Dat zal wel meevallen op een schip als dit. En ik rook niet, dus ik hoef ook niet naar buitenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Leuk maar als het dan waait en verkeerd komt haal je een nat pak ....
Neem aan dat de kids hun eigen feestje niet thuis vieren ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ja cool hč, nergens geen omkijken naar, geen boodschappen zeulen en sinds 22 jaar de eerste jaarwisseling zonder kinderen![]()
Cheers *soury-smiley*
Uh...nee, mijn zoon vond het wel een goed plan om dan bij ons thuis een feestje te geven,maar dat idee vonden wij wat minder, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de kids hun eigen feestje niet thuis vieren ...
Hahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uh...nee, mijn zoon vond het wel een goed plan om dan bij ons thuis een feestje te geven,maar dat idee vonden wij wat minder, dus dat gaat hem niet worden.
En mijn dochter vroeg vorige week of we nog iets gezelligs aten op oudejaarsavond, dus toen zei ik: "Wij wel, maar wat jij eet weet ik niet".
Mooie, ik weet het ook nog niet. Ik zie het wel allemaal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uh...nee, mijn zoon vond het wel een goed plan om dan bij ons thuis een feestje te geven,maar dat idee vonden wij wat minder, dus dat gaat hem niet worden.
En mijn dochter vroeg vorige week of we nog iets gezelligs aten op oudejaarsavond, dus toen zei ik: "Wij wel, maar wat jij eet weet ik niet".
Ja hoor, ze zijn oud genoeg en vaak was het de laatste jaren zo dat zij de hort op waren op oudejaarsavond, dus zagen we ze na het eten ook niet meer. Het is ook niet zo dat ze ermee zitten hoor, ze trekken wel hun eigen plan en met kerst is mijn dochter ook fijn thuis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha
Zo van .. Zoeken jullie het deze keer zelf maar uit.. Maar geen gedoe thuis .
Ze zijn toch oud genoeg ..
Er waren toch ook weleens gezellige jaarwisselingen op Fok!?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie, ik weet het ook nog niet. Ik zie het wel allemaal.
Eentje wel ja met Liesje en anderen. Dat was wel tof.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er waren toch ook weleens gezellige jaarwisselingen op Fok!?
Was dat diezelfde avond dat bijna alle users een kleurtje kregen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Eentje wel ja met Liesje en anderen. Dat was wel tof.
Ik weet het niet meer zal 2008 of 9 zijn geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat diezelfde avond dat bijna alle users een kleurtje kregen?
Ja echt he? Wat een lol had ik toen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat waren nog eens leuke tijden!
Hoe oud ben je als je zoiets zegt
Nice .... Een ban zo 5 voor 12quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ze toen nog gemaakt
Ja en een fles wi (net buiten beeld) Echt topquote:
Echt een leuke paint, al is dat vuurwerk 5 minuten te vroegquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een fles wi (net buiten beeld) Echt top
Dat is normaal hier in de stad....quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een leuke paint, al is dat vuurwerk 5 minuten te vroeg
Nee hoor het is er nu al, en wat er op het scherm staat is ook grappig. Staat niet voor niets in mijn fobo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een leuke paint, al is dat vuurwerk 5 minuten te vroeg
Maar gezien die oortjes zat jij daar achter de pcquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een fles wi (net buiten beeld) Echt top
Uhh jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gezien die oortjes zat jij daar achter de pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |