SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE!!!!1!78 Beter dan haar eigen origineel!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:17 schreef Cee het volgende:
Het zijn ook steeds tekstloze oorwurmrefreintjes waar ze wat gebazel omheen verzint.
vangrail, kippenvel, dingetje, belquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE!!!!1!78 Beter dan haar eigen origineel!
Het moet iets weg hebben van een ridder.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:26 schreef JaneDoe het volgende:
zet net de stream aan, wat draagt dennis?
ah, okquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het moet iets weg hebben van een ridder.
Ze heeft al meerdere kunstjes gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah, ok
meeste gasten rotten gelijk op nadat ze hun 'kunstje' gedaan hebben, hence montreal..
quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere kunstjes gedaan.
Zelfde kunstje ander riedeltje..quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders heb je elke dag hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Uccie het volgende:
Waarom moet Paul nu weer? Klopt toch niets van dat schema!
zolang giel maar zo uitgeslapen is als wat kan allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Uccie het volgende:
Want Giel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Uccie het volgende:
eeeeeeeeeeen opgerot!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoopt toch steeds dat Miss Drol gewoon een typetje van Wendy van Dijk is.
Nja Coen kan wel een nacht maken zoquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
zal wel nu gebeurenquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wordt ook wel eens tijd dat Dennis oprot.
dat is alleen weggelegd voor de catergorie mondrioolquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:47 schreef waxmask het volgende:
Doutzke voelde zich te goed om als Fries even langs te komen...
Categorie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is alleen weggelegd voor de catergorie mondriool
Dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:51 schreef marcodej het volgende:
Wat een domme kut die Doutzen. Zeg anders gewoon dat je niks wilt geven en dat je alleen belt voor jezelf.
Bel gewoon niet dan!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:51 schreef marcodej het volgende:
Wat een domme kut die Doutzen. Zeg anders gewoon dat je niks wilt geven en dat je alleen belt voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is jammer dat Roosmarijn het doet, met haar kamperkop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:03 schreef DaMook het volgende:
Die update is vaak irritant, maar soms ook wel ok. Nu met die meiden die een nummer aangepast hebben met clip
.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jammer dat Roosmarijn het doet, met haar kamperkop.
Wat voor kopquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoi schoonheidquote:
Aandoenquote:
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
heeft ze zelf ook wat uitgedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ze aan Doutzen geven. Die heeft net alles weggeven.
Te lui om langs te komen, te egocentrisch om iets te geven. (Doutze)quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeft ze zelf ook wat uitgedaan?
Hoe was Dennis vannacht?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Te lui om langs te komen, te egocentrisch om iets te geven. (Doutze)
Ze heeft gebeld of zo? En alleen maar wat gepraat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Thnx voor de editquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel belde volgens mij en ze had alles al aan Dance4Life gegeven...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft gebeld of zo? En alleen maar wat gepraat?
was aan de telefoon en had niks voor de veiling, heeft al aan dr eigen goede doel gegeven zei zequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel belde volgens mij en ze had alles al aan Dance4Life gegeven...
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
was aan de telefoon en had niks voor de veiling, heeft al aan dr eigen goede doel gegeven zei ze
Niks mis mee in mijn ogen, maar daar zullen sommige hier anders over denkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
was aan de telefoon en had niks voor de veiling, heeft al aan dr eigen goede doel gegeven zei ze
Ze had iets moeten geven. Ze had kunnen weten dat daarnaar gevraagd zou worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks mis mee in mijn ogen, maar daar zullen sommige hier anders over denken.
Kijk, dat ze haar geld liever aan andere doelen uitgeeft mag ze helemaal zelf weten maar waarom ze dan wel even haar eigen doel wil vermelden zonder iets te geven aan SR, bel dan niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:23 schreef waxmask het volgende:
Maar ja is ook maar een karig salaris bij VS he...
die laatste toevoeging doet t em, prima edit!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, dat ze haar geld liever aan andere doelen uitgeeft mag ze helemaal zelf weten maar waarom ze dan wel even haar eigen doel wil vermelden zonder iets te geven aan SR, bel dan niet.
Maar ik ga alleen uit van wat ik hier net lees, misschien valt het wel mee. Of zo. Stomme kut.
Wat ik lees belde ze haar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, dat ze haar geld liever aan andere doelen uitgeeft mag ze helemaal zelf weten maar waarom ze dan wel even haar eigen doel wil vermelden zonder iets te geven aan SR, bel dan niet.
Maar ik ga alleen uit van wat ik hier net lees, misschien valt het wel mee. Of zo. Stomme kut.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gegaan isquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Idd, vraag dan eerst off air of ze mee wil doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is het een domme actie geweest van de productie.
Ze zal vast gedacht hebben "beter niets dan iets", want 10 Euro geven klinkt dan nog gieriger.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar, ze wist natuurlijk wel dat ze haar zouden bellen
Oftewel ze willen dr zwart maken, anders hadden ze het niet uitgezonden. Je steunt ons en anders ben je tegen ons.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar, ze wist natuurlijk wel dat ze haar zouden bellen
Giel stelde voor gedragen slipjes te doen, dat wimpelde ze af met , ik denk er nog over na, een dooddoener dus...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zal vast gedacht hebben "beter niets dan iets", want 10 Euro geven klinkt dan nog gieriger.
Ja ze had alles al weggegeven voor dance 4 lifequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel is sowieso een viezerik met rare ideeenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel stelde voor gedragen slipjes te doen, dat wimpelde ze af met , ik denk er nog over na, een dooddoener dus...
Pff, zuurpruimquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel stelde voor gedragen slipjes te doen, dat wimpelde ze af met , ik denk er nog over na, een dooddoener dus...
dat haal ik er ook niet uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel ze willen dr zwart maken, anders hadden ze het niet uitgezonden. Je steunt ons en anders ben je tegen ons.
Nee het wasprecies wat je leest.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat onze modecopykoningin weer een prachtig exemplaar hiervoor heeft ontwikkeld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ze had alles al weggegeven voor dance 4 life
ALs je altijd zo schijtvol bent met je Friese afkomst wel ja, kijk als ze in de US zit ok, maar in Nederland is het hooguit 2 a 3 uurtjes ver. En die neger rijdt wel terwijl ze haar schoonheidsslaapje kan doen, zijn ze gewend, blanke rijke snobs rond rijden...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pff, zuurpruim
Alsof je meteen verplicht bent om langs te komen
Mijn moeder kwam met datzelfde idee en die luistert nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel is sowieso een viezerik met rare ideeen.
Uc, nu lijkt het alsof je moeder rare vieze ideeën heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam met datzelfde idee en die luistert niet
Kijk, dat is nou een lege doos. Met haar kopieerapparaat hobbyquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat onze modecopykoningin weer een prachtig exemplaar hiervoor heeft ontwikkeld.
Oh een echte Xerox dus!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat onze modecopykoningin weer een prachtig exemplaar hiervoor heeft ontwikkeld.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moeder wilde gedragen slipjes opsturen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam met datzelfde idee en die luistert niet
Ja, mijn moeder kan soms wat plat uit de bocht komen.....gelukkig heb ik daar niets van meegekregenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Uc, nu lijkt het alsof je moeder rare vieze ideeën heeft.
laat maarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
ALs je altijd zo schijtvol bent met je Friese afkomst wel ja, kijk als ze in de US zit ok, maar in Nederland is het hooguit 2 a 3 uurtjes ver. En die neger rijdt wel terwijl ze haar schoonheidsslaapje kan doen, zijn ze gewend, blanke rijke snobs rond rijden...
Nee, dat Doutzen dat deed, waren vast genoeg mensen (lees: mannen) die daar geld voor overhebben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je moeder wilde gedragen slipjes opsturen?
ik denk dat giel ze gewoon voor zichzelf achterover zou drukkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat Doutzen dat deed, waren vast genoeg mensen (lees: mannen) die daar geld voor overhebben.
Stoere boy is stoerquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef waxmask het volgende:
Speciaal voor Doutzen ga ik nu India in de pan hakken...Eigen schuld!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Die cd zal wel stuk zijn dan nu, met z'n allen erop gedanst
Godverdomme.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Die cd zal wel stuk zijn dan nu, met z'n allen erop gedanst
Zijn haar...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef marcodej het volgende:
Heeft Rabbering al iets leuks of opvallends gedaan eigenlijk?
Straks maar eens een boerenkoolstamppotje naar binnen werken.quote:
Als ontbijt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Straks maar eens een boerenkoolstamppotje naar binnen werken.
Ik lik de frituurpan nog even uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Straks maar eens een boerenkoolstamppotje naar binnen werken.
Tuurlijk. Ik lig nu nog weg te rotten in mn nest, maar over een uurtje kan het wel. En dan direct door naar een kerstborrel.quote:
Ja, dan heb je wel een bodempje nodig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik lig nu nog weg te rotten in mn nest, maar over een uurtje kan het wel. En dan direct door naar een kerstborrel.
maar t staat em goedquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef Cee het volgende:
Wat is ons Timurke mager geworden zeg.Ik schrik er van.
Schijttekeningen vind ik het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:52 schreef Cee het volgende:
Ik vind het toch wel iets aandoenlijks hebben, al die kindertekeningen waar peuters in grote gekleurde letters SHIT op hebben gekrast.
Ja 6 dagen, maak 6 filmpjes, elke dag een ander...het is niet alsof ze geen idee hebben hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:58 schreef glittertje39 het volgende:
wat ik mij elk jaar weer afvraag...waarom steeds hetzelfde filmpje van corton gedurende de uitzendingen?
precies dat vind ik een min-puntje van dit allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:01 schreef Uccie het volgende:
Ja 6 dagen, maak 6 filmpjes, elke dag een ander...het is niet alsof ze geen idee hebben hoe lang het duurt.
Ik ben dat gezeik over die schijt spuugzat....quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
precies dat vind ik een min-puntje van dit alles
Nog erger dan Trijntje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
blijkbaar wilde ze niets doneren...
Ze had mogelijke veilingobjecten aan haar eigen doel gegeven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
blijkbaar wilde ze niets doneren...
ik begreep dat zij gebeld was...quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
eigenlijk belde ze voor niets. aandacht te kort.
Dat weet je natuurlijk nooit, maar op de radio werd het gebracht alsof zij belde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:21 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik begreep dat zij gebeld was...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
Dan nog is het niet slim om niets te geven als BN-er
Slechte pr.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
Valt me ook zwaar tegenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
Geen excuus, wifi!quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:26 schreef glittertje39 het volgende:
dooie boel hier...is iedereen aan de diaree ofzo?
Ik heb geen interesse in de gleuf van Doutzenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:35 schreef glittertje39 het volgende:
hou de brievenbus in de gaten!!!!
M'n tv is even niet in orde. Pas nieuw met allemaal ingewikkelde knopjes. Begrijp dat allemaal niet. Broer komt als het goed is om ff te helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:31 schreef glittertje39 het volgende:
maar kijk die dj's nu ook half dood daar zitten
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:35 schreef tong80 het volgende:
M'n tv is even niet in orde. Pas nieuw met allemaal ingewikkelde knopjes. Begrijp dat allemaal niet. Broer komt als het goed is om ff te helpen.
volgend jaar geen telefoons mee naar binnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:35 schreef marcodej het volgende:
Er staan er nu twee met hun telefoon te spelen.
Ja zo'n volumeknop is best ingewikkeldquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n tv is even niet in orde. Pas nieuw met allemaal ingewikkelde knopjes. Begrijp dat allemaal niet. Broer komt als het goed is om ff te helpen.
Ah, je hebt de aanknop gevondenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de radio aan. Dus geen beelden.
je mist niks..alleen wat blonde damesquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef tong80 het volgende:
k heb de radio aan. Dus geen beelden.
* FritsFlits zet de webcamstream aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
je mist niks..alleen wat blonde dames
Op dit moment is er weinig op het plein te beleven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de radio aan. Dus geen beelden.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hoe kun je dat nu niet weten? je bent Luna van Pino
Wow, stream loopt erg achterquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Haaaapppppppiiiiiiiiiiiiiiiiinesssssssss
Ik had maar 3 sec intro nodig om te herkennen welk liedje het was.quote:
Vroege vogelquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6.52u ging de wekker, ben aant werk.
Zo geven vogels toch eten aan hun jongeren?quote:
Dan zie je Klaas vaakquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:55 schreef marcodej het volgende:
Klaas is wel ok. Die zou het goed doen in het huis.
Ze stond voor de straalwagen?quote:
Michiel moet even volhouden. anders kan hij naar z'n centen fluitenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Die fluiten ben je wel snel zat, tering
Die met die rode muts met blond haar daaronder?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die met die rode muts met blond haar daaronder?
Een euro voor een zeepjequote:Op zaterdag 21 december 2013 12:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Wat een vies wijf is dat met die die zwarte leren jas. Die heeft echt een stink kut.
ervaring met haar...om dat te weten ben je wel dichtbij geweestquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Wat een vies wijf is dat met die die zwarte leren jas. Die heeft echt een stink kut.
aan sommige wijven kan je gewoon zien dat ze een stink kut hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ervaring met haar...om dat te weten ben je wel dichtbij geweest
Die kan ook beter een huis kopen in dezelfde straat als Will and the People in Almere.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Birdy speelt vandaag in België voor de actie daar. Dan zal ze morgen ofzo ook wel "toevallig" in Nederland zijn.
stink kutquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:06 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
aan sommige wijven kan je gewoon zien dat ze een stink kut hebben.
Als je hun laatste +/- 10 jaar niet meetelt...quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Colplay beste band ter wereld![]()
Ik heb er helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je hun laatste +/- 10 jaar niet meetelt...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
Maar voor daarna mogen ze wat mij betreft astalaviva
Fix you vind ik vreselijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
Fix You, Trouble, Yellow. wereldnummers. Clocks is ook nog aardig. Maar voor daarna mogen ze wat mij betreft astalaviva
Ik heb gestemd op Fix You in de Top2000quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, die George Michael weet alles van toiletten.
Het is niet verplicht te kijken he. Het is onmogelijk om constant iedereen maar te vermaken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:26 schreef glittertje39 het volgende:
misschien moeten ze ook daggasten laten komen want dit is echt 10x niks zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |