur.

laat mequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maakt het niet warmer

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sof heet maken
haha
nee
quote:

De macbookjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
telefoons/tablets of de computers?
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou luister. Ik heb een iPad mini en op een dag stond dta ding ineens uit terwijl ie nog 70% batterij had. Kan dat komen doordat ie te koud was

dvquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aan wie zal ik ik mijn 50.000ste post straks wijden?

Aan Crackje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aan wie zal ik ik mijn 50.000ste post straks wijden?

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De macbookjes.
[..]
Zie hierboven.

zijn juist heel betrouwbaar? En een harde schijf of geheugen vervangen is niet moeilijker dan bij een asus/dell ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De macbookjes.
[..]
Zie hierboven.

jhaliquote:

heb ik weer een banquote:
misschienquote:

ik vind het fijn dat wij normaal kunnen omgaan met elkaarquote:

Sorryquote:
quote:
Laten we zeggen dat er regelmatig productiefouten insluipen en er dan stapels binnenkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zijn juist heel betrouwbaar? En een harde schijf of geheugen vervangen is niet moeilijker dan bij een asus/dell ofzo

altijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat wij normaal kunnen omgaan met elkaar

point takenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
[..]
[..]
Laten we zeggen dat er regelmatig productiefouten insluipen en er dan stapels binnenkomen.
En klopt, het is allemaal simpel te vervangen, maar Apple is anaal over dat dus niet iedereen mag het.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |