Zag al eens een BB waar een tweeling steeds werd gewisseld, en de andere bewoners het niet door hadden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:25 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Is dit religek Andrea? http://www.rtl.nl/reality/ohoheuropa/koppels/andreachristine.xml
Wie doet de middagshow dan op 538?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja de stream is erg spannend op dit moment!![]()
Maandag gelukkig 24 uur lang 5 bewoners in Utopia (Waaronder Ruud de Wild) die we kunnen volgen.
Live from the mud, R de Wildquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wie doet de middagshow dan op 538?
IK BEN GEEN MEDEWERKER VAN TALPA/JOHN/538, geeeen ideeeequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wie doet de middagshow dan op 538?
Altijd nadat, en dan zijn ze snel weer weg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:58 schreef Hunter het volgende:
Tijd om weer op Fok te verschijnen. Zijn er al kandidaten op het forum gesignaleerd?
Dat was vroeger wel andersquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd nadat, en dan zijn ze snel weer weg.
Hunter, ik vermoed dat kandidaten die nog kans maken de arena Utopia te betreden, gehouden zijn aan contractuele bepalingen die zoiets verbieden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:58 schreef Hunter het volgende:
Tijd om weer op Fok te verschijnen. Zijn er al kandidaten op het forum gesignaleerd?
Er zitten een paar bij die zich niks van regeltjes willen aantrekken ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hunter, ik vermoed dat kandidaten die nog kans maken de arena Utopia te betreden, gehouden zijn aan contractuele bepalingen die zoiets verbieden.
Ik heb nog steeds 1,93 posts per dag, en ben toch al heel lang afwezig. kehje nagaan ....quote:Goed om weer iemand met een 3-cijferig user-id te zien hier trouwens.
ik weet wel het Twitter account van de vrouw van een kandidaat. Ze haalde enkele tweets snel weer weg.quote:
Dat zou goed kunnen. Zou Charlotte er eentje van Van der Valk zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
Althans, ik vermoed dat het zijn vrouw is. Eerst was het ''een bekende'' van haar die meedoet. Later heeft ze het over Harold. En nog een tweet later is ze benieuwd wanneer ze haar mannetje weer ziet... Dus de kandidaten zijn denk ik al enige tijd opgesloten ergens in een hotel?
De streams met Ruud en aanhang?quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Enkele dagen voordat de streams beginnen. Het wordt overigens geen subforum (hangend onder het RLS-forum zoals WIDM) maar een apart forum.
Ik gebruik FastStone Capture voor zowat alles, een stream opnemen is ook te doen, alleen het selectieveld is fixed dus niet met het streambeeld gaan slepen..quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:07 schreef renevanlaaren het volgende:
iemand een idee hoe het op te nemen is, met welk programma.
En dan vergeet ik nog een voer voor psychologen topic, waarin we ons afvragen of die Ruud wel helemaal goed bij zijn hoofd isquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
De streams met Ruud en aanhang?
Want daar zal een cos voor moeten komen en caps van de mooiste billen van nederland en zo
http://bigbrothertv.me/index.php?topic=124.0quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:07 schreef renevanlaaren het volgende:
iemand een idee hoe het op te nemen is, met welk programma.
Dat ziet er afdoende uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://bigbrothertv.me/index.php?topic=124.0
dank je welquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://bigbrothertv.me/index.php?topic=124.0
Toch is dat hun enige mogelijkheid. Kijken hoe inventief ze zijn om zo snel mogelijk betere slaapplekken te realiseren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef MacBright het volgende:
Waar slapen ze de eerste week?
Lijkt me kleumen in die loods.
Zo dicht mogelijk tegen elkaar aan. Dat houd je lekker warmquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef MacBright het volgende:
Waar slapen ze de eerste week?
Lijkt me kleumen in die loods.
Ze hebben in ieder geval de expertise. De zwerver is gewend om op koude plekken te slapen en het zich dan zo warm mogelijk te maken. Misschien gaan ze wel op het stro bij de koeien liggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toch is dat hun enige mogelijkheid. Kijken hoe inventief ze zijn om zo snel mogelijk betere slaapplekken te realiseren.
En ik heb begrepen dat dat gestreamd gaat worden, toch. Leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 09:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ruud de Wild & aanhang gaan maandagavond om 19:00 Utopia binnen.
Volgens het Twitter account van Utopia wel.quote:Op zondag 22 december 2013 10:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik heb begrepen dat dat gestreamd gaat worden, toch. Leuk!
Daar vertrouw ik wel op. Heb er zo'n zin in, jij ook?quote:Op zondag 22 december 2013 10:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Volgens het Twitter account van Utopia wel.
Ja ben heel benieuwd hoe ze het in beeld gaan brengen. Wilde eigenlijk naar Serieus Request toe gaan maar ach...quote:Op zondag 22 december 2013 10:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik wel op. Heb er zo'n zin in, jij ook?
Dat is natuurlijk ook leuk. Lijkt me lastig kiezen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja ben heel benieuwd hoe ze het in beeld gaan brengen. Wilde eigenlijk naar Serieus Request toe gaan maar ach...
Die hebben ook een livestream.quote:Op zondag 22 december 2013 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook leuk. Lijkt me lastig kiezen.
Ah, een Facebookpagina. Ik lees dat ze om 19.00 uur het terrein op gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
De laatste gelukkige luisteraar werd zojuist bekend gemaakt op Radio 538 waardoor het viertal compleet is: Vanessa van Miltenburg, Toin Maes, Ivo Verbucheln en Bibi Schouten. Zij kunnen niet wachten om samen met Ruud de Wild maandag Utopia te trotseren. Vanzelfsprekend is dit live te volgen op www.sbs6.nl/utopia
berichtje van 19 december op de facebookpagina...
Even wat correcties.quote:Op zondag 22 december 2013 10:05 schreef Disana het volgende:
Dat is natuurlijk ook nooit leuk. Lijkt me lastig makkelijk kiezen.
Fok jou. Ik heb er 2010.quote:Op zondag 22 december 2013 13:09 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb 2053 punten. is dar veel of weinig?
Als je iets niet op de streams ziet, zie je het ook niet op tv. De streams, die worden opgenomen en wat je ziet is een geschakelde voormontage van de gebeurtenissen. Er wordt dus niets achter gehouden. Je kan niet 100 plus camera;s opnemen en later nog eens allemaal gaan terugkijken. Deze streams worden dus geschakeld, zodat er keuzes worden gemaakt tijdens de gebeurtenissen. Deze worden live op internet gezet. Je kan dus meekijken met het maken van het tv-programma.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De regie zal wel gek zijn om uit die keuze van 100 de "sappigste" beelden naar de streams te sturen, dan beroven ze zichzelf weer van tv-momentjes..
Ik zeg Streamlock want dat zal geheid gaan gebeuren, want ook de streamers mogen niet alles zienquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Als je iets niet op de streams ziet, zie je het ook niet op tv. De streams, die worden opgenomen en wat je ziet is een geschakelde voormontage van de gebeurtenissen. Er wordt dus niets achter gehouden. Je kan niet 100 plus camera;s opnemen en later nog eens allemaal gaan terugkijken. Deze streams worden dus geschakeld, zodat er keuzes worden gemaakt tijdens de gebeurtenissen. Deze worden live op internet gezet. Je kan dus meekijken met het maken van het tv-programma.
Nah ja, Huub en ik zitten hier toch (nog)...quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd nadat, en dan zijn ze snel weer weg.
Ja, wat is het nou?quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Als je iets niet op de streams ziet, zie je het ook niet op tv. De streams, die worden opgenomen en wat je ziet is een geschakelde voormontage van de gebeurtenissen. Er wordt dus niets achter gehouden. Je kan niet 100 plus camera;s opnemen en later nog eens allemaal gaan terugkijken. Deze streams worden dus geschakeld, zodat er keuzes worden gemaakt tijdens de gebeurtenissen. Deze worden live op internet gezet. Je kan dus meekijken met het maken van het tv-programma.
Ben het met je eens stom gedoe die paspoorten, en tot je adres toe van je willen wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En daarna moeten ze maar gaan zorgen dat je gewoon zoals bij DGK telefonisch kan betalen voor een maandje streams en anders kunnen ze wat mij betreft de pot op, met hun paspoortjes-dwingelarij
Denk niet dat het om 2,50 gaatquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. ga nou dwarsliggen voor die luizige ¤2,50 pm?
Reken even uit, van elke streamer maandelijk 2.50, hoeveel zullen de stream nemen?? ik durf het niet eens te schatten maar buiten een forum om zijn er ook mensen die streamen, denk dat er een aardig zakcentje uitrolt voor Huub en de rest medewerkers John de Molquote:
2 zielen met heel veel eelt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nah ja, Huub en ik zitten hier toch (nog)...
Ik denk dat ze de streams opnemen voor de tv-uitzending, zodat ze niet alles nog eens een keer hoeven na te spelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |