quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Bedankt voor deze bevestigingquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het wel lang volgehouden
Nee die heeft me al afgewezenquote:
of diarree xDquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh Nais. Ben benieuwd of hij nu herpes of malaria heeft.
steven stalkt elke maaikequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik mocht haar wel
en LMI Stalkte haar
Nou nou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan goffedomme. Ik vertel het je moeder hoor.
cachie heeft daar lak aan.quote:
truequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die heeft me al afgewezen
[..]
of diarree xD
[..]
steven stalkt elke maaike
zeg het ze LRquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan goffedomme. Ik vertel het je moeder hoor.
Ik ook. Maar moest LR nog quoten en onder cmd + v zetten EN kapen. Was even mijn bedachte TT vergeten..quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Had iets beters van je verwacht cachet
Leuk dat je het gelezen hebt in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet alles, maar groot gedeelte...
En toen zag ik hardlopen
kan je kaarten regelen vroeg ik, goftedommequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik verander de TT niet in cachet, ezell, en supersof.
Hij wilt wel samen met jou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan je kaarten regelen vroeg ik, goftedomme
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan je kaarten regelen vroeg ik, goftedomme
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar moest LR nog quoten en onder cmd + v zetten EN kapen. Was even mijn bedachte TT vergeten..
quote:De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
oke dan vergeef ik het je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar moest LR nog quoten en onder cmd + v zetten EN kapen. Was even mijn bedachte TT vergeten..
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
typ gaat rellen krijg je alsnog SV
awt een armoedig gemiddeldequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef xcachet het volgende:
33 notes, er zit een mooie stijgende lijn in.
graag gedaan...quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk dat je het gelezen hebt in ieder geval.
ik vind dat je jezelf gewoon voor straf een ban van een uur moet opleggen.quote:
rot opquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Voortaan niet zomaar topic kapen als het niet binnen een minuut is. Het kan moeilijk zijn maar het is toch echt die gene zijn beurt om het nieuwe topic te openen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]dan koop ik wel op mijn broertjes naam.
doe normaalquote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Voortaan niet zomaar topic kapen als het niet binnen een minuut is. Het kan moeilijk zijn maar het is toch echt die gene zijn beurt om het nieuwe topic te openen.
Het is 2 uur en ik had mij toch voorgenomen om bezig te gaan voor school.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dat je jezelf gewoon voor straf een ban van een uur moet opleggen.
een soort van cyber in de hoek zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |