Aanrader!quote:
Ja! Als je voor de filmversie gaat (alhoewel het boek goed te doen is), wel die uit de jaren zestig. Die is het meest getrouw aan het verhaal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Faux. het volgende:
Als je deze bedoelt ga ik daar zeker even naar kijken
103 camera's live + 4 mooie 360 graden camera's die je zelf kan besturen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef roos94 het volgende:
maar ze zeggen dat er maar vier videostreams op het internet komen? dus vier camera punten van waaruit je iets kan zien? dat is toch heel weinig..
Ik denk dat de oudste van het stel (de aannemer) de handyman is en de leiding zal nemen, door zijn kunnen zal hij ook populair worden bij de anderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een samenleving zonder leider kan niet. Onmogelijk. Je zal sowieso een leider hebben, informeel of formeel. Formeel als men hem 'kiest' en als leider erkent, informeel als iemand de populairste van de groep is daarom invloed uitoefent.
OMG 2 godsdienstwaanzinnigenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
''Hij vindt dat er in Utopia geen leider moet komen. Die geeft alleen maar het plafond van de groep aan en dan kan je niet groeien. Liever ziet Rienk een dienaar. Die geeft de bodem van de groep aan en vanuit daar kan je bouwen.'' En hij gelooft rotsvast in God. Should be interesting.
Granny sex!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat de oudste van het stel (de aannemer) de handyman is en de leiding zal nemen, door zijn kunnen zal hij ook populair worden bij de anderen.
Na al zijn harde werk zal hij vaak gemasseerd worden door de bijna even oude masseuse et voila het eerste stelletje.
De meest kleurrijke bewaren ze voor bijsturen als het te saai gaat worden, ik schat dat er in de eerste maand zeker al 4 jankers vertrekken omdat ze het niet aankunnen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:40 schreef roos94 het volgende:
Kandidaten lijken me nu niet zo leuk.. beetje standaard
Dat lijkt me wel een goede inschatting ja. Zelfs bij BB had je er wel altijd een stuk of wat en dit is toch wel wat extremer zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De meest kleurrijke bewaren ze voor bijsturen als het te saai gaat worden, ik schat dat er in de eerste maand zeker al 4 jankers vertrekken omdat ze het niet aankunnen...
ze negeren je vraag gewoonquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
*Tweetje gedaan heeft naar officieël Utopia account met de vraag of kijkers zelf kunnen kiezen uit alle 100+ camera's of alleen de 4 livestreams*
Vier verschillende streams tegelijkertijd, hoezo weinig? het was genoeg voor DGK ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef roos94 het volgende:
maar ze zeggen dat er maar vier videostreams op het internet komen? dus vier camera punten van waaruit je iets kan zien? dat is toch heel weinig..
omdat ze zeggen 100 camera'squote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Vier verschillende streams tegelijkertijd, hoezo weinig? het was genoeg voor DGK ...
Omdat er geen cameramensen over het terrein lopen die overal naar toe gaan waar wat te doen is. Hoeveel camera's waren er bij DGK wel niet. Het is gewoon hetzelfde concept, qua camera's dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
omdat ze zeggen 100 camera's
waarom 100 camera's als je maar 4 streams kan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |