Nee echt serieus.quote:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hitler noemde het gedeelte dat hij veroverde in de oorlog het 3e rijk. het 2e was in de eerste wereldoorlog en de 1ste was nog ergens eerder.
Hmm. woensdag/donderdag kerst, voor de rest maakt het mij niet zo uitquote:
oh heb ik het ook foutquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee.
Heilige Roomse Rijk > Duitse Keizerrijk (De eenwoording van de Duitse staten) > Hitler zijn reich, het derde dus.
18, vwoquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe oud ben je en welke opleiding volg je op dit moment
Ik had niet voor niets een 3,9 voor gs.quote:
Ik moet vrijdag werken van 7.00 tot 12.15 en dan kerst. Verder heb ik niks te doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee.
Heilige Roomse Rijk > Duitse Keizerrijk (De eenwoording van de Duitse staten) > Hitler zijn reich, het derde dus.
[..]
Hmm. woensdag/donderdag kerst, voor de rest maakt het mij niet zo uit
als dit geen neuken wordtquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag werken van 7.00 tot 12.15 en dan kerst. Verder heb ik niks te doen.
LR zegt dat het niet uit maaktquote:
Nou ja... het is toch wel algemene kennis. Maar erkennen het niet te weten is beter dan zomaar wat te verzinnen. Nu weet jij het tenminste correctquote:
haha kom je ook dan doen we trioquote:
ja dat dacht ik ook vandeweekquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha kom je ook dan doen we trio
wil jij ook ofsoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |