quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Oognip het volgende:
Mogen we hier ook raden of is dat niet leuk?
en ook die tip over dat steentjequote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Oognip het volgende:
Mogen we hier ook raden of is dat niet leuk?
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook.
En dat Candaasje Adnap heeft is voor mij eigenlijk wel zeker.
Ja, die blijft bij mij ook over maar die leeftijd klopt dan nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
Dan zou Puala mij hebben toch? Of tel ik nou verkeerd.
dat bedoel ik.....dacht dat ze jonger is dan mij. En op basis van die hint had ik jou en haar al geschrapt. En of Kano stenen verzameld.....geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, die blijft bij mij ook over maar die leeftijd klopt dan niet
Daarom was ik in de war.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Oognip het volgende:
Aan de hand van die leeftijd zou ik Rewimo, Indaha, Adnap of Knoflook denken, maar die heb ik al aan anderen gekoppeld maar dat zal wel niet kloppen dan
Heb je mij al gekoppeld? Ik ben al getrouwd hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Oognip het volgende:
Aan de hand van die leeftijd zou ik Rewimo, Indaha, Adnap of Knoflook denken, maar die heb ik al aan anderen gekoppeld maar dat zal wel niet kloppen dan
Puala en Indaha geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iedereen (op de wachtende kper na) nu al uitgepakt?
Geloof dat ze d'r pakket mee had genomen naar een hotel en daar zou ze uitpakken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee ja, Puala kon nog niet uitpakken toch? En waar blijft Indaha? [ afbeelding ]
Die zit de hele dag te popelen om naar haar kamer te gaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:52 schreef Oognip het volgende:
Geloof dat ze d'r pakket mee had genomen naar een hotel en daar zou ze uitpakken.
Ze had zelf een kater voorspeld dus die ligt nog te snurkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zit de hele dag te popelen om naar haar kamer te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |