Je heb gelijk je kan er nog alle kanten mee opquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank jeen dan volg je het maar hier, er zijn er meer die geen streams nemen omdat, maar zal genoeg op you toep ook komen te staan, en vind ik heel Utopia niks dan zeg ik netjes 3 dagen van te voren op
Je krijgt zo wel een hele ander kijk op koeien hequote:
Dat klinkt als een hele nieuwe opzet met de streamkijker hoger in het vaandel dan de tvkijker.quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Als je iets niet op de streams ziet, zie je het ook niet op tv. De streams, die worden opgenomen en wat je ziet is een geschakelde voormontage van de gebeurtenissen. Er wordt dus niets achter gehouden. Je kan niet 100 plus camera;s opnemen en later nog eens allemaal gaan terugkijken. Deze streams worden dus geschakeld, zodat er keuzes worden gemaakt tijdens de gebeurtenissen. Deze worden live op internet gezet. Je kan dus meekijken met het maken van het tv-programma.
Als ik het goed begrijp wordt bijna alles geautomatiseerd verwerkt en niet meer handmatig zoals bij DGK en BB.quote:Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele nieuwe opzet met de streamkijker hoger in het vaandel dan de tvkijker.
Helaas weiger ik te geloven dat de regie alle beelden eerst aan de streamer aanbied en daarna daar een tvprogramma uit gaat destilleren
Vaak gezien dat iedereen naar buiten rende als er iets van buiten de gesloten setting te horen viel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef spapaars het volgende:
Nog iets.
Was ooit op zoek in Almere naar de nieuwe woning van mijn nicht.
Kom op een doodlopende weg en daar was het dan, het BB huis.
Meerdere auto's stonden daar, met mensen, (wat je ook ziet bij een startbaan van Schiphol)
Een persoon had een speaker op de motorkap waaruit luide muziek klonk.
Nooit gehoord op tv, maar konden de bewoners het horen?
Bart?
Goed spuur werk ik ben naar de facebook pagina van het restaurant gegaan een vond daar ook deze foto waar bij stond dat het Charlotte wasquote:Op zondag 22 december 2013 17:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoooo. Charlotte is vermoedelijk die met bruine haren.
Kan haast niet missen toch zoveel toeval?quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Goed spuur werk ik ben naar de facebook pagina van het restaurant gegaan een vond daar ook deze foto waar bij stond dat het Charlotte was [ afbeelding ]
Waar is dat een screenshot van?quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Niki.P het volgende:
Goed spuur werk ik ben naar de facebook pagina van het restaurant gegaan een vond daar ook deze foto waar bij stond dat het Charlotte was [ afbeelding ]
Op Twitter zegt hij alleen dat de uitzending terug te zien is op herhalingen.nl (12 augustus 2013)quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen idee ik heb hem van de Facebook hier de link naar de facebook:
nooit anders geweestquote:Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele nieuwe opzet met de streamkijker hoger in het vaandel dan de tvkijker.
Helaas weiger ik te geloven dat de regie alle beelden eerst aan de streamer aanbied en daarna daar een tvprogramma uit gaat destilleren
Op de Facebookpagina van Utopia staat 19.00 uur.quote:Op zondag 22 december 2013 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoelaat gaat Ruud er morgen in?
Ooh dan pas, dus dinsdag zit hij er ook nog bijna de hele dag inquote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de Facebookpagina van Utopia staat 19.00 uur.
Ja alleen Bibi tweet een uur geleden dat ze over minder dan 24 uur er al in zit. Dus dat zou dan euhhh 5 of 6 uur zijn?quote:Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ooh dan pas, dus dinsdag zit hij er ook nog bijna de hele dag in
Ik weet wel dat de radioshow van Ruud van 16:00 tot 19:00 duurt. Dus als deze gewoon in Hilversum wordt uitgezonden zal Ruud nooit om 19:00 daar kunnen zijn...quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja alleen Bibi tweet een uur geleden dat ze over minder dan 24 uur er al in zit. Dus dat zou dan euhhh 5 of 6 uur zijn?
Misschien wil Ruud wel 2 dagen vrij.quote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de radioshow van Ruud van 16:00 tot 19:00 duurt. Dus als deze gewoon in Hilversum wordt uitgezonden zal Ruud nooit om 19:00 daar kunnen zijn...
Duidelijk, dus toch nieuw van opzet. Ben ik nog wel nieuwsgierig hoe ze uit die gigantische hoeveelheid geautomatiseerde beeldverwerking de kijker gaan beschermen tegen onverwachte of ongewilde content nu er geen mensenhanden meer aan te pas komen. Toch maar een ingebouwde stream lag van xx min misschien om tijdig een screenlock te kunnen zetten?quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt bijna alles geautomatiseerd verwerkt en niet meer handmatig zoals bij DGK en BB.
Zie deze link http://www.dutchview.nl/n(...)ow_van_de_toekomst//
Dan was je ineens op de Bolderwegquote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef spapaars het volgende:
Nog iets.
Was ooit op zoek in Almere naar de nieuwe woning van mijn nicht.
Kom op een doodlopende weg en daar was het dan, het BB huis.
Meerdere auto's stonden daar, met mensen, (wat je ook ziet bij een startbaan van Schiphol)
Een persoon had een speaker op de motorkap waaruit luide muziek klonk.
Nooit gehoord op tv, maar konden de bewoners het horen?
Bart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |