SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Alle vergeten plaatjes komen voorbij." Kort geheugen heeft ie dan.
Lag aan je 3Gquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:52 schreef FritsFlits het volgende:
Lag het aan mijn 3G of duurde het nieuwe topic gewoon lang?
Dan kijken die mensen toch maar om 19:30 naar Nederland 3 verdomme.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allemaal om NL1Godverdomme dan moeten ze dat niet zo regelen.
Duurde een minuutje tot het nieuwe topic, en je moet 5 minuten wachten. Kutvogelquote:
Zou kunnen, probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:54 schreef 2cv het volgende:
Klopt het dat je geen bedank-SMS terug krijgt dit jaar als je naar 3333 SMSt ?
Dat pluimvee is ook niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurde een minuutje tot het nieuwe topic, en je moet 5 minuten wachten. Kutvogel
En Alice Cooper is een prima beginquote:
Wat zal ik er in zetten ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou kunnen, probeer het nog eens?
Ja. Gisteren ofzo al.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat vanochtend naar die SR update te kijken, maar what the fuck was dat met Michael Prins. Heeft ie serieus bij halfslaperige mensen een liedje aan het ontbijt zitten zingen?
van de beste singer songwriterquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat vanochtend naar die SR update te kijken, maar what the fuck was dat met Michael Prins. Heeft ie serieus bij halfslaperige mensen een liedje aan het ontbijt zitten zingen?
Dat weet ik ook wel, Bakker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van de beste singer songwriter
oh kreeg het idee uit je post dat je dat niet wistquote:
Done.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Groetjes aan Pino van 2cv op FOK!"
Aldus de Telegraaf. Maar zat Giel toen in het huis? Neen.quote:Het publiek buiten het Glazen Huis knaagt regelmatig op iets lekkers voor de neuzen van de heren en dat maakt het er voor hen niet bepaald makkelijker op. "Ik heb visioenen. Ik zie echt overal eten", zegt Giel tegen BuzzE. "Vorig jaar in Enschede stonden we naast een snack-kar die we vanuit het huis konden ruiken. En in Leiden hadden we uitzicht op de McDonald's."
we = zequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de Telegraaf. Maar zat Giel toen in het huis? Neen.
Puik planquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:00 schreef Mascleta het volgende:
Zullen we met Fok! anders een kerstmarkt organiseren?
Elke FOK!ker die iets aanbiedt voor de veiling.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:00 schreef Mascleta het volgende:
Zullen we met Fok! anders een kerstmarkt organiseren?
Dankje, alleen zo gezond is het ook weer nietquote:
Gewoon standaard op 101tvquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef 2cv het volgende:
Iedereen schakelt nu massaal over naar 101.tv ?
Was er ergens anders ook iets dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef 2cv het volgende:
Ik kijk de hele dag alquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef 2cv het volgende:
NL1 en NL3 geloof ik. Hier ook standaard 101.tv (kanaal 999 bij Ziggo).quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Was er ergens anders ook iets dan?
Ohja....goed planquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:05 schreef FritsFlits het volgende:
Bijna weer thuis, kan de stream weer aan
Die staat hier ook op het menu.quote:
Je hebt zelf ook profijt van het idee?quote:
Ja, mijn ouders zitten iets anders te kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook profijt van het idee?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zitten iets anders te kijken.
Gezellig op visite, met mijn laptop op schoot fokken en mijn oordopjes in met muziekgelukkig boeit het ze geen ruk.
Zo'n autist ben ik ook wel nsquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zitten iets anders te kijken.
Gezellig op visite, met mijn laptop op schoot fokken en mijn oordopjes in met muziekgelukkig boeit het ze geen ruk.
Ja ik ben hier gewoon net zo thuis als in mijn eigen huis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]zo'n autist ben ik ook tijdens de Top2000
Pizza en chocomelquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee met cola.. en het was chocomel
quote:
stroopwafels met chocomelquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pizza en chocomelen het liefst die extra pure.
Stroopwafels zijn altijd goed...ik had pas een echt pakje van de stroopwafel kraamquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kan die Giel ook gewoon niet meer in het Glazen Huis.. op radio en tv?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn altijd goed...ik had pas een echt pakje van de stroopwafel kraam
Zie dan je krat bier maar weer eens te vinden als je die buiten hebt gezetquote:
Is dat de grootste resolutie? Ik heb een 27" schermquote:
Dan vul je 'm in als vrije keuzequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ze hebben alleen maar One Week van de Barenaked LadiesWat een onzin.
Waar kan dat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan vul je 'm in als vrije keuze
Jupquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat de grootste resolutie? Ik heb een 27" scherm
Alles in de blender uit solidariteitquote:
Wow, idioot. Lijkt wel Mariokartquote:
Ja op tv nu ook geloof ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:18 schreef cygnusx het volgende:
Nee dus, de webcam heeft echt dubbel geluid. Hoor het ook op mijn andere pc! 1x zacht en 1x hard!
Uitgebreid zoeken aanklikken en dan kun je onderin je plaat invullen.quote:
Ja jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:19 schreef miieejj het volgende:
hoor ik het nou allemaal dubbel dubbel?
hetzelfdequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou idd
dacht alleen dat het met het bellen was
Toppie, dank.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uitgebreid zoeken aanklikken en dan kun je onderin je plaat invullen.
Ik dacht dat ik de radiostream nog had lopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:18 schreef cygnusx het volgende:
Nee dus, de webcam heeft echt dubbel geluid. Hoor het ook op mijn andere pc! 1x zacht en 1x hard!
Nee die op de 3fm site heeft het niet volgens mij....quote:
Oh! ff checkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die op de 3fm site heeft het niet volgens mij....
Zo ben ikquote:
OH wel een enorme echoquote:
Dit is z'n tweede keer?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:21 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van paul rabbering ? beter dan 1ste keer dat ie in het glazen huis zat ?
Niks aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:21 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van paul rabbering ? beter dan 1ste keer dat ie in het glazen huis zat ?
Ik vind Giel stom, kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]allemaal weer lekker haten op Giel
Zijn haar..quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:21 schreef miieejj het volgende:
Die op de 3fm site wel hoor.quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
Normale stream heeft geen echo
Wil hij nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zijn haar..![]()
Kan hij dat niet afknippen tegen een leuk bedrag?
Ik ook. Zullen we een hateclub beginnen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Giel stom, kan er ook niks aan doen.
Goeie reis en fijne feestdagen!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef richolio het volgende:
Ik kan vanaf nu serious request niet meer met jullie volgenOmdat ik nu in het vliegtuig zit. Ik wens jullie allen fijne dagen!
Die heb ik opstaan. Geen echo..quote:
beter dan paul rabbering.. saai figuur..quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Giel stom, kan er ook niks aan doen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef richolio het volgende:
Ik kan vanaf nu serious request niet meer met jullie volgenOmdat ik nu in het vliegtuig zit. Ik wens jullie allen fijne dagen!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef richolio het volgende:
Jaaaaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we een hateclub beginnen?
Bij de lokale voetbalvereniging hier klinkt dat ook zo lekker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef Pandaplint het volgende:
Alsof ik op een ijsbaan sta met een gammele geluidsinstallatie
Veel plezier! neem aan dat je vakantie gaat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef richolio het volgende:
een wc ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef j0rdiiii het volgende:
loop niet zo te janken man, in burundi hebben ze geen eens radio
vind 't wel geinig eigenlijk die krullenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zijn haar..![]()
Kan hij dat niet afknippen tegen een leuk bedrag?
Dankjewel! Jep, naar Monte Carloquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Veel plezier! neem aan dat je vakantie gaat?
die poepen buiten.. dat wil je nie..quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Dankjewel! Jep, naar Monte Carlo
Niet in de muziek, wel in het praten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die heb ik opstaan. Geen echo..
Nee, dat was candyquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:27 schreef tralalala het volgende:
Werd dit nummer de vorige keer niet elke keer gedraaid tijdens de reclame?
quote:
Yupquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:27 schreef JaneDoe het volgende:
kan er niks aan doen, maar merk wel dat ik dit één van de saaiste edities sr vind tot nu toe
hopelijk komt er nog wat meer sfeer in, maar de slaapgasten helpen ook niet echt
Ja, heb het ook. Gezelligheid komt vooral van Fok. Maar Geraldine en Laura Jansen komen nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:27 schreef JaneDoe het volgende:
kan er niks aan doen, maar merk wel dat ik dit één van de saaiste edities sr vind tot nu toe
hopelijk komt er nog wat meer sfeer in, maar de slaapgasten helpen ook niet echt
Geluk gehadquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En waarempel, de bestuurder overleefde het!
Ik denk dat het allemaal op Geraldine aan komt. Kuipers is maar saai denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, heb het ook. Gezelligheid komt vooral van Fok. Maar Geraldine en Laura Jansen komen nogEn Andre Kuipers uiteraard, die man is van een andere wereld dus moet lukken
van die gasten verwacht ik ook niet veel eigenlijk, maar ik laat me graag verrassenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, heb het ook. Gezelligheid komt vooral van Fok. Maar Geraldine en Laura Jansen komen nogEn Andre Kuipers uiteraard, die man is van een andere wereld dus moet lukken
Andre Kuipers is dan ook wel baas, het beste voor het laats bewarenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Dennis Weening vanavond nog wel een beetje gaat lopen kloten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
retweet!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:27 schreef JaneDoe het volgende:
Dennis is sowieso een molletjequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Dennis Weening vanavond nog wel een beetje gaat lopen kloten.
Zou leuk zijn als hij de Kraaien nog even laat langskomen.
Pas maar op voor die mensen die nu zeggen "Dan kijk je toch niet!!!"quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:27 schreef JaneDoe het volgende:
Aandachtshoerquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal op Geraldine aan komt. Kuipers is maar saai denk ik
Geraldinequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal op Geraldine aan komt. Kuipers is maar saai denk ik
Dennis weening is de slaapgast?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Dennis Weening vanavond nog wel een beetje gaat lopen kloten.
Zou leuk zijn als hij de Kraaien nog even laat langskomen.
Nee als je ziet hoevaak er getweet wordt dat mensen Gerard Ekdom missen, dat betekent gewoon dat er iets gemist wordt. Door veel mensen. Het lijkt wel alsof ze gewoon niet zo hun best doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op voor die mensen die nu zeggen "Dan kijk je toch niet!!!"die heb je altijd. Maar ik ben het met je eens, ook al heb ik weinig gezien.. dat gevoel is er niet, het boeit me gewoon weinig dit jaar
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dennis weening is de slaapgast?
hahah, had die reacties idd verwacht...maar t valt reuze meequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op voor die mensen die nu zeggen "Dan kijk je toch niet!!!"die heb je altijd. Maar ik ben het met je eens, ook al heb ik weinig gezien.. dat gevoel is er niet, het boeit me gewoon weinig dit jaar
dr blote billetjes zijn niet meer te zien op de buis, dus dan houdt t opquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig topic werd Geraldine nog helemaal op handen gedragen en opgegeild door iedereen
Een leuke slaapgastquote:
Maar Ekdom is dan ook een uber baas, baalde meteen dat hij er niet bij was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee als je ziet hoevaak er getweet wordt dat mensen Gerard Ekdom missen, dat betekent gewoon dat er iets gemist wordt. Door veel mensen. Het lijkt wel alsof ze gewoon niet zo hun best doen.
niet gehoordquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef FritsFlits het volgende:
Is 'Thank you for the music' nog gedraaid voor die overleden leraar?
Stond waarschijnlijk niet in de gescripte playlistquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef FritsFlits het volgende:
Is 'Thank you for the music' nog gedraaid voor die overleden leraar?
Vanaf verschillende ip adressen een scriptje laten lopen dat elke keer verlengt en dan het " Zanger Rinus Pakket" voor altijd door laten lopen.quote:Als iemand in de laatste 5 minuten voor sluiting een bod uitbrengt, verlengen we de sluitingstijd voor dat object met 5 minuten. Komt er nog een nieuw bod? Dan volgt er weer een verlenging.
maar luister vanaf 25 december naar de top serious request, dan komt hij vast en zeker voorbij!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stond waarschijnlijk niet in de gescripte playlist
Dat dus. Was een pijnlijk moment.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Joepie, 10.000 euro voor een Zanger Rinus pakketquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef Rica het volgende:
De veilingsite trollen:
[..]
Vanaf verschillende ip adressen een scriptje laten lopen dat elke keer verlengt en dan het " Zanger Rinus Pakket" voor altijd door laten lopen.
Best schandalig.. kwam ook gelijk zo'n anti-plaat na hun verhaalquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Loopt je scriptje na een paar jaar vast....moet je 2miljoen voor een bejaarde zanger rinus betalenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef Rica het volgende:
De veilingsite trollen:
[..]
Vanaf verschillende ip adressen een scriptje laten lopen dat elke keer verlengt en dan het " Zanger Rinus Pakket" voor altijd door laten lopen.
Je zou het maar al te graag willen hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Joepie, 10.000 euro voor een Zanger Rinus pakket
Ze is lekker maar voor de rest is het maar een irritant wijf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig topic werd Geraldine nog helemaal op handen gedragen en opgegeild door iedereen
We may hope soquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze is lekker maar voor de rest is het maar een irritant wijf.
Gelukkig geilt ze wel op zichzelf dus ze zal vannacht wel ergens in een mooi lingeriesetje verschijnen voor 100 euro ofzo.
Ze isniet lekker, dat je der knap vina a la.. maar lekker neequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze is lekker maar voor de rest is het maar een irritant wijf.
Gelukkig geilt ze wel op zichzelf dus ze zal vannacht wel ergens in een mooi lingeriesetje verschijnen voor 100 euro ofzo.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Aanvragen mag altijd, maar we draaien hem toch niet!
Jupquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zou het maar al te graag willen hebben
Welk topicquote:
Zo 'goet 'dat ik straks een nieuwe mute knop moet kopen voor mijn afstandbedieningquote:
Op de hele dag metal zit niemand te wachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo 'goet 'dat ik straks een nieuwe mute knop moet kopen voor mijn afstandbediening
Welke tekst ?quote:
Groeten van 2cv aan pino van fokquote:
246 miljoen is wel wat veel he ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef Stickertje het volgende:
Over een uur een nieuwe tussenstand.. Ik gok op 245.846.278
Niet toevallig ""Groetjes aan Pino van 2cv op Fok!"" ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Groeten van 2cv aan pino van fok
Hoooooooquote:
Dat typt hij wel verrekte traagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |