Je kan er gewoon Jan Lul invullen hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo als bij DGK toen, via je telefoon, maar als dat niet kan zonder paspoort met je gegevens etc. dan maar niet dus.
Ik ben wel benieuwd hoe en waar ze die praatjesmakerstempel gaan meten..quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Maar maar maar je kan rete-coole stempels verdienen met je paspoort.
en daar kan je dan weer prijzen mee winnen als je *stempel aan* sms't a raison van X euroquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja, zodat ze naast je personalia etc ook nog je gedragskenmerken kunnen vastleggen ..... een leuke database die Meneer de Mol dan weer commercieel overal aan kan koppelen en bovendien verkopen .....quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Heb je een bankrekeningnummer ingevuld? Want dan zijn je echte personalia ook bekend hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon Jan Lul invullen hoor
Nou ja, tv kijken is ook leuk toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo als bij DGK toen, via je telefoon, maar als dat niet kan zonder paspoort met je gegevens etc. dan maar niet dus.
Door te praten in de chat bij de livestream. *Stempel hebt*quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe en waar ze die praatjesmakerstempel gaan meten..
Jawel, op het andere net is DWDD en desnoods ga ik GTST volgenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, tv kijken is ook leuk toch?
dan koop je maar een prepaid credit cardquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je een bankrekeningnummer ingevuld? Want dan zijn je echte personalia ook bekend hoor
Ja en? wat willen/moeten ze daarmee dan? Kan er persoonlijk niet mee zitten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je een bankrekeningnummer ingevuld? Want dan zijn je echte personalia ook bekend hoor
Da's wel jammer, zo'n chatbox is nauwelijks te volgen als het een beetje gezellig wordt in Utopia laat staan meetikkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Door te praten in de chat bij de livestream. *Stempel hebt*
Zoals ik al zei, ik wel best via bijvoorbeeld een prepaid betalen, zoals bij DGK. Het "nieuwe" concept van gegevens verzamelen van Meneer de Mol via paspoortjes daar doe ik persoonlijk vooralsnog niet aan mee. Het zou wat mij betreft ook gewoon een keuze moeten zijn of je daar wel of niet aan mee doet en geen voorwaarde om de streams te zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
dan koop je maar een prepaid credit card
"Ik heb niks te verbergen, van mij mogen ze dus alles weten"quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja en? wat willen/moeten ze daarmee dan? Kan er persoonlijk niet mee zitten.
no worries, ik ben het met je eens maar begrijp meneer De Mol ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wel best via bijvoorbeeld een prepaid betalen, zoals bij DGK. Het "nieuwe" concept van gegevens verzamelen van Meneer de Mol via paspoortjes daar doe ik persoonlijk vooralsnog niet aan mee. Het zou wat mij betreft ook gewoon een keuze moeten zijn of je daar wel of niet aan mee doet en geen voorwaarde om de streams te zien.
LoL.. en dat allemaal via die ene chatbox? Nahh kweenie maar dat lijkt me dan meer een dropbox te gaan worden...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hier een korte uitleg over de stempels, welke er zijn en wat je er mee kan.
Ik ook, met persoonlijke gegevens kun je geld verdienen en daar is Sjon goed inquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
no worries, ik ben het met je eens maar begrijp meneer De Mol ook
Ach je moet er toch ergens mee naartoe, ik gun het John wel hoor als hij de mensen vermaakt, anders gaat het naar een dienstauto voor defensiequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, met persoonlijke gegevens kun je geld verdienen en daar is Sjon goed in
en als je ze dan 'de elite' gaat noemen en ze extra privileges geeft dan dan dan...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, met persoonlijke gegevens kun je geld verdienen en daar is Sjon goed in
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"Ik heb niks te verbergen, van mij mogen ze dus alles weten"
Ja, dat vind ik niet stroken met Utopia.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
en als je ze dan 'de elite' gaat noemen en ze extra privileges geeft dan dan dan...
Vertel esquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, met persoonlijke gegevens kun je geld verdienen
Neh, ook het kijken van de livestream, video's, delen van nieuwsberichten, reageren op de website etc geeft punten/stempels.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LoL.. en dat allemaal via die ene chatbox? Nahh kweenie maar dat lijkt me dan meer een dropbox te gaan worden...
Ik geef toestemming om mij per e-mail, SMS en/of post op de hoogte te houden van Utopia.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:46 schreef Jian het volgende:
Je zou je voor jezelf eens af moeten vragen waarom men je verplicht je gegevens door te geven om de streams te mogen volgen?! En als je dat geen enkel probleem vindt omdat ze van jou alles mogen weten, behalve je pincode, dan moet je dat gewoon doen.
Als veel mensen zouden zeggen, ik wil best betalen voor de streams, maar ik wil zelf bepalen of ik mijn gegevens aan Sjon/Talpa/SBS geef dan zal die mogelijkheid er waarschijnlijk wel komen en mocht dat zo zijn zal ik daarvan gebruik maken, anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |