Jezus man, je pakketje had wel uit Aussie kennen komen het duurt zo lang. Had je verse Kangoeroe gewenst ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, nou ik zit er weer klaar voor hoor!
quote:
Toek, wat een leuke dingetjes allemaal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:47 schreef Toekito het volgende:
Maargoed ik had hier dus al weken een doos staan met paas sinterklaaspapier......en eindelijk mocht dat eraf
Dus vanmorgen heel rustig met een bakje koffie erbij.....scheur scheur scheur.[ afbeelding ]
en binnen 3 tellen was het:
[ link | afbeelding ]
Daarin zat een kaart met gedicht.
[ link | afbeelding ]
Ik ga hieronder even het gedicht opschrijven voor u allen
Voor Toek,
Met een grap en een grol, post jij topic na topic vol.
Kadootjes kopen was dan ook geen grote klus,
genoeg om uit te kiezen dus.
En met een beetje proppen, kon ik toch nog veel in dit kleine doosje stoppen.
Als ik zo door je postgeschiedenis heen scroll, is het mij duidelijk: Jij maakt een hoop lol.
Dat mag ook wel na alles wat je hebt doorstaan, ik zou ook anders door het leven gaan.
Genieten doe je vol op, neven en nichtjes, ze klimmen gerust op je kop.
Maar ook een weekendje uit met de dames en heren, even in een hotel, niet thuis logeren. Dat doe je met een ander doel is wat ik zag. Zodat men je niet vind op je verjaardag.
Flora&Fauna, Formule 1 en lotgenoten, koffie zie ik ook in grote sloten. In elk geval zit je niet stil mijn beste Toek-meneer (hier moest ik zo om lachen
), want naast dit alles ook aan't werk elke keer.
Dit gedicht wenste jij gebeiteld in steen, maar Lieve Toek, denk eens aan mijn arme been.
Nee steen dat wordt het niet, wel handgeschreven dat is zo gepiept.
Wel een steen voor je gezocht en gevonden, nee hij komt niet uit London.
Hij komt uit de verzameling van een zeker persoon, dat leeft hier in huis, niet mijn kloon.
Dan nu nog een hintje over mezelf dan maar, ik ben niet jong maar ook geen 50 jaar. Voorzien van een huisdier! Ach wie weet, misschien weet je wel hoe ik heet.
Wat kadootjes betreft heb ik je wensen kunnen vervullen en kun je nu uit een prachtig trommeltje smullen. Wat geinigs en zachts erbij gedaan want alleen een trommel vond ik zo karig staan.
Succes met raden naar mijn identiteit, 't kost je vast weinig tijd.
Fijne Feestdagen, Je Santa
Daarna ben ik stuk voor stuk gaan uitpakken!
Als eerste had ik een groot doosje:
[ link | afbeelding ]
Beterrrrrrrrr want ik had er geen meer
Daarna had ik iets zachts zo te voelen en toen ik het open maakte wilde ik alleen maar kroelen
[ link | afbeelding ]
het volgende pakje kon ik qua maat niet thuis brengen maar toen ik het openmaakte snapte ik waarom het zo raar aanvoelde!
[ link | afbeelding ]
Er zat een plat, niet dik en flexibel pakje bij.....ook zoiets waarvan ik eerst dacht: Wat moet het zijn. Tot ik het opende:
[ link | afbeelding ]
Koelkast lol to the max!
En ook aan SnoepToek is gedacht:
[ link | afbeelding ]
En een mooi steentje zat er ook bij
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toen was de doos leeg.
Maar ik wil een hele dikke zoen geven en een xxl knuffel aan mijn Santa, waarvan ik door het gedicht het helemaal niet meer weet wie het is, want ik vind het echt keigaaf en ben er zeer blij mee.
[ link | afbeelding ]
Overzichtje
1 Duim is eigenlijk te weinig Santa!
[ link | afbeelding ]
Nou, kangoeroe biefstuk is anders wel heul lekker hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jezus man, je pakketje had wel uit Aussie kennen komen het duurt zo lang. Had je verse Kangoeroe gewenst ofzo?
Onslowquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Nou, daar gaat ie danOnder grote belangstelling van beide mannen
Eerst nog even het pak
[ afbeelding ]
Papier eraf en wat zien we? Een doos!
[ afbeelding ]
Doos open en ja hoor: cadeautjes!
[ afbeelding ]
Het gedicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Onslow die inderdaad zéér geïnteresseerd was, echt níét te hóúden!
[ afbeelding ]
De cadeautjes
[ afbeelding ]
En nu toch wel enige interesse
[ afbeelding ]
Dank je wel Oognip-SantaEn nee, ik wist het helemaal niet
Je kloonnaam was slechts een hele kleine give-away
Jeejquote:
Ik had jouw kloon ook vrijwel meteen door, door de naam -O_ dacht alleen dat het misschien expres zo gedaan wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:59 schreef Oognip het volgende:
ik vroeg me al af hoeveel mensen mijn kloon door zouden hebben, mijn lootje wel dus
ik ook!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:00 schreef Oognip het volgende:
Even verder gelezen: Toek wat een leuk gedicht en cadeaus! Ik heb een vermoeden wie jouw santa is
Eh ja, meteen eigenlijk. Luna, dat kon maar op 2 mensen wijzen en eentje deed niet meequote:Op zaterdag 21 december 2013 09:59 schreef Oognip het volgende:
ik vroeg me al af hoeveel mensen mijn kloon door zouden hebben, mijn lootje wel dus
Dat gebit is geweldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze zijn allemaal geweldig, die cadeaus en gedichten, wat een rijmtalenten zitten hier![]()
Ik dacht eigenlijk al heel snel dat Indaha mijn Santa was maar ja, het was al laat
Ik dacht heel lang Bamba puur op basis van handschrift.....maarja toen ik uitpakte schoot jij door mijn gedachte.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toek, wat een leuke dingetjes allemaal!Kun je echt niet raden wie jouw Santa is?
Ik reageerde er expres niet op om jou dat vooral te laten denken -O_ Maarrr...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik dacht heel lang Bamba puur op basis van handschrift.....maarja toen ik uitpakte schoot jij door mijn gedachte.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik reageerde er expres niet op om jou dat vooral te laten denken -O_ Maarrr...
Als je die van echt iedereen weet is de jouwe ook niet zo moeilijk meerquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik ook!Ik weet iedereen zijn ss, behalve de mijne
Ik had gehoopt dat mensen er niet zouden denken om het om te draaien. What was I thinkingquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh ja, meteen eigenlijk. Luna, dat kon maar op 2 mensen wijzen en eentje deed niet mee
Ik ben idd F_R haar ssquote:Op zaterdag 21 december 2013 08:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Bamba dank je wel. Foto's komen vanavond moet nu weg.
Mwah die opmerking over dat doorgestreepte adres was ook eh... opvallend, zeg maarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:11 schreef Oognip het volgende:
Ik had gehoopt dat mensen er niet zouden denken om het om te draaien. What was I thinking
Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah die opmerking over dat doorgestreepte adres was ook eh... opvallend, zeg maar
Maar jouw Santa snapt jou welquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zit echt te kort in de SC om sommige dingen te snappen geloof ik
Ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd F_R haar ssik ben heel benieuwd naar de foto's en wat jullie ervan vinden
Haha, dat vrees ik ook van mezelfquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zit echt te kort in de SC om sommige dingen te snappen geloof ik
Ouwe hippie dat het me d'r isquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Stoned
[ afbeelding ]
Hij is er overigens niet voor van de bank af gekomen
Whehehequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Stoned
[ afbeelding ]
Hij is er overigens niet voor van de bank af gekomen
Hij heeft ze op de grond geflikkerd en dat was het danquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:16 schreef Oognip het volgende:
Whehehe
Mijn katten worden echt helemaal wild van die stinkmuizen, ze hebben ze binnen een uur ook altijd helemaal uit elkaar getrokken
Zo ondankbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft ze op de grond geflikkerd en dat was het dan
Ik ben het nietquote:
Nou........1 ding is duidelijk het is een schat maar wiequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben het nietVoor mij is het overduidelijk wie het wel is
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee, het is een Brit. Zijn uur wakker zijn zat er alweer op voor vandaag
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oognip, kun je misschien in de op de namen van tot nu toe bekende Santa's en hun lootjes koppelen?
Bij mij blijft er maar 1 overquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef Toekito het volgende:
Die leeftijdstip in het gedicht.......tsja ik wil niemand beledigen maar volgens mij vallen er dan vele af. Maar weet niet van iedereen de leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |