SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of flash haar met rondje die je maakt met je vingers. En geef haar eentje op dr fissy. Dan mag het, want ze keek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Arcadia het volgende:
Geef haar gewoon een hand en zeg dat je opnieuw wilt beginnen met haar.
En wanneer ze haar hand uitsteekt flash je haar.
Zij mag geen jurk dragen. Alleen ik en mijn andere collega. Wij zijn de gastvrouwenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef zarGon het volgende: [..] Dat weet je niet... Wat als haar jurk mooier is?!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister, wijven zijn kutwijven. Je gaat je mooi opmaken, je fucking lekker voelen en daar lopen met een attitude van: de wereld draait om mij. Dit moet je doen waar zij bij is. Catlar. Echt. Dan sterft ze.
Zorg er voor dat iedereen je aardig vindt, dat jij de aandacht krijgt en snel matties met iedereen worden.
Hahahahhaa geniaalquote:Luister, wijven zijn kutwijven. Je gaat je mooi opmaken, je fucking lekker voelen en daar lopen met een attitude van: de wereld draait om mij. Dit moet je doen waar zij bij is. Catlar. Echt. Dan sterft ze.
Zorg er voor dat iedereen je aardig vindt, dat jij de aandacht krijgt en snel matties met iedereen worden.
Yuzune gulquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahahhaa geniaal
Ik hoef alleen niet te concurreren met haar. Niet om arrogant te zijn, maar dat heb ik niet nodig. Ons vriendschap hield niet lang uit juist om die reden. Ik wil alleen omgaan met de sterkere persoonlijkheden, zodat ik uitdaging heb. Ik hou van confrontaties, kritiek e.d. Competitie is niet zo mijn ding. Iedereen is ergens goed in en heeft daar z'n route voor bewandeld.
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is echt niet mooi. Zo amateuristisch en absoluut niet elegant. Dit kan beter. Zeker met jouw lengte en lichaam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef MaidensTower het volgende:
http://imgur.com/TLfG2WT
Hij is lichter/feller van kleur. Beetje donker hiero..
Ik heb het ook met een zwarte blouse geprobeerd, maar dat was te zwart
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is echt niet mooi. Zo amateuristisch en absoluut niet elegant. Dit kan beter. Zeker met jouw lengte en lichaam.
Wou doen alsof ze niet bestaat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yuzune gulWees aardig en beleefd.
Ze begeleidt mensen die komen voor usb-sticks en hdmi-kabels etc. Dan hoef je idd geen diamanten jurkjes aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ze werkt voor de MediaMarkt mens.
Ze is welkomstcomite, ze staat onder de ingang waar de airco is, naast de rode balie, op te wachten in een rode jurk, waarbij ze je groet met een glimlach, knipoog en een vriendelijke "welkom, meneer/mevrouw/wat bent u".quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze begeleidt mensen die komen voor usb-sticks en hdmi-kabels etc. Dan hoef je idd geen diamanten jurkjes aan.
HALLO SEX SELLS ZEI MAIDENS JA.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze begeleidt mensen die komen voor usb-sticks en hdmi-kabels etc. Dan hoef je idd geen diamanten jurkjes aan.
Tranquilo...rust rustquote:
Ja idd!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HALLO SEX SELLS ZEI MAIDENS JA.
Haha, faal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Arcadia het volgende:
Toch wel ff de fipo voordat ayca het doet
Afschuwelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is echt niet mooi. Zo amateuristisch en absoluut niet elegant. Dit kan beter. Zeker met jouw lengte en lichaam.
Het is ook een simpele functie. Wel een belangrijke (voor MM).quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent gastvrouw en begeleidt ze gewoon naar materiele zaken. Laten we het simpel houden svp. Je mist volgens mij alleen nog een tasje van 12345050 dollar. Misschien heeft Unlabeled er een?
Ben je ook manager Communicatie dus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef MaidensTower het volgende:
K ga ook gesprekken aan met mensen. Praten over kerst, het leven, armoede op aarde, de economie, politiek, de samenleving
Heb ooit daar gewerktquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef Che_ het volgende:
Is dat niet iets soortgelijks als die klantenlokkers van restaurants bij zwarte? Ik heb hun nooit in driedelige Italiaanse maatpak gezien
Dat doen de koks toch? Of combineerde jij het?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ooit daar gewerktBakte er niets van.
Sommige vrouwen praten echt als mannen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:50 schreef Unlabeled het volgende:
Al werk je bij de wibra. Het is simpelweg niet goed gecombineerd. De kleuren vloeken. Rood is dan ook een kleur die moeilijk te combineren. Maja shit happens.
Belangrijke? Heb ze nog nooit gezien om eerlijkte zijn. Is dit alleen in den haag zo of ook landelijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is ook een simpele functie. Wel een belangrijke (voor MM).
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sommige vrouwen praten echt als mannen.
Ik verkocht leren jassen bij oplichters. Zo'n beetje wat Maidens gaat doen. Ik was ook gastvrouw namelijk. Sprak de mensen aan, lokte ze de winkel in met mijn dikke winterjas aan en zo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat doen de koks toch? Of combineerde jij het?
Hahha was dat je jas? Ik dacht dat dat een tshirt was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik verkocht leren jassen bij oplichters. Zo'n beetje wat Maidens gaat doen. Ik was ook gastvrouw namelijk. Sprak de mensen aan, lokte ze de winkel in met mijn dikke winterjas aan en zo.
HIHAOBOHSDIKHAHGIHSDGH OMG WAT EEN LOL.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahha was dat je jas? Ik dacht dat dat een tshirt was.
Lief dagboek...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef MaidensTower het volgende:
K heb zo'n goed gesprek gehad vnv. K ga me niet langer een verkaasde Turk noemen maar een TURK die zich buitengewoon kan aanpassen aan de Nederlandse samenleving. Ik ben een Turk die afhankelijk van de situatie kiest voor een bepaalde denkmentaliteit wat haar het beste uitkomt. Daarbij komt de Nederlandse het vaakst voor, maar zo nu en dan ook Turks. Ik ben een Turk die zich minder kan aanpassen aan de Turkse samenleving omdat er binnen die gemeenschap nog veel meer verschillen zijn (daar waar Nederlanders vaker hetzelfde zijn qua denkmentaliteit en mensen uit Istanbul en Diyarbakır of Yozgat heel verschillend zijn).
Zooooo
Wat heeft deze inzicht mij verhelderd zeg! K kon mezelf maar niet positioneren hahahaha. ID-crisis. Maar dit is dus veel logischer. Hoe je het ook wendt of keert. Mijn DNA is Turks. Mijn lichaam wilt aangepaste vitamine d (hehehe) en ik spreek jullie toch relatief vaker dan mijn andere contactenMijn familieleden ook steeds meer de laatste tijd...
Geen samenvatting, ik sla deze overquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef MaidensTower het volgende:
K heb zo'n goed gesprek gehad vnv. K ga me niet langer een verkaasde Turk noemen maar een TURK die zich buitengewoon kan aanpassen aan de Nederlandse samenleving. Ik ben een Turk die afhankelijk van de situatie kiest voor een bepaalde denkmentaliteit wat haar het beste uitkomt. Daarbij komt de Nederlandse het vaakst voor, maar zo nu en dan ook Turks. Ik ben een Turk die zich minder kan aanpassen aan de Turkse samenleving omdat er binnen die gemeenschap nog veel meer verschillen zijn (daar waar Nederlanders vaker hetzelfde zijn qua denkmentaliteit en mensen uit Istanbul en Diyarbakır of Yozgat heel verschillend zijn).
Zooooo
Wat heeft deze inzicht mij verhelderd zeg! K kon mezelf maar niet positioneren hahahaha. ID-crisis. Maar dit is dus veel logischer. Hoe je het ook wendt of keert. Mijn DNA is Turks. Mijn lichaam wilt aangepaste vitamine d (hehehe) en ik spreek jullie toch relatief vaker dan mijn andere contactenMijn familieleden ook steeds meer de laatste tijd...
DH is de eerste.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Belangrijke? Heb ze nog nooit gezien om eerlijkte zijn. Is dit alleen in den haag zo of ook landelijk?
Echt amerikaans, dat wel
Wel goede verhalen om in slaap te komen. Zou je nog een paar alinea's willen typen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:57 schreef MaidensTower het volgende:
Zooooo
Alsof jij dat leestquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel goede verhalen om in slaap te komen. Zou je nog een paar alinea's willen typen?
Handig, wie komen er allemaal?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef zarGon het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)utm_medium=rotterdam.
[..]
Deze kunnen we voor de meet gebruiken, no?
Eckt hequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of flash haar met rondje die je maakt met je vingers. En geef haar eentje op dr fissy. Dan mag het, want ze keek.
Hahahhahaha nee!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:59 schreef xminator het volgende:
Misschien moet je dit doen MT? Stel het voor aan de directeur.
Ik vind haar wel goed personage voor een Harry Potter boek, past goed in dat rijtje van leraren.quote:
Jij krijgt jeuk van alles lieverd. K ga mijn posts niet aanpassen omdat het jou niet zint. Lees eroverheen ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
Kap eens met over-analyseren man. Ik krijg jeuk van dit soort verhalen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij krijgt jeuk van alles lieverd. K ga mijn posts niet aanpassen omdat het jou niet zint. Lees eroverheen ofzo.
Ben moe, kan niet slapen want honger.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef xaban06 het volgende:
Hier ook slaap maar heb honger, kan niet slapen.
Nee, ik krijg alleen jeuk van jou. Je bent soms zo fucking hinderlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij krijgt jeuk van alles lieverd. K ga mijn posts niet aanpassen omdat het jou niet zint. Lees eroverheen ofzo.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef expans het volgende:
brb voortaan in maatpak vakkenvullen want ik begeleid ook klanten naar producten
Geen idee, nooit Harry Potter gelezen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vind haar wel goed personage voor een Harry Potter boek, past goed in dat rijtje van leraren.
brb voortaan in maatpak vakkenvullen want ik begeleid ook klanten naar producten
Kom je met hoofddoek dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:08 schreef MaidensTower het volgende:
K ga slapen peeps. Was gezellig
En oh, ik kom vrijdag sowieso! Zet me op de lijst. K zal geen rode jurk aantrekken. Is niet 'gepast' enzo. Ik kom caiz.
Hadi doei.
Meneer, waar kan ik de zuivelproducten vinden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:06 schreef expans het volgende:
De eerste paar films vast wel gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen idee, nooit Harry Potter gelezen.
Als ik tijd wil verdoen loop ik graag de hele winkel met je rond.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer, waar kan ik de zuivelproducten vinden?
Serieus bak.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
K geloof er niks van totdat ik een lange Turkse dame zie hahaha
Nee, ik hou niet van zulke films. Teveel fantasie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De eerste paar films vast wel gezien.
Helaas. Zal ook nooit gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, ga jij de meet ook bijwonen?
guuurl, denk je is fissaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:08 schreef MaidensTower het volgende:
K ga slapen peeps. Was gezellig
En oh, ik kom vrijdag sowieso! Zet me op de lijst. K zal geen rode jurk aantrekken. Is niet 'gepast' enzo. Ik kom caiz.
Hadi doei.
Maar je hebt scarface zeker wel een aantal keer gezien. Ook zo realistisch om op je eentje een hele groep mensen neer te schieten op het eindequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van zulke films. Teveel fantasie.
Sws. Ik spoor ook niet echt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben benieuwd. K zou je graag willen ontmoeten. Mevrouw temperament!
hey hey heyquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar je hebt scarface zeker wel een aantal keer gezien. Ook zo realistisch om op je eentje een hele groep mensen neer te schieten op het einde!
Doen ze in de VS toch ook op scholen?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar je hebt scarface zeker wel een aantal keer gezien. Ook zo realistisch om op je eentje een hele groep mensen neer te schieten op het einde!
Bijna elke film heeft onrealistische stukjes. Maar teveel fantasie is iets anders. Ik bedoel gewoon echt die onzin monzin shit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Scheelt kcal! Succes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef MaidensTower het volgende:
Kee nu ben ik echt weg. Moet morgen de hele dag lachen enzo.
Doei
HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAJAJAquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef MaidensTower het volgende:
Kee nu ben ik echt weg. Moet morgen de hele dag lachen enzo.
Doei
k heb hardop gelachen hahahhahahaquote:
Inderdaad altijd allochtonen die de film meerdere malen hebben gezien, terwijl autochtonen daar altijd over liegen. Keer gelijk gemerkt dat die knul loog erover, heb toen gevraagd wat hij vond van dat deuntje van scarface, toen deed ik dat deuntje van godfather na, zegt hij:"ja die is echt geweldig".quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef expans het volgende:
[..]
hey hey hey
Dat is een klassieker ja. Elke allochtoon moet die gezien hebben.
Vooral allochtonen uit achterstandswijken
Toen ik klein was was er zo'n tweedehands winkeltje dat hem afspeelde, bleven we een keer 2 uur buiten staan kijken in de avond (nadat de winkel gesloten was)
Ik ga wel, ooit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan niet miss fipo
Ik zou als ik een relatie met je zou hebben beledigd zijn als je zei seni seviyorum. Gelen gidene zeg jij het.quote:
Wil jij nu echt zeggen dat je harry potter 1 niet in de bios hebt gezien? Je bent dan echt een van de weinigen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna elke film heeft onrealistische stukjes. Maar teveel fantasie is iets anders. Ik bedoel gewoon echt die onzin monzin shit.
Wie gaat er nou voor Harry Potter naar de bios?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij nu echt zeggen dat je harry potter 1 niet in de bios hebt gezien? Je bent dan echt een van de weinigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |