slaap zachtquote:
Volgens mij heb ik die nog niet gezienquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, meerdere keren zelfs. Binnenkort het tweede deel maar eens kijken. Weet jij of die een beetje vermakelijk is?
Snel kijken dan, want ze gaan ook een deel drie maken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog niet gezien
Doe ik!quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snel kijken dan, want ze gaan ook een deel drie maken.
Welterustenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe ik!
Maar eerst slapen. Welterusten allen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe ik!
Maar eerst slapen. Welterusten allen.
Trustenquote:
kruising golden retriever en koningspoedel, heb wel eens foto gezet hier.quote:
Ja ik miste even de helft van de SC net volgens mijquote:
Ik wil ook weer een hontquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen ze kan nooit fatsoenlijk op de foto omdat ze zo zwart als de nacht is en je alleen een zwarte vlek ziet
Mag niet.quote:
M`n vader wil geen huisdieren meer in huis.quote:
nee ze krijgt geen (nauwelijks) vleesquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, loop morgen extra veel met hem en koop biefstuk
quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n vader wil geen huisdieren meer in huis.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kruising golden retriever en koningspoedel, heb wel eens foto gezet hier.
echt een schattige hond.
Dat kan gebeurenquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik miste even de helft van de SC net volgens mij
Was nooit een dierenvriendquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen ze kan nooit fatsoenlijk op de foto omdat ze zo zwart als de nacht is en je alleen een zwarte vlek ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |