abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134519647
Zoals al eerder beschreven in het andere topic heb ik een ongeluk gehad met mijn auto.
De tegenpartij is volledig schuldig en heeft dit bekend op het schadeformulier.

Ik heb contact gehad met de verzekering van de tegenpartij en deze heeft mijn verteld dat ze mij gaan helpen en dat ik hun een brief moet sturen om hun aansprakelijk te stellen, met mijn gegevens + rekeningnummer. Ik moet hier een kopie van het schadeformulier aan toevoegen.

Ze hebben gister een taxateur langs gestuurd en het voertuig is total loss verklaard. Ik heb alleen nog geen officieel schaderapport ontvangen.

Wat mijn vraag is nu, moet ik een kopie van de voorkant van het schadeformulier naar hun toesturen of ook de achterkant? Ik dacht dat de achterkant alleen voor mijn verzekering was aangezien ik daar zijn snelheid op moet invullen wat ik niet weet.

Wel of niet het schadebedrag in de brief vermelden? Zal dit bedrag al bij hun bekend zijn omdat de taxateur ook van hun kwam, of toch wachten op een kopie van het schaderapport.

Bedankt alvast, ik had anders wel gebeld met hun verzekering maar die zijn gesloten op Zaterdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door benx op 21-12-2013 11:45:06 ]
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_134519698
Dubbelzijdige kopie?
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:34:41 #3
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:48:57 #4
17061 mvt
blame Canada
pi_134520149
Dat je eigen verzekering je daar niet in bij staat
We were to understand there would be pie and punch?
pi_134520264
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:48 schreef mvt het volgende:
Dat je eigen verzekering je daar niet in bij staat
Korte uitleg.

Auto aanrijding - schadeformulier invullen - (hij / zij niet schuldig) en dan de schadeformulier opsturen na de tegen partij zijn / haar verzekering.

Had ook eens een kleine aanrijding en toen kon ook mijn verzekering er niks wat aan doen. Alles moest via de anderen verzekering van de gene die mijn aan had gereden.
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:58:54 #6
17061 mvt
blame Canada
pi_134520305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:56 schreef maffeGeert het volgende:

[..]

Korte uitleg.

Auto aanrijding - schadeformulier invullen - (hij / zij niet schuldig) en dan de schadeformulier opsturen na de tegen partij zijn / haar verzekering.

Had ook eens een kleine aanrijding en toen kon ook mijn verzekering er niks wat aan doen. Alles moest via de anderen verzekering van de gene die mijn aan had gereden.
Ik had laatst iemand anders in mijn achterbumper. Mijn verzekering gebeld, afspraak gemaakt bij schadebedrijf. Die avond alles samen ingevuld, (2x), opgestuurd en auto laten maken. Ze hebben het geregeld met mijn verzekering. Welke dan de rekening naar die van de tegenpartij door stuurd
We were to understand there would be pie and punch?
pi_134520336
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:58 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik had laatst iemand anders in mijn achterbumper. Mijn verzekering gebeld, afspraak gemaakt bij schadebedrijf. Die avond alles samen ingevuld, (2x), opgestuurd en auto laten maken. Ze hebben het geregeld met mijn verzekering. Welke dan de rekening naar die van de tegenpartij door stuurd
Misschien de ene verzekering wel de anderen te lui ervoor ;)
pi_134520385
Toch vreemd dat jouw verzekering dit niet afhandelt. Of gaat het om een internet-prijsvechter?
“Computers are incredibly fast, accurate and stupid; humans are incredibly slow, inaccurate and brilliant; together they are powerful beyond imagination.”
pi_134520508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:03 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Toch vreemd dat jouw verzekering dit niet afhandelt. Of gaat het om een internet-prijsvechter?
Het is niet ongebruikelijk dat je dat zelf moet regelen als je alleen een WA-verzekering hebt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:39:39 #10
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_134521010
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is niet ongebruikelijk dat je dat zelf moet regelen als je alleen een WA-verzekering hebt.
Dat dus. Ik heb het in het verleden ook wel moeten doen helaas.

Nu casco verzekerd, dan wórdt het geregeld.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_134521025
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is niet ongebruikelijk dat je dat zelf moet regelen als je alleen een WA-verzekering hebt.
OK, wist ik niet. Nooit aan de hand gehad. Gelukkig heb ik dan weer een tussenpersoon die alles doet, mocht het eens aan de orde zijn.
“Computers are incredibly fast, accurate and stupid; humans are incredibly slow, inaccurate and brilliant; together they are powerful beyond imagination.”
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:46:48 #12
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_134521150
Of jullie lezen even het andere topic van TS. Daar staat al genoeg in over jullie vraagtekens.
(moet ik er nog een linkje bij zetten of vinden jullie het zelf wel?)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_134521169
Het kan altijd lonen om nog over het genoemde bedrag in discussie te gaan en te beargumenteren waarom het hoger hoort te zijn. Geen idee in hoeverre je andere kosten kan betrekken, zoals kosten dat je een huurauto nodig had et cetera maar het is de moeite om dit nog verder uit te zoeken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')