pff iets met racen volgens mij... snap er geen reet van, heb nooit iets van virussen gehad op dat ding en nu krijg je zoiets...quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nou welke app heb je toen geïnstalleerd? Het is sowieso van een gratis app.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef Motorbass het volgende:
Wellicht dat dit werkt:
https://play.google.com/s(...)mike.airpushdetector
Kun je zien welke app dit veroorzaakt.
toevallig geroot?quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Beursaap het volgende:
Wil liever niet gaan resetten omdat ik dan mijn Temple run highscore kwijt ben
Ik snap dat dat belangrijker is dan al die spam troep.quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Beursaap het volgende:
Wil liever niet gaan resetten omdat ik dan mijn Temple run highscore kwijt ben
Ik ben tot 32000 m gekomen. Niemand die dat wist te evenaren.quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
toevallig geroot?
dan even aan de slag met titaniumbackup en anders is het een kwestie van keuzes maken, of een mooie highscore hebben en deze popups of een schone telefoon zonder rommel
kwestie van prioriteiten wat mij betreft
je bent zo handig geweest om iets te installeren wat niet helemaal vers is dan is het is nu tijd om even met de blaren op de billen te zitten zullen we maar zeggen.
dan ben je de lulquote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik ben tot 32000 m gekomen. Niemand die dat wist te evenaren.
Heb niet geroot nee...
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Beursaap het volgende:
Vreemd genoeg verschijnt er nu niks meer van in beeld zonder dat ik ook maar iets veranderd heb![]()
Android... je blijft je erom verbazen
Ik bankier niet mobiel en de rest zal me ook allemaal gestolen kunnen wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen
heeft eerder met mazzel of toch iets gedaan hebben dan met android te maken
en ondertussen worden al je gegevens naar een server in rusland gestuurd
sommige mensen, echt....quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik bankier niet mobiel en de rest zal me ook allemaal gestolen kunnen wordenAls die Rus leest dat ik 32000 m heb weten af te leggen is dat ook weer wat publiciteit voor me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |