Zoals al eerder beschreven in het andere topic heb ik een ongeluk gehad met mijn auto.
De tegenpartij is volledig schuldig en heeft dit bekend op het schadeformulier.
Ik heb contact gehad met de verzekering van de tegenpartij en deze heeft mijn verteld dat ze mij gaan helpen en dat ik hun een brief moet sturen om hun aansprakelijk te stellen, met mijn gegevens + rekeningnummer. Ik moet hier een kopie van het schadeformulier aan toevoegen.
Ze hebben gister een taxateur langs gestuurd en het voertuig is total loss verklaard. Ik heb alleen nog geen officieel schaderapport ontvangen.
Wat mijn vraag is nu, moet ik een kopie van de voorkant van het schadeformulier naar hun toesturen of ook de achterkant? Ik dacht dat de achterkant alleen voor mijn verzekering was aangezien ik daar zijn snelheid op moet invullen wat ik niet weet.
Wel of niet het schadebedrag in de brief vermelden? Zal dit bedrag al bij hun bekend zijn omdat de taxateur ook van hun kwam, of toch wachten op een kopie van het schaderapport.
Bedankt alvast, ik had anders wel gebeld met hun verzekering maar die zijn gesloten op Zaterdag.
[ Bericht 0% gewijzigd door benx op 21-12-2013 11:45:06 ]
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."