SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ik zit op de berg, spoelt wel naar benedenquote:
fuck your lifequote:Op zaterdag 21 december 2013 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
Moet langs de Kwamtum omdat de kortingsbonnen niet online kunnen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zit op de berg, spoelt wel naar beneden
Van je zolderkamertje af moetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
Kwantebalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:33 schreef glittertje39 het volgende:
op zaterdag naar de kwantum moeten...rip
Duurt het lang om de buitenwereld te renderen om moet ik extra RAM kopen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van je zolderkamertje af moeten
Weet niet, ik kom er nooit. Zal de postbezorger vragen hoe het buiten is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Duurt het lang om de buitenwereld te renderen om moet ik extra RAM kopen?
Ik was gisteren naar de vloerenzaak. Had framedrops toen ik de zaak verlietquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet, ik kom er nooit. Zal de postbezorger vragen hoe het buiten is.
De vloer was nog nat. CPU lag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar de vloerenzaak. Had framedrops toen ik de zaak verliet
Die valt in de categorie Ryan van Tilburg ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand die Douwe Bob heet kan ik niet serieus nemen.
#kutzeghéquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
johannes, je loopt met je eigen domheid te koop!quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
het is watquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Roland Scholten zit ook in het Glazenhuis. Of hoe hij ook maar heet.
Ik heb geen vangrails in mijn huis.quote:
Ik ben dan ook een beetje een blaag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
johannes, je loopt met je eigen domheid te koop!
Jij bent werkelijk een plaagquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beetje een blaag.
dat ga ik missen dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee hoor, hij is er nog
staat klaar om muziek te maken
Terecht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
je bent zelden grappig, maar nu moet ik wel lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon zo jong als ik me voel en jij wordt nooit zo oud als je er uit ziet!
Hans Grüberquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
weet niet wat voor duitsers jullie kennen
Met een gitarist uit Den Helderquote:
Dat vind ik verder niet zo rullevant maar goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met een gitarist uit Den Helder
Adolf Hitler.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
weet niet wat voor duitsers jullie kennen
Weinig randement.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik verder niet zo rullevant maar goed
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik verder niet zo rullevant maar goed
Jawel, zo wordt Den Helder weer eens genoemd!quote:
Goedemiddagquote:
Meer mocht niet van Carmen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:02 schreef Ame_thyst het volgende:
heeft hij maar 2 filmpjes gemaakt ?
Heeft hij tijdens zijn bezoek daar zijn grote lijf ook gewassen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:03 schreef FritsFlits het volgende:
Eric drinkt het schone drinkwater op
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:04 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft Annemieke de kleding van Kuifje aan?
Maar ze halen wel weer meer op dan vorige jaren, dat getal is volgens mij wel zo gefaked, niet normaal meer.quote:
"Ik wil heel graag, echt heel heel HEUL graag, en daarom, dus dat, punt."quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan motivatiebrieven schrijven.
Wat is er kut om "Ik ben goe, je weet." op een post-it te schrijven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk het niet. Helaas.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik wil heel graag, echt heel heel HEUL graag, en daarom, dus dat, punt."
Succes gegarandeerd.
"Neem me"quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
"Ik ben een echte teamspeler, maar ik kan ook goed op zelfstandige basis werken."quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog minstens twee jaar...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar na tien jaar is het wel leuk geweest toch? Volgend jaar iets anders.
Volgens mij wordt dat elk jaar gezegd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:13 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit zulk tam en saai publiek gezien
Kom op man, het lijken net een stel dooie mussen daar voor het huis. In o.a Breda en Eindje ging het pas echt goed losquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat elk jaar gezegd.
Ik wel. Ik was ooit bij een cabaretvoorstelling in een verzorgingstehuis. Het was best wel bizar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:13 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit zulk tam en saai publiek gezien
Precies dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat elk jaar gezegd.
Mwoah.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:19 schreef JenHermes het volgende:
Kijken of ze nu wel los kunnen komen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:20 schreef Cee het volgende:
Is Eat Sleep Rave Repeat Paulusma al in het huis geweest?
Eindjequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:15 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Kom op man, het lijken net een stel dooie mussen daar voor het huis. In o.a Breda en Eindje ging het pas echt goed los
flesjes azijn werden uitgedeeld bij de deur.quote:
Je beseft dat bij dat 'vroegah' ook Jordi van Loon hoort?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat er ooit nog een oprecht goede anthem komt, zoals vroegah
Ik krijg er diarree van.quote:
Verliefdheid als anthemquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je beseft dat bij dat 'vroegah' ook Jordi van Loon hoort?
verliefdheid is een toverbaaaaaaalquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
zelfs die was grappiger en oprechter dan de tsunamiquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef Cee het volgende:
Wat deze wijze dame zegt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:29 schreef Cee het volgende:
Joh het is toch Serious Request, geen jaarlijkse uitreiking van de Anthem-Award, wat maakt het uit waar ze het meest op springen.
Omdat springen gratis isquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:29 schreef Cee het volgende:
Joh het is toch Serious Request, geen jaarlijkse uitreiking van de Anthem-Award, wat maakt het uit waar ze het meest op springen.
Je werd een beetje opgewonden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok van mijn eerste reactie toen ik besefte wie dit is.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok van mijn eerste reactie toen ik besefte wie dit is.
quote:
quote:
Zo zie je maar, verliefdheid is een toverbal, Cee!quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie:
"Zooowwwwww!!!111 wwwwwachtjordivanloon laat maar. Godverdomme."
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo zie je maar, verliefdheid is een toverbal, Cee!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
En ik heb ook maar eens stroopwafels bij de supermarkt gehaald
Top 2000 verdient ook een uitzonderingquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]eigenlijk zijn die alleen voor de vrijdagavond talentshows...maar ach voor SR maak ik een uitzondering
Ja maar dan is dit pakje al op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Top 2000 verdient ook een uitzondering
Ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan is dit pakje al op.
Is dat ook zo'n leuk topic? want dan schuif ik gewoon door
Yup.. En de zuurtegraad is net iets omhoog gegaan toen ik begon te postenquote:
Anders had de weekenddokter langsgestuurdquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Yup.. En de zuurtegraad is net iets omhoog gegaan toen ik begon te posten
quote:
Laura jansen?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen, heb ik veel gemist?
Ben trouwens enorm moe omdat m'n moeder me tussendoor 3x uit bed probeerde te schoppen
Alleen Geraldinequote:
Je slaapt met je ma?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben trouwens enorm moe omdat m'n moeder me tussendoor 3x uit bed probeerde te schoppen
Ík zou je moeder schoppen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Paul zijn hakkuh-halfuurtje nog gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ze kwam om 9 uur om te stofzuigen, ik werd even boosquote:
Daar hebben ze hun handen ook wel vol aan..quote:
Dat is hopelijk geen referentie naar Mr. Weeningquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vast weer een of andere nobody die pretendeert mr. bigstar te zijn
Uh, okéquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je slaapt met je ma?
Beetje apart maar ieder wat wils
mag niet van gielquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft Paul zijn hakkuh-halfuurtje nog gedaan?
Nee alleen 2 plaatjes nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft Paul zijn hakkuh-halfuurtje nog gedaan?
Woon je in Volendam?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ze kwam om 9 uur om te stofzuigen, ik werd even boosIk ga denk ik vannacht om half 2 even zelf stofzuigen
Nee.quote:
Ik werd om 11u gebeld door mijn moeder, die zegt, wat klink jij verrot, je hebt zo'n wake up light wel echt nodig. Je krijgt hem van onsquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giel moet zijn muil houwen en gaan slapen.quote:
Nja om 12 uur probeerde ze me nog een keer eruit te krijgen, rolluiken open enz. Zwaar irritant. Ik slaap tot wanneer ik wil en ik slaap niet langer dan 9 u en dat weet ze.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd om 11u gebeld door mijn moeder, die zegt, wat klink jij verrot, je hebt zo'n wake up light wel echt nodig. Je krijgt hem van ons
Ik klaag nameljk al tijden dat ik als het 's ochtends donker is, mijn bed niet uit kan komen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd om 11u gebeld door mijn moeder, die zegt, wat klink jij verrot, je hebt zo'n wake up light wel echt nodig. Je krijgt hem van ons
Ik klaag nameljk al tijden dat ik als het 's ochtends donker is, mijn bed niet uit kan komen.
Geen slot op je deur?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja om 12 uur probeerde ze me nog een keer eruit te krijgen, rolluiken open enz. Zwaar irritant. Ik slaap tot wanneer ik wil en ik slaap niet langer dan 9 u en dat weet ze.
Nee, helaas, zit hier bijna nergensquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja om 12 uur probeerde ze me nog een keer eruit te krijgen, rolluiken open enz. Zwaar irritant. Ik slaap tot wanneer ik wil en ik slaap niet langer dan 9 u en dat weet ze.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul draait Krystl
Gras is groen.
rolluiken? ben je roy donders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee, ik vond het ook niet relaxed als sliep ik niet echt meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:51 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zou het niet relaxed vinden als mijn moeder ineens binnen kwam lopen om me eruit te schoppen.. Of zou stofzuigen.. Of wakker bellen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik moet zeggen, ik ben die hele Roy Donders en de hype erom niet. met krullen, kralen en pailletjes
Is wakeup light met die vogelgeluiden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vond het ook niet relaxed als sliep ik niet echt meer.
Maar normaal heb ik al 2 supermarkten gezien rond die tijd.
Dat kanquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is wakeup light met die vogelgeluiden?
uh, okéquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kannet wat dit huis nodig heeft
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pas op... Dan word je in de zomer om 4u 's ochtends wakker als de vogels gaan fluiten buiten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie woont in een volière.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas op... Dan word je in de zomer om 4u 's ochtends wakker als de vogels gaan fluiten buiten.
Als er trouwens 3 zijn die ook zo'n ding nodig hebben, dan zijn het die vogels wel. Kom ik kwart over 11 met mijn brakke hoofd de kamer in, word ik er door 2 aangekeken met een blik van "rot op het is nog nacht" en de derde lag nog in zijn slaapzakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
fixedquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas op... Dan word je in de zomer om 4u 's ochtends wakker als de vogels gaan fluiten huiskamer buiten.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er trouwens 3 zijn die ook zo'n ding nodig hebben, dan zijn het die vogels wel. Kom ik kwart over 11 met mijn brakke hoofd de kamer in, word ik er door 2 aangekeken met een blik van "rot op het is nog nacht" en de derde lag nog in zijn slaapzakjeWat voor een vogels zijn dat? O.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
twee valkparkieten en een pyrrhura.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat voor een vogels zijn dat? O.o
[..]
Als er trouwens 3 zijn die ook zo'n ding nodig hebben, dan zijn het die vogels wel. Kom ik kwart over 11 met mijn brakke hoofd de kamer in, word ik er door 2 aangekeken met een blik van "rot op het is nog nacht" en de derde lag nog in zijn slaapzakjeWhehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij gleed net bijna van mijn arm, nu lijk ik wel een emo
Ben ik weer
Waarvoor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo brief verstuurd. Nu maar duimen.
Ik duim met je mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooie tekening gemaakt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er trouwens 3 zijn die ook zo'n ding nodig hebben, dan zijn het die vogels wel. Kom ik kwart over 11 met mijn brakke hoofd de kamer in, word ik er door 2 aangekeken met een blik van "rot op het is nog nacht" en de derde lag nog in zijn slaapzakjeHad vroeger parkieten. Geniale beestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
En het gitaar.quote:
Zo zie ik er regelmatig uit, gisteren zette hij zijn nagels in het puntje van mijn neus om mijn bril van mijn hoofd te kunnen trekkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Whehhe
Die van mij gleed net bijna van mijn arm, nu lijk ik wel een emo
Mijn ouders hebben er eentje, die lult de hele dag doorquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Had vroeger parkieten. Geniale beestjes
NOS Journaal jaquote:
In de aspergeteelt?quote:
Hoeveel is er al geboden? ¤7,50quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef Stickertje het volgende:
Ik hoop dat er ook een reportage komt van de Personal Assistant bij Show Vandaag
Het was echt een spetterend concertquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef Ame_thyst het volgende:
zal ook eens geen kast van een huis zijn voor zo'n thuis concert
Haha, ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Serious Request vind ik mooi, puur en klein."
Whehe.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo zie ik er regelmatig uit, gisteren zette hij zijn nagels in het puntje van mijn neus om mijn bril van mijn hoofd te kunnen trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik was gister aan het zoeken maar kon de veiling niet vinden
Oh het staat er nog wel op.. 160 euroquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]oh ja dan is ie al afgelopen..ben ook benieuwd.
Je zou eigenlijk geld toe moeten krijgen om flessenkoerier voor La Brard te spelen.
Nee, zoveel...straks gaan ze PSV nog voorbijquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh het staat er nog wel op.. 160 euro
Zit diep hè.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zoveel...straks gaan ze PSV nog voorbij
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg grappigquote:
Voor de gift van PSV toe zou ik dat nog niet eens willen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
5x minder in de top 2000quote:
Nee, maar voor de gift van PSV kom ik mijn bed niet eens meer uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Voor de gift van PSV toe zou ik dat nog niet eens willen.
Ik zie je in gedachte al springen van gelukquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zeker 5x meer beatles dit jaar
Prima, maar denk dat Time Waits For No One eruit gaat dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef Pino112 het volgende:
Ohja eerst in het topic kijken Pino.
Alsnog 31x.
Als het 5x meer coldplay wordt spring ik nog eens van geluk uit het raamquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie je in gedachte al springen van geluk
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als het 5x meer coldplay wordt spring ik nog eens van geluk uit het raam
Wat is ermee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |