SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
aha.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
ER de auto wordt bezorgd op een trailer
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegtquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook een overweging: je weet wat je nu hebt. Een nieuwe(re) kopen is altijd even ontdekken wat er eventueel nog verborgen bleek. Behalve dan met fonkelnieuw natuurlijk
daarom leasequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk de slechtste investering die je kan doen, de eerste 2 jaar schrijf je zoveel af dat vrijwel geen enkele onderhoudspost daar tegenop weegt
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
Welcome to Top Gear!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...
Wel "geluk" dat het gebeurde toen jij alleen in de auto zat ipv dat je kinderen erbij warenquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:58 schreef iamredleader het volgende:
En dat het op weg terug was, niet heen. En dat ik gelijk ben gestopt, en niet doorgereden. En dat ik snel geholpen ben. En een leenauto heb tot uiterlijk dinsdagmiddag 16:00. En dat vandaag de spelletjesmeet is bij Bartquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel "geluk" dat het gebeurde toen jij alleen in de auto zat ipv dat je kinderen erbij waren
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In a world where gearboxes explode and fan belts go missing, one man bravely buys a French car and hopes for the best...
[..]
[..]
zou dat helpen denk je?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg dat even tegen mijn baas
in een coffeshop?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag een high tea in Alkmaar.
Het is wel weer om binnen te zitten, te eten en te drinken en verde niks te hoeven
neequote:
Bij jou is het eerder eersteklas reizenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg dat even tegen mijn baas
hier regent het al een hele tijd. En het zal wel niet in een coffeeshop zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in een coffeshop?
Hier is het droog (de voorspelling was ook dat het in het westen zou regenen)
ook al niet,economy of 2e klas. Tenzij intercontinentaal, > 6 uur dan businessquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij jou is het eerder eersteklas reizen
Tenzij nodig voor functie lijkt me? Vertegenwoordig of iets dergelijks? Beetje doorgroeien daarheen dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee
De levensmiddelenindustrie is niet zo scheutig met dat soort arbeidsvoorwaarden.
dat dacht ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |