oke doeiquote:
Masturberen is een goed idee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Masturberen, meestal
Dunno, heb meestal whatsapp al
pizza eten film kijken fokkenquote:
geen zin in, doe ik wel morgen ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom niks met mensen buiten het internet?
en morgen zit je weer pizza te eten en te fokkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zin in, doe ik wel morgen ofzo
Oké.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
ik kreeg een paar dagen geleden supersof haar facebook in mijn dm, ik heb er niks mee gedaan
einde bericht
Jammer zijn dat soort mensen. Al vind ik het op zich niet zo erg om op VBL als Herman Finkers door te gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
ik kreeg een paar dagen geleden supersof haar facebook in mijn dm, ik heb er niks mee gedaan
einde bericht
Het kan erger inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer zijn dat soort mensen. Al vind ik het op zich niet zo erg om op VBL als Herman Finkers door te gaan.
Van wie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Nee ik eet niet twee dagen achter elkaar pizza.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
en morgen zit je weer pizza te eten en te fokken
dat weet ik niet meerquote:
goedzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik eet niet twee dagen achter elkaar pizza.
Jawel. Zoek maar op. Ik wil het weten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
[..]
goedzo
Geen zin in.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel. Zoek maar op. Ik wil het weten.
nu pas?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid is verdwenen.
Omdat je FB is verstuurd? Kan toch niet echt als een verrassing komen, het stalk gedrag van sommige in deze SC zelf is op zijn tijd ook al beangstigendquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid is verdwenen.
Daarom niemand op fb hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je FB is verstuurd? Kan toch niet echt als een verrassing komen, het stalk gedrag van sommige in deze SC zelf is op zijn tijd ook al beangstigend
rens is er niks bijquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je FB is verstuurd? Kan toch niet echt als een verrassing komen, het stalk gedrag van sommige in deze SC zelf is op zijn tijd ook al beangstigend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |