abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134505337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef As1981 het volgende:
Sorry LB daar ben ik dus heel slecht in. Ik zou denk ik aan warme tinten denken, oranje ofzo. Maar nogmaals ik ben daar heel slecht in.

Mama's van tweede (of meer kindjes), vinden jullie baby's hun oudere broer/zus ook zo geweldig? Yaro mag alles met hem doen. Kyan vind alles best en ligt de hele dag in een deuk om hem.
Andersom mag er ook veel (niet altijd maar toch).

Vandaag was Yaro in slaap gevallen in de auto, dus we leggen hem op de bank. Gaat Kyan er gelijk op af. Lachen en op zijn hoofd slaan om hem wakker te maken. En een lol die hij had. En normaal slaapt Yaro als een blok die zeldzame keren dat hij in de auto in slaap valt. Nu was hij binnen 2 min wakker, moest lachen om de reactie van Kyan en ging doen alsof hij weer sliep.

Echt ik die twee samen zijn <3, ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind, die interactie.
Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst. :')

En leuk samen spelen? Ik hoop er nog steeds op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:07:39 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134505395
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Lab ze hebben echt het hele huis blauw gemaakt :o
Gezien je Nick: stemmig zwart :P ?
:D

Ik heb nu een muur met zwart behang O+ maar dat ben ik na een paar jaar toch wel zat, dus ik wou nu iets subtielers oO<

Kyara, die ramen zitten op het zuidoosten geloof ik.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:07:49 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134505400
As, van man liefs collega's hebben we een Pip gekregen gisteren, en Nathan doet steeds alsof de knuffel Lauren kusjes geeft etc... Echt, ze giert het uit van het lachen!

Beetje jammer dat ik Echt Niet van woezel en pip hou, maar als de kids maar lol hebbenhe!
pi_134505409
Jeetje, wat zijn jullie kinderen toch allemaal snel :o

Nou ja, voor een gemiddelde heb je ook 2 kanten nodig en ik heb de andere kant ;)

LadyBlack, ik zou eerst bepalen welke kant je op wilt met je interieurs: grijstinten of bruintinten en daar een rustige kleur bij zoeken. Aardetinten of grijstinten. Kun je met veel combineren. En dan eea ook weer afhankelijk van het licht dus.
pi_134505410
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst. :')

En leuk samen spelen? Ik hoop er nog steeds op.
Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaar :D
pi_134505471
Ik zou behang nemen met een zachte, warme kleur donker paars met lichte accenten en een groot patroon zodat het plafond hoger lijkt en de kozijnen zou ik of wit (als weinig lichtinval) of donkergroen maken, wat onopvallender O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:09:33 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134505485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D

Ik heb nu een muur met zwart behang O+ maar dat ben ik na een paar jaar toch wel zat, dus ik wou nu iets subtielers oO<

Kyara, die ramen zitten op het zuidoosten geloof ik.
Ik heb vrienden die wit behang met zwarte vogeltjes hebben, bij een andere winkel vvonden ze witte stoelen met zwarte vogeltjes. Vind het zelf er leuk uitzien. Oh, ze hebben ook een knalrode bank, voor de kleur :D
pi_134505494
Wat lief Pessie <3
Ik heb hier laatst de woezel en pip knuffel aan een goed doel gegeven. Ze stonden maar te verstoffen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:10:16 #109
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134505514
Dat samen spelen begint hier ook nog maar pas Tico, gisteren heeft Tyler voor het eerst met D gespeeld. Een baby die alleen op buik en rug ligt kun je ook nog niet zoveel mee als oudere broer. Nu hij kan zitten, begint Tyler in te zien dat hij met D kan gaan spelen. Maar hij kijkt er wel naar uit om zijn broertje bv te leren voetballen. Kim die moedert ook meer, da's ook anders.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134505587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef As1981 het volgende:

[..]

Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaar :D
Ja maar Bram pakt nu ook dingen en geeft aan als hij iets NU wilt. Dan is het niet leuk meer.
pi_134505725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Dat samen spelen begint hier ook nog maar pas Tico, gisteren heeft Tyler voor het eerst met D gespeeld. Een baby die alleen op buik en rug ligt kun je ook nog niet zoveel mee als oudere broer. Nu hij kan zitten, begint Tyler in te zien dat hij met D kan gaan spelen. Maar hij kijkt er wel naar uit om zijn broertje bv te leren voetballen. Kim die moedert ook meer, da's ook anders.
Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.

Jen is mama 2, "Bram, niet in je mond. Wat heb ik nou net gezegd?"
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:17:23 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134505843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou behang nemen met een zachte, warme kleur donker paars met lichte accenten en een groot patroon zodat het plafond hoger lijkt en de kozijnen zou ik of wit (als weinig lichtinval) of donkergroen maken, wat onopvallender O+
Oeh, ja zacht paars zat ik stiekem ook aan te denken, maar dan in zo'n subtiele variant! Een patroon heb ik nu in dat zwarte behang en dat wil ik dus niet meer.

De kozijnen zijn wat flashy, maar staan echt zo fijn bij de keuken en de vloer vind ik O+
pi_134505904
Dat moederen doet yaro ook. Gister deed Kyan iets waar yaro net daarvoor op de gang gezeten had. Dus ik zeg Kyan moet jij ook naar de gang. Zegt Yaro ja Kyan kruip maar naar de gang.

Lijkt me vermoeiend Tico. Ik vind het al irritant dat ik heel de dag moet roepen dat kyan geen pop is en hij niet met hem moet slepen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:20:04 #114
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134505992
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.

Jen is mama 2, "Bram, niet in je mond. Wat heb ik nou net gezegd?"
Lastig is dat, hopelijk betert het in de toekomst.

D was onder de tv-kast geschoven vanmiddag...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:21:29 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134506062
Haha ja logisch! Daar ligt zn bal ook!

E blijft nu ook niet meer op haar plek als je haar op de vloer legt ipv haar kleed. Ze schuift gelijk achteruit :D
pi_134506079
Wat een vrolijk stralend koppie mandy
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:23:47 #117
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134506176
Maar als blikken konden doden ... vanavond bij het avondeten haalde ik zijn leeg bakje eten weg om yoghurt voor hem te halen. Was hem niet naar de zin. Leeg bakje ok, geen bakje: brullen. "ik wil yoghurt en wel nu!"
pi_134517454
Goedemorgen :O

Kennen jullie dat? Dat je baby wakker is en niet meer wil slapen want spelen is gaaf, maar dat ze dan na lang proberen uiteindelijk toch ligt te :Z ..... En dat jij dan volledig c_/ bent?

:+
Sarcasme. Herken het.
pi_134517502
Leuk om te lezen hoe ouderen broertjes en zusjes omgaan met de baby.

Mandy wat een lieve foto

Ass wat gaat de jouwe snel O+

LB ik zou voor lichte kleuren gaan. Mooie kamer

Spirit :*
pi_134517550
Meh Ik voel me een slechte moeder.... deur van slaapkamer is vannacht open gegaan en stond dus op een kier. Nu heeft K misschien wel de hele nacht op de tocht gelegen. En de gang is heel koud. Straks heeft ie nog een long ontsteking erbij :'(
pi_134517556
Jeejeejeejeejeejeejeejeej!!!! Ow heeft geslapen van 20.00 - 7.00 *O*

Mooie stats Tico, Ow is even lang :D

Mooie kamer LB, ik zou ook een lichte kleur nemen!

D onder de kast O+ en dat yoghurt verhaal :D

Goedemorgen Spirit en Omen... En bedenk maar zo, hoe vroeger je wakker bent, hoe langer je van je baby kunt genieten :P
pi_134517615
Loj! Ow snapt het principe van vakantie ook? :D

Angela, was zijn nekje koud toen je hem uit bed haalde? Doorgaans beginnen baby's wel te piepen als ze het koud (of te warm) hebben, dus ik zou me niet gelijk een slechte moeder voelen hoor!

Goedemorgen Spirit, lekker vroeg voor de zaterdag ;)
  zaterdag 21 december 2013 @ 08:07:43 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134517633
Angela, comfortabel is misschien anders als hij echt op de tocht lag, maar je kunt echt geen longontsteking van kou krijgen. Een longontsteking krijg je van een bacterie/virus, niet van kou of een windvlaag.
Oh en nu ik toch even stiekem mee las: loj!! *O*
pi_134517660
Angelatje wat Juud zegt. Als een baby het koud heeft dan hoor je dat wel. En inderdaad gelijk even zijn nekje voelen. Maar een slechte moeder ben je echt niet. :*

Loj wat een goede nacht :*

Net weer zo'n smeltmomentje. Ik was de fles van Riley aan het maken en dan doe ik het hekje dicht. Zij ging tegen dat hekje staan en ik kreeg een kusje door de tralies heen O+
pi_134517678
Wat fijn Loj *O*
Lola was om 7.30 wakker, maar die is ( voor de verandering weer eens ) verkouden, en niet fit, dus dan slaapt ze altijd langer,,,,

Mooie stats Tico!
ben benieuwd hoe lang Lola is in Januari weer naar het cb :) ze gaat nu richting maat 80 straks even de stad in om kleertjes te shoppen O-)

LB ik zou voor een mooie grijstint of warme paarse/lila kleur gaan of misschien van dezelfde kleur een paar tinten donkerder, dus een wat hardere kleur maar dan wel dezelfde tint als de muur

Angelatje, dat kan gebeuren toch? Zo een vaart zal het niet lopen met ziek worden

Kyan is echt snel met alles of niet? Die scheelt een paar dagen met Lola maar die is echt niet zo snel hoor :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_134517681
Loj wat super!! *O* Ik heb niet alles meegelezen, maar heb je nu iets veranderd of is hij uit zichzelf beter gaan slapen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134517682
Hoe lief Omen! O+

Angelatje, wat de rest ook zei, ze had het echt wel laten merken als ze het te koud had :*

En ja, ben er helemaal hyper van! *O* en nopen, helemaal niets veranderd! Mijn lieve gekke baby O+
pi_134517788
Goedemorgen!

Hier was het vannacht 22:30 - 02:30 - nu. :o
*ploftieten*

(ik ben om 7 uur al bij ze gaan kijken hoor, ze doen het nog)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Loj ook al een goede nacht *G* *G* *G*

Wat schattig Mandy O+ Lekker klem onder de bank.

Angelaatje, ik sluit me ook bij de rest aan.

Spirit, herkenbaar :D
  zaterdag 21 december 2013 @ 08:33:38 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134517792
Loj *O* Ow *O* Kyara *O* D *O* J *O* ploftieten *O*! Wat heerlijk!
pi_134517809
Omen wat lief <3

Kyara wat een heerlijke nacht.

Loj wat super!!! Ben jij nu ook bijgeslapen of alleen maar heel moe?

Wij doen ook mee met de goede nachten. Nu al drie dagen op rij 6.30/7.00 uur ipv 5.15/5.30 uur. Heerlijk

En klumsy ja ik heb het idee dat Kyan best snel is. Maar het past ook wel bij hem ofzo.
pi_134517818
Fijn As!

Ik ben wel redelijk bijgeslapen hoor. Sowieso echt 5 uur achter elkaar slapen voelt goed. En gister had ik natuurlijk ook nog 2 uurtjes extra. Misschien dat het nu wel weer wat harder aantikt als het komende nacht weer bagger is. Maar het is fijn om te weten dat ze het wel kunnen.

Over naar 1 slaapje dus. Tegelijkertijd met grote broer ( :') ). Wel fijn dat ze dan weer allemaal in hetzelfde ritme zitten.
pi_134517823
1 slaapje trekt hij hier echt niet. Hier zijn het er nog drie.
pi_134517827
Wat een verschil he. Maar goed, M gaat nu ook pas over naar 1 slaapje dus dat zegt ook genoeg.
pi_134517848
Ja idd een verschil. Hier slaapt Kyan vaak tussen 7-8 uur weer voor drie kwartier tot 1,5 uur. Dan vaak nog 45 min rond 10.30 uur. En dan hoop ik altijd op 1,5 uur rond 13.00 uur.
En dan rond 18.30 uur voor de nacht.

Maar Yaro zat rond de 11 maanden ook op 1 slaapje soms al niet meer en vanaf 18 maanden helemaal geen slaapjes meer.
pi_134517859
Het zijn ook wel korte slaapjes. En als hij zo vroeg wakker was. De meiden zijn meestal tussen 7 en 8 pas wakker.

Wij hadden dan 2 slaapjes van 09.30 - 11.00 en van 14:00 - 16:00 uur. Ik wil nu naar 1 slaap van 13:00 - 16:00 uur of zo. M sliep dezelfde tijden maar die sliep rustig van 14:30 - 17:30 uur als ik hem niet wakker maakte. Tijd dat ik hem dus 3x per dag maar wakker maakte omdat anders het hele ritme in de war was... Slaapkop.
pi_134517873
Dat zou wel lekker zijn. En idd kort en vroeg.

Gister was hij om zeven uur wakker. Toen sliep hij van 10.00-11.15 uur. Daarna zijn we naar ballorig geweest en sliep hij daar nog van 14.00-14.45 uur op mijn rug.
Dus het hangt ook echt af van zijn start en/of we op pad zijn.
pi_134517876
Lola doet ook nog 2-3 slaapjes overdag, eerst waren het er Max 2 maar dan wel steeds 1,5-2 uur en sinds een paar weken slaapt ze vaak maar 0,5-1 uur per keer dus leg haar vaak om de 2-3 uur op bed, dan merk ik dat ze moe aan het worden is... Maar als ze lekker aan het spelen is dan laat ik haar en zie ik wel hoe het uitkomt :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_134517884
Ik ben dus zo'n gemene moeder die kindjes die moe zijn wakker houdt. Ik zou echt knettergek worden van 3 verschillende slaapritmes. Als ze echt doodop zijn door omstandigheden is het natuurlijk anders, maar liever hou ik in elk geval de meisjes in hetzelfde ritme.

Ik hoor gepruttel boven. Tieten legen! *O*
pi_134518041
Rosalie krijgt rond 07.00 een fles en dan leg ik haar terug. Soms slaapt ze daarna weer. Soms hooguit een half uurtje.
Daarna nog van 10.00 tot 11.30 en van 14.00 tot 15.30 ongeveer.
Soms nog van 17.00 tot 17.45 ofzo, maar dat is een lastige. Voor de gezelligheid zou het beter zijn, maar het lukt niet altijd.
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:17:38 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518049
Er is hier nog totaal geen ritme wb slapen overdag. Hoe hebben jullie dit gecreëerd?
pi_134518076
Bij M heb ik de slaaptijden rond de flestijden gepland. Hij was dan rond etenstijd zo'n 1,5 - 2 uur wakker. En naarmate hij langer wakker bleef, veranderden ook de slaaptijden tot er 2 slaapjes overbleven. M ging 's ochtends vrij laat naar bed (rond 09:30 uur) maar dat kwam ook omdat het een uitslaper was (werd meestal rond 08:00 uur wakker).

Meisjes was weer een ander verhaal want die waren na 4 weken ziekenhuis al redelijk in een ritme geduwd. En bovendien was slaap voor hun extra belangrijk.
pi_134518080
GotC niet. Dat regelen ze zelf.

Ik vind het niet gemeen kyara ik snap het wel. Ik doe het soms ook als ik bv met het ophalen van de oudste zit. Maar nu vakantie en dan vind ik fijn dat hij zijn eigen ritme kan volgen.
En hier is de oudste er nog die geen slaapjes doet. Dus dat hoef ik ook niet zo te plannen.
pi_134518097
Ik ben daarom ook wel blij dat ze nu gelijk over kunnen naar 1 slaapjes. Anders zou ik de deur helemaal niet meer uit komen door overlap in slaaptijden. En meisjes in de wagen slapen lukt echt niet. Zij zouden het misschien nog wel kunnen maar niet als om de 3 stappen weer een wildvreemde in die wagen duikt :(
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:26:11 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518105
Ah gelukkig ^O^ Dan blijf ik gewoon zijn ritme volgen. Vind dat zelf wat prettiger dan in een ritme dat ik wil proppen :).
Maakte me even zorgen dat hij misschien teveel wakker was overdag, maar hij slaapt 's nachts gemiddeld 10 uur..
pi_134518122
Bij M volgde ik trouwens ook zijn ritme hoor. Dat plannen klinkt misschien anders maar bij M was het meestal de kunst om hem naar bed te brengen voordat hij echt slaapsignalen begon te vertonen. En op een gegeven moment dan weet je wel hoe lang je kind wakker kan blijven en dan weet je dus ook hoe laat hij weer naar bed moet :) Dus inderdaad, ze regelen het zelf en je kan daar zelf op anticiperen.
pi_134518135
Klinkt prima gotc.

Oh dat is ook irritant. Kyan slaapt ook alleen in een bed of op mijn rug hoor. Maar dat is wek fijn. In de wompat slaapt hij altijd. Dus die gaat overal mee naar toe. Dan kunnen we gewoon langer blijven.
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:32:17 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518159
Ik heb T. net wakker in bed gelegd zodra ik zag dat hij moe begon te worden en nu slaapt hij :o Ik kan 'm nooit wakker wegleggen en nu wel *O*
pi_134518173
Ja, dat is wel fijn inderdaad. Ik zit sowieso met 2 en M moet ook nog slapen. Met kerst gaan we M 's middags wel wakker houden en de meisjes kunnen dan 's middags naar bed.

Wakker houden is dan meer dat hij gewoon niet naar bed gaat, niet dat ik een half slapend kind uit alle macht probeer wakker te houden ;) Hij stuitert wel door.
pi_134518182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:37 schreef Loj het volgende:
Jeejeejeejeejeejeejeejeej!!!! Ow heeft geslapen van 20.00 - 7.00 *O*

Mooie stats Tico, Ow is even lang :D

Mooie kamer LB, ik zou ook een lichte kleur nemen!

D onder de kast O+ en dat yoghurt verhaal :D

Goedemorgen Spirit en Omen... En bedenk maar zo, hoe vroeger je wakker bent, hoe langer je van je baby kunt genieten :P
Ja jij hebt makkelijk praten met je slaapkop :{w

;) en *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_134518196
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 09:32 schreef GotC het volgende:
Ik heb T. net wakker in bed gelegd zodra ik zag dat hij moe begon te worden en nu slaapt hij :o Ik kan 'm nooit wakker wegleggen en nu wel *O*
*O*

Ik las laatst toevallig over de eerste maanden van M en ik schreef precies hetzelfde. Naarmate hij zich meer van zijn omgeving bewust werd en meer bezig was met spelen en zo, sliep hij ook beter en kon ik hem inderdaad ook wakker wegleggen en ging hij gewoon slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')