Er zijn nog niet veel foto's beschikbaarquote:
Lindy is niet verkeerd toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn nog niet veel foto's beschikbaar
Voor een vrouw die al 4 jaar hoogzwanger is ziet ze er nog goed uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:28 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lindy is niet verkeerd toch?
http://utopianlfans.blogs(...)bewoners-utopia.html
Die heeft nu al spijt van het meedoen als ze dit leest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor een vrouw die al 4 jaar hoogzwanger is ziet ze er nog goed uit
Moet ze een nog dikkere huid kweken ... Dit is nog maar het begin. Peter weet daar alles van.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Die heeft nu al spijt van het meedoen als ze dit leest.
De foto's zijn volgens mij 2 jaar oud ze zou er compleet anders uit kunnen zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor een vrouw die al 4 jaar hoogzwanger is ziet ze er nog goed uit
Miss Bloembol moet wel wat gewend zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Die heeft nu al spijt van het meedoen als ze dit leest.
Ik mis ook nog een foto van de 21-jarige serveerster Charlotte.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De foto's zijn volgens mij 2 jaar oud ze zou er compleet anders uit kunnen zien.
Jij bent echt actief hèquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik mis ook nog een foto van de 21-jarige serveerster Charlotte.
Het is ook nogal abstract, en eigenlijk vraag ik me af hoe leuk het gaat wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef UtopiaVolger het volgende:
Klopt. Vanwege die persdag gisteren. Alsnog zijn er maar weinig mensen die over Utopia praten.. Ook op Twitter & Facebook is het nie heul veul.
Ik denk zeker dat vooral de eerste dagen heel leuk worden. Als ze alles nog aan het opzetten zijn en elkaar leren kennen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is ook nogal abstract, en eigenlijk vraag ik me af hoe leuk het gaat worden
Ja inderdaad.. En zien welke kant ze op gaan áls ze het daar al over eens kunnen worden.. Wel grappig dat iedereen Utopia ook gewoon echt in kan als ze iets organiseren ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat vooral de eerste dagen heel leuk worden. Als ze alles nog aan het opzetten zijn en elkaar leren kennen.
Heb er echt zin in.
De eerste dagen lijken me saai eigenlijk. Men leert elkaar kennen, wat oppervlakkig contact, maar dan? Het lijkt me dat je je nog erger gaat vervelen dan tijdens Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat vooral de eerste dagen heel leuk worden. Als ze alles nog aan het opzetten zijn en elkaar leren kennen.
Heb er echt zin in.
Ik maak me wel zorgen om het gegeven dat de meesten het baasje willen uithangen. Maar misschien is dat juist wel leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. En zien welke kant ze op gaan áls ze het daar al over eens kunnen worden.. Wel grappig dat iedereen Utopia ook gewoon echt in kan als ze iets organiseren ofzo.
Rienk de zwerver heeft geen zin in een leider.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
De eerste dagen lijken me saai eigenlijk. Men leert elkaar kennen, wat oppervlakkig contact, maar dan? Het lijkt me dat je je nog erger gaat vervelen dan tijdens Expeditie Robinson.
Interessant wordt het voor mij zodra we een zekere staatsinrichting gaan krijgen. Met een leider, een tribunaaltje en zulke dingen
alle baasjes gaan hun eigen staat binnen Utopia oprichten haha.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen om het gegeven dat de meesten het baasje willen uithangen. Maar misschien is dat juist wel leuk.
Van mij hoeft de boog niet voortdurend strak te staan, BB en DGK kenden ook vele saaie uren waarin we toch keken. Maar inderdaad, een beetje structuur zal het leuk maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
De eerste dagen lijken me saai eigenlijk. Men leert elkaar kennen, wat oppervlakkig contact, maar dan? Het lijkt me dat je je nog erger gaat vervelen dan tijdens Expeditie Robinson.
Interessant wordt het voor mij zodra we een zekere staatsinrichting gaan krijgen. Met een leider, een tribunaaltje en zulke dingen
En als ze te solitair of autoritair bezig gaan, worden ze wel gewipt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
alle baasjes gaan hun eigen staat binnen Utopia oprichten haha.
Als de kijkers dat ook willen.. Iedereen met een ''paspoort'' van Utopia stemt ook mee over wie eruit gaan. *Paspoort heeft*quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En als ze te solitair of autoritair bezig gaan, worden ze wel gewipt.
Ik gok dat ze vooral daarop zijn uitgekozen. Idealisme is leuk, maar zet geen kijkcijferzoden aan de dijk. Plus dat er denk ik toch te weinig van die idealisten zich hebben aangemeld, De Mol's woorden ten spijt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef Disana het volgende:
Ik maak me wel zorgen om het gegeven dat de meesten het baasje willen uithangen. Maar misschien is dat juist wel leuk.
Ik ken de kandidaten niet, maar hij zal wel moeten luisteren als de rest dat vindt. Alhoewel, hoe ga je iemand dwingen iets te doen? Dreigen met tegen diegene te stemmen? Of hem buitensluiten van de rest van de groep? En wat voor invloed heeft dat op zijn hoeveelheid eten en voorzieningen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Rienk de zwerver heeft geen zin in een leider.
Ik dacht dat de inwoners de vertrekkandidaten nomineerden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Als de kijkers dat ook willen.. Iedereen met een ''paspoort'' van Utopia stemt ook mee over wie eruit gaan. *Paspoort heeft*
Heb je wel eens naar Wie Is De Mol gekeken? En dat zon groep dan samen een opdracht moeten doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is ook nogal abstract, en eigenlijk vraag ik me af hoe leuk het gaat worden
Zou ik ook doen. Enige manier waarop het tegenwoordig nog kanquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
alle baasjes gaan hun eigen staat binnen Utopia oprichten haha.
Er zitten toch minstens drie tussen, twee gelovigen en die verpleegkundige (heb nog niet alle namen onthouden). Maakt misschien ook niet uit, maar als het alleen maar om machtsstrijd gaat draaien, ga ik het iets minder leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat ze vooral daarop zijn uitgekozen. Idealisme is leuk, maar zet geen kijkcijferzoden aan de dijk. Plus dat er denk ik toch te weinig van die idealisten zich hebben aangemeld, De Mol's woorden ten spijt.
Mijn fout. ''En ze zijn mede-beslisser over wie de nieuwe deelnemer wordt als er iemand wordt genomineerd en van het terrein wordt gestuurd.''quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat de inwoners de vertrekkandidaten nomineerden?
Ik kijk elk jaar naar de Molquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar Wie Is De Mol gekeken? En dat zon groep dan samen een opdracht moeten doen.
Iedereen weet het dan beter en je krijgt chaotische toestandenDat verwacht ik vooral in het begin.
Ben ook wel benieuwd wat zijn versie van Utopia is... vrij toegankelijke vuilnisbakken, geen afgesloten winkelcentra 's avonds en de hele dag vrij eurootjes bedelen zonder lastige Oom Agent?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:54 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Rienk de zwerver heeft geen zin in een leider.
''Hij vindt dat er in Utopia geen leider moet komen. Die geeft alleen maar het plafond van de groep aan en dan kan je niet groeien. Liever ziet Rienk een dienaar. Die geeft de bodem van de groep aan en vanuit daar kan je bouwen.'' En hij gelooft rotsvast in God. Should be interesting.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat zijn versie van Utopia is... vrij toegankelijke vuilnisbakken, geen afgesloten winkelcentra 's avonds en de hele dag vrij eurootjes bedelen zonder lastige Oom Agent?
Een samenleving zonder leider kan niet. Onmogelijk. Je zal sowieso een leider hebben, informeel of formeel. Formeel als men hem 'kiest' en als leider erkent, informeel als iemand de populairste van de groep is daarom invloed uitoefent.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
''Hij vindt dat er in Utopia geen leider moet komen. Die geeft alleen maar het plafond van de groep aan en dan kan je niet groeien. Liever ziet Rienk een dienaar. Die geeft de bodem van de groep aan en vanuit daar kan je bouwen.'' En hij gelooft rotsvast in God. Should be interesting.
Inderdaad. Daar moet Rienk nog achterkomen denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een samenleving zonder leider kan niet. Onmogelijk. Je zal sowieso een leider hebben, informeel of formeel. Formeel als men hem 'kiest' en als leider erkent, informeel als iemand de populairste van de groep is daarom invloed uitoefent.
Hmm.. een klassieke nietsnut dus lees ik zo op die UFN-page..quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
''Hij vindt dat er in Utopia geen leider moet komen. Die geeft alleen maar het plafond van de groep aan en dan kan je niet groeien. Liever ziet Rienk een dienaar. Die geeft de bodem van de groep aan en vanuit daar kan je bouwen.'' En hij gelooft rotsvast in God. Should be interesting.
Misschien krijgen we wel twee volken, Rienk met z'n aanhang en 'de leider' met z'n aanhang. Twee staten en zo weinig ruimtequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar moet Rienk nog achterkomen denk ik.
Lord of the Flies.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:12 schreef Faux. het volgende:
Misschien krijgen we wel twee volken, Rienk met z'n aanhang en 'de leider' met z'n aanhang. Twee staten en zo weinig ruimte
ken ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lord of the Flies.
Met Peter als Piggy.
Aanrader!quote:
Ja! Als je voor de filmversie gaat (alhoewel het boek goed te doen is), wel die uit de jaren zestig. Die is het meest getrouw aan het verhaal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Faux. het volgende:
Als je deze bedoelt ga ik daar zeker even naar kijken
103 camera's live + 4 mooie 360 graden camera's die je zelf kan besturen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef roos94 het volgende:
maar ze zeggen dat er maar vier videostreams op het internet komen? dus vier camera punten van waaruit je iets kan zien? dat is toch heel weinig..
Ik denk dat de oudste van het stel (de aannemer) de handyman is en de leiding zal nemen, door zijn kunnen zal hij ook populair worden bij de anderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een samenleving zonder leider kan niet. Onmogelijk. Je zal sowieso een leider hebben, informeel of formeel. Formeel als men hem 'kiest' en als leider erkent, informeel als iemand de populairste van de groep is daarom invloed uitoefent.
OMG 2 godsdienstwaanzinnigenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Granny sex!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat de oudste van het stel (de aannemer) de handyman is en de leiding zal nemen, door zijn kunnen zal hij ook populair worden bij de anderen.
Na al zijn harde werk zal hij vaak gemasseerd worden door de bijna even oude masseuse et voila het eerste stelletje.
De meest kleurrijke bewaren ze voor bijsturen als het te saai gaat worden, ik schat dat er in de eerste maand zeker al 4 jankers vertrekken omdat ze het niet aankunnen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:40 schreef roos94 het volgende:
Kandidaten lijken me nu niet zo leuk.. beetje standaard
Dat lijkt me wel een goede inschatting ja. Zelfs bij BB had je er wel altijd een stuk of wat en dit is toch wel wat extremer zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De meest kleurrijke bewaren ze voor bijsturen als het te saai gaat worden, ik schat dat er in de eerste maand zeker al 4 jankers vertrekken omdat ze het niet aankunnen...
ze negeren je vraag gewoonquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
*Tweetje gedaan heeft naar officieël Utopia account met de vraag of kijkers zelf kunnen kiezen uit alle 100+ camera's of alleen de 4 livestreams*
Vier verschillende streams tegelijkertijd, hoezo weinig? het was genoeg voor DGK ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef roos94 het volgende:
maar ze zeggen dat er maar vier videostreams op het internet komen? dus vier camera punten van waaruit je iets kan zien? dat is toch heel weinig..
omdat ze zeggen 100 camera'squote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Vier verschillende streams tegelijkertijd, hoezo weinig? het was genoeg voor DGK ...
Omdat er geen cameramensen over het terrein lopen die overal naar toe gaan waar wat te doen is. Hoeveel camera's waren er bij DGK wel niet. Het is gewoon hetzelfde concept, qua camera's dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
omdat ze zeggen 100 camera's
waarom 100 camera's als je maar 4 streams kan zien
omdat televisie, lekker knippen en plakken in het beeldmateriaalquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
omdat ze zeggen 100 camera's
waarom 100 camera's als je maar 4 streams kan zien
Ik denk dat ze gewoon 4 livestreams hebben en in die 4 streams vaak van camera wisselen. Dus 24/7 regie op alle 4 de livestreams.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef roos94 het volgende:
ik vind dat weinig. dan krijgen we wss nog een stream van de kippen en dan 2 van in de loods?
Ja, logisch toch, dat concept is toch niet nieuw, je hebt een hoop vaste camera's en vanuit al die camera's kan een stream worden doorgegeven, dus de regisseur schakelt gewoon tussen al die camera's.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon 4 livestreams hebben en in die 4 streams vaak van camera wisselen.
Er zit gewoon een kundig iemand achter de knoppen bij de regie die doorheeft waar wat gaande is en juist schakelt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef roos94 het volgende:
ik vind dat weinig. dan krijgen we wss nog een stream van de kippen en dan 2 van in de loods? of miss 1tje in de loods en 1 buiten maar 1 camera is niet genoeg om heel buiten te filmen..dus dan kan je helemaal niet goed volgen wat er gebeurt, stel ze zitten op 1 camera en ze filmen op een andere plek. beter doen ze 10 streams ofzo
Want De Gouden Kooi was zo slecht in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef roos94 het volgende:
ik vind dat weinig. dan krijgen we wss nog een stream van de kippen en dan 2 van in de loods? of miss 1tje in de loods en 1 buiten maar 1 camera is niet genoeg om heel buiten te filmen..dus dan kan je helemaal niet goed volgen wat er gebeurt, stel ze zitten op 1 camera en ze filmen op een andere plek. beter doen ze 10 streams ofzo
De regie zal wel gek zijn om uit die keuze van 100 de "sappigste" beelden naar de streams te sturen, dan beroven ze zichzelf weer van tv-momentjes..quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef roos94 het volgende:
Die zijn dan gemonteerd ja, gewoon een compilatie van de belangrijkste gebeurtenissen in de afgelopen 24 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef roos94 het volgende:
maar zie je van half 8 tot 8 dan live beelden of zijn die dan gemonteerd en shit?
Klopt, de sport is gelijk dan ook om te controleren of de volgorde van gebeurtenissen wel klopt..quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef roos94 het volgende:
maar zie je van half 8 tot 8 dan live beelden of zijn die dan gemonteerd en shit?
Yep, en je zal versteld staan van wat er werkelijk is gebeurd en wat ze in de uitzendingen laten zienquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef roos94 het volgende:
Gemonteerd om er een lekker tv-programma van te maken. Met verhaallijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef roos94 het volgende:
Okee, je hebt dus geen DGK gevolgd. Kijk die honderd + camera's staan overal op het terrein en via die camera's kunnen ze beelden doorgeven, dus schakelend tussen die camera's. Ze kunnen dat ook afdekken met cameramensen die overal achteraan lopen maar dat is voor de deelnemers en ook voor de kijkers natuurlijk niet zo leuk, overal lopende cameramensen, dus doen ze dat via heel veel vaste, van afstand bestuurbare camera's. Maak je geen zorgen hoor dat is één van de dingen die ze (ondertussen) echt wel beheersen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef roos94 het volgende:
ik heb zoiets nog nooit gezien dus don't blame me maar ik vond het gewoon gek
En daarna moeten ze maar gaan zorgen dat je gewoon zoals bij DGK telefonisch kan betalen voor een maandje streams en anders kunnen ze wat mij betreft de pot op, met hun paspoortjes-dwingelarijquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de eerste 4 weken mag je gratis meekijken.. nah ben je er klaar voor?
Tss.. ga nou dwarsliggen voor die luizige ¤2,50 pm?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En daarna moeten ze maar gaan zorgen dat je gewoon zoals bij DGK telefonisch kan betalen voor een maandje streams en anders kunnen ze wat mij betreft de pot op, met hun paspoortjes-dwingelarij
Je kan ook per sms betalen om elke maand de livestreams te zien. Weet zelf alleen niet precies hoe dat werkt, heb gewoon Ideal gedaan. Je hebt wel sowieso een paspoort nodig anyways.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En daarna moeten ze maar gaan zorgen dat je gewoon zoals bij DGK telefonisch kan betalen voor een maandje streams en anders kunnen ze wat mij betreft de pot op, met hun paspoortjes-dwingelarij
Je leest niet, ik ben best bereid om die ¤ 2,50 te betalen, alleen niet om me te registreren met een paspoortje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. ga nou dwarsliggen voor die luizige ¤2,50 pm?
Maar maar maar je kan rete-coole stempels verdienen met je paspoort.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Je leest niet, ik ben best bereid om die ¤ 2,50 te betalen, alleen niet om me te registreren met een paspoortje.
Oh, dat sms verhaal heb ik nog niet gezien, maar vooralsnog heb ik gewoon stream zonder paspoort, mocht dat veranderen en je sowieso verplicht wordt om je gegevens door te geven, dan kunnen ze wat mij betreft dus de pot op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Je kan ook per sms betalen om elke maand de livestreams te zien. Weet zelf alleen niet precies hoe dat werkt, heb gewoon Ideal gedaan. Je hebt wel sowieso een paspoort nodig anyways.
* sponsor meldt zich*quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. ga nou dwarsliggen voor die luizige ¤2,50 pm?
Hmm, ok, doe je het toch gewoon lekker anoniem via je 06nr of je bankrekeningnr..quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Je leest niet, ik ben best bereid om die ¤ 2,50 te betalen, alleen niet om me te registreren met een paspoortje.
Ja, gewoon zo als bij DGK toen, via je telefoon, maar als dat niet kan zonder paspoort met je gegevens etc. dan maar niet dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, ok, doe je het toch gewoon lekker anoniem via je 06nr of je bankrekeningnr..
Je kan er gewoon Jan Lul invullen hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo als bij DGK toen, via je telefoon, maar als dat niet kan zonder paspoort met je gegevens etc. dan maar niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |