het is een schijtposter, hoeven we hier nietquote:
Hij post hier toch ook niet? En ik vind het wel meevallen eigenlijk. Zit weleens wat bagger tussen maar ook wel goede posts en hij kan serieus zijn als het moet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het is een schijtposter, hoeven we hier niet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
Nou het is bijna zeker dat ik niet op vakantie ga
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
Hoe bedoel je wrijf het er maar in?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Maar het is je gegund Xcachet. Die 1,50 zullen vanzelf op de rekening van Xcachet Request verschijnen.
waarom ga je niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
Misschien verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wrijf het er maar in?
Door begrafenissen ga ik niet meer naar Zweden aangezien ik met ouders ging naar hun huis in Zweden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wrijf het er maar in?
Ik zou wel mijn piemel sturen in DM. Daar knapt je leven vast van op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door begrafenissen ga ik niet meer naar Zweden aangezien ik met ouders ging naar hun huis in Zweden.
Maar Sof heeft mij al doen inzien dat deze extra uren Fok! mijn leven juist zullen verrijken.
Oh.Ik lees nu pas dat je waarschijnlijk niet gaat...quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Te weinig sneeuw, en er gaat wss niks/bijna niks meer vallen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |