quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje posten van een chagrijnige humberto.. maar volgens google lacht hij alleen maar
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, vanaf volgende week weer kinderen afzeiken![]()
nope, aan die koters irriteer ik me vaak nog meer dan aan volwassenenquote:
Ik vind voice kids oneerlijk. En zielig voor die kinderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
hoezo oneerlijk en zielig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind voice kids oneerlijk. En zielig voor die kinderen.
Daarom zouden mijn kinderen die ik niet hebquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat mij betreft Mitchell met Mr. Probzquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:33 schreef ato het volgende:
Beste optredens voor mij vanavond:
1) Mitchell laatste optreden
2) Jill met waylon...
Ik lach overal ongegeneerd omquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daarom zouden mijn kinderen die ik niet heber ook nooit aan mee mogen doen.... maar als ouders wel zo stom zijn, moet je wel ongegeneerd kunnen lachen
![]()
De helft zijn toch van die irritante kutkoters.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en van die irritante ouders die er achteraan hobbelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
De helft zijn toch van die irritante kutkoters.
dat is de andere helftquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en van die irritante ouders die er achteraan hobbelen
zelfs toen jack hem beledigdequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje posten van een chagrijnige humberto.. maar volgens google lacht hij alleen maar
Hmm hij doet mij ook denken aan die los lopende aapjes in de apenheul.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat het te ver als ik zeg dat Mitchel het goed zou doen in de Apenheul?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
wmb welquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |