58quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Misschien dat ik ook nog even stem zodat ik John 2014 door help![]()
Volgend jaar De Mol als SR actie
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]ik denk dat vanaf half januari giro 555 permanent open is voor hem.
Ik zou het geloven als ze het voor een vrouw zou zingen.quote:
ze heeft idd iets potterigsquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zou het geloven als ze het voor een vrouw zou zingen.
de 2 beste ??? heb je je oordopjes niet in hihihi komop man die mitchel zingt vals als het maar zijn kanquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
De twee beste zijn overgebleven. Al had ik Wudstik wel langer willen zien
Wie was er (veel) beter?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef style2k het volgende:
[..]
de 2 beste ??? heb je je oordopjes niet in hihihi komop man die mitchel zingt vals als het maar zijn kan
Juliaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef DjinN het volgende:
Wie zijn er nu nog over? Mitchell en.. ?
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Murmeli het volgende:
Hee ze liegen. Eerst zouden ze om half 11 de winnaar hebben en nu zijn de lijnen nog 10 min open
wat dacht je van de rest die meedeed ? mitchel was en is 1 va nde slechtste in de hele reeks kwa voice. en daar gaat het toch omquote:
niet goed danquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
huh is gerrie er al uit
ik kijk wel
Met die kale neger van Anouk vond ik op zich ook niet slecht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
beste optreden van mitchell bij the voice
welke? Anouk heeft altijd kale negersquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met die kale neger van Anouk vond ik op zich ook niet slecht.
Ik wilde een plaatje posten van een chagrijnige humberto.. maar volgens google lacht hij alleen maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Murmeli het volgende:
Hee ze liegen. Eerst zouden ze om half 11 de winnaar hebben en nu zijn de lijnen nog 10 min open
ja john moet nog wat meer geld hebben voor eutopiaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, vanaf volgende week weer kinderen afzeiken![]()
Niet 'is', maar 'vind' jij. Dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef style2k het volgende:
[..]
wat dacht je van de rest die meedeed ? mitchel was en is 1 va nde slechtste in de hele reeks kwa voice. en daar gaat het toch om
Oneens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef style2k het volgende:
[..]
wat dacht je van de rest die meedeed ? mitchel was en is 1 va nde slechtste in de hele reeks kwa voice. en daar gaat het toch om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |