600 ja? wat rijden jullie danquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:04 schreef xcachet het volgende:
Ze zeiden dat het al 600 euro heen en weer was aan benzine_! Daarom vonden ze het zonde om voor niks te gaan.
Alleen in de zomer rokjes dragen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi kut man
Ach in april lopen chicks weer in korte rokjes daar zo
Ik maakte een goede grap over een pater nadat een zekere VBL'er sprak over zijn pater die hem altijd iets meegaf om op te sabbelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
En wat had je voor goeds gedaan dan?
Wat wil je in deze DM. Ik heb sixpack, kerstdecoratie of grappige hond in de aanbieding.quote:
sixpackquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat wil je in deze DM. Ik heb sixpack, kerstdecoratie of grappige hond in de aanbieding.
Gekquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Heel het jaar door jurkjes en rokjes.
Ik zie vrouwen liever in dikke winterkledingquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hedendaags nog steeds. Dat is het mooie van oost-europa, die kousen gaan altijd aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi kut man
Voeg me even toe op facebook, dan geef ik je unieke toegang tot mijn privemapquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:06 schreef supersof het volgende:
[..]
sixpack
die kerstversiering kreeg ik sowieso al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |