Hij was onder de invloed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Waarom zeg je dan ook dat je een verslaving hebt gehad?
Jezus man, je gaat jezelf toch niet onderuit halen door zoiets over jezelf te zeggen! Dat moet je echt voor jezelf houden. Maybe als je iemand kent, dan kan je het kwijt. En als je dan de drang voelt om zoiets vertellen dan moet je het zacht verwoorden en niet zeggen: Ik ben verslaafd geweest.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef loperzok het volgende:
waarom omdat ze vroeg wat ik in 2009/2010 heb gedaan en heb het eerlijk verteld ik ga er niet om liegen!
nhaa spreken ken ik goed ik spreek 4 talen maar schrijven pfff na 18 jaar in nederland wonen begrijp ik er maar half vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Je slechte Nederlands heeft je genekt.
slechT Nederlandsquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Je slechte Nederlands heeft je genekt.
Mijn zus werkt als intercedent bij usg en zij zegt,als mensen zoiets aan hun vetellen dat ze dat juist positief vinden want het laat zien dat je echt iets met je leven bezig bent en een doorzetter bent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef cjan het volgende:
[..]
Jezus man, je gaat jezelf toch niet onderuit halen door zoiets over jezelf te zeggen! Dat moet je echt voor jezelf houden. Maybe als je iemand kent, dan kan je het kwijt. En als je dan de drang voelt om zoiets vertellen dan moet je het zacht verwoorden en niet zeggen: Ik ben verslaafd geweest.
De kunst van het uitoefenen van de (Nederlandse) literatuur mag nooit worden onderschat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef loperzok het volgende:
[..]
nhaa spreken ken ik goed ik spreek 4 talen maar schrijven pfff na 18 jaar in nederland wonen begrijp ik er maar half van
Nee hoor Bij de Daf was de Teamleider heel positief erover en gaf me complimenten daar over omdat voor veel mensen zich schamen en andere uitzendberaus waren er ook heel positief over behalve olympia!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Copycat het volgende:
Je zus spiegelt je een verkeerd beeld voor.
En heeft die teamleider bij DAF je aangenomen? Of werk je via die andere bureaus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:34 schreef loperzok het volgende:
Nee hoor Bij de Daf was de Teamleider heel positief erover en gaf me complimenten daar over omdat voor veel mensen zich schaamt en andere uitzendberaus waren er ook heel positief over behalve olympia!
haha ja ben allang blij dat ik geen buitenlandse accent heb maar een brabants accent heb en niet zoals sommige turken of zo na 30 jaar nog steeds halve zinne kunne zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:33 schreef FransR het volgende:
[..]
De kunst van het uitoefenen van de (Nederlandse) literatuur mag nooit worden onderschat.
Hij heeft mij aangenomen uiteindelijk beslist hij erover of ik wel of niet mag komen werkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En heeft die teamleider bij DAF je aangenomen? Of werk je via die andere bureaus?
Dus dat heeft hij dan al besloten, anders heeft-ie je toch niet aangenomen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef loperzok het volgende:
Hij heeft mij aangenomen uiteindelijk beslist hij erover of ik wel of niet mag komen werken
Ja maar dat ligt er ook totaal aan wie je voor je hebt. Iemand met minder levenservaring reageert daar anders op dan een recruiter die ze al allemaal voorbij heeft zien komen. Maar toch je schaadt jezelf door eerlijk te zijn al heb je dat niet door. Eerlijkheid is belangrijk maarja hoe kan je eerlijk zijn over jezelf als je in het begin al zo'n negatief vertekend beeld schetst van jezelf. T gaat je niet helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef loperzok het volgende:
[..]
Mijn zus werkt als intercedent bij usg en zij zegt,als mensen zoiets aan hun vetellen dat ze dat juist positief vinden want het laat zien dat je echt iets met je leven bezig bent en een doorzetter bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |