Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef As1981 het volgende:
Sorry LB daar ben ik dus heel slecht in. Ik zou denk ik aan warme tinten denken, oranje ofzo. Maar nogmaals ik ben daar heel slecht in.
Mama's van tweede (of meer kindjes), vinden jullie baby's hun oudere broer/zus ook zo geweldig? Yaro mag alles met hem doen. Kyan vind alles best en ligt de hele dag in een deuk om hem.
Andersom mag er ook veel (niet altijd maar toch).
Vandaag was Yaro in slaap gevallen in de auto, dus we leggen hem op de bank. Gaat Kyan er gelijk op af. Lachen en op zijn hoofd slaan om hem wakker te maken. En een lol die hij had. En normaal slaapt Yaro als een blok die zeldzame keren dat hij in de auto in slaap valt. Nu was hij binnen 2 min wakker, moest lachen om de reactie van Kyan en ging doen alsof hij weer sliep.
Echt ik die twee samen zijn <3, ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind, die interactie.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Lab ze hebben echt het hele huis blauw gemaakt
Gezien je Nick: stemmig zwart?
Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst.
En leuk samen spelen? Ik hoop er nog steeds op.
Ik heb vrienden die wit behang met zwarte vogeltjes hebben, bij een andere winkel vvonden ze witte stoelen met zwarte vogeltjes. Vind het zelf er leuk uitzien. Oh, ze hebben ook een knalrode bank, voor de kleurquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nu een muur met zwart behangmaar dat ben ik na een paar jaar toch wel zat, dus ik wou nu iets subtielers
Kyara, die ramen zitten op het zuidoosten geloof ik.
Ja maar Bram pakt nu ook dingen en geeft aan als hij iets NU wilt. Dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef As1981 het volgende:
[..]
Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaar
Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Dat samen spelen begint hier ook nog maar pas Tico, gisteren heeft Tyler voor het eerst met D gespeeld. Een baby die alleen op buik en rug ligt kun je ook nog niet zoveel mee als oudere broer. Nu hij kan zitten, begint Tyler in te zien dat hij met D kan gaan spelen. Maar hij kijkt er wel naar uit om zijn broertje bv te leren voetballen. Kim die moedert ook meer, da's ook anders.
Oeh, ja zacht paars zat ik stiekem ook aan te denken, maar dan in zo'n subtiele variant! Een patroon heb ik nu in dat zwarte behang en dat wil ik dus niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou behang nemen met een zachte, warme kleur donker paars met lichte accenten en een groot patroon zodat het plafond hoger lijkt en de kozijnen zou ik of wit (als weinig lichtinval) of donkergroen maken, wat onopvallender
Lastig is dat, hopelijk betert het in de toekomst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.
Jen is mama 2, "Bram, niet in je mond. Wat heb ik nou net gezegd?"
Ja jij hebt makkelijk praten met je slaapkopquote:Op zaterdag 21 december 2013 07:37 schreef Loj het volgende:
Jeejeejeejeejeejeejeejeej!!!! Ow heeft geslapen van 20.00 - 7.00
Mooie stats Tico, Ow is even lang
Mooie kamer LB, ik zou ook een lichte kleur nemen!
D onder de kasten dat yoghurt verhaal
Goedemorgen Spirit en Omen... En bedenk maar zo, hoe vroeger je wakker bent, hoe langer je van je baby kunt genieten
quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:32 schreef GotC het volgende:
Ik heb T. net wakker in bed gelegd zodra ik zag dat hij moe begon te worden en nu slaapt hijIk kan 'm nooit wakker wegleggen en nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |