SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto's Kyara en Omen!!!
Onze kerstkaart voor dit jaar is ook goed geslaagd, afgelopen zaterdag in het winkelcentrum konden we als gezin met z'n 5en op de foto, en daar werd een kerstkaart (reclame weggefotoshopt) van gemaakt. Wij blij!!!
Met ons 3 hebben we ook een foto laten maken en dat werd deze:
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Op fb werd ik tenminste ook nog genoemdquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
Oh en idee van Bellelena gejat om kerstkaartfoto's te maken. Hier de dametjes in hun kerstjurkjes:
[ link | afbeelding ]
Dat wil ik natuurlijk niet horen hequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik de eerste keer ook![]()
De tweede keer een heel stuk langer. 6 weken ofzo.
Ja dat klopt. Hij is 11 maanden en een beetje. 9 januari is hij jarig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef As1981 het volgende:
Dat is netjes Tico.Kyan was vorige week thuis 9,1 kilo. Lengte echt geen flauw idee. Was je er nu voor de 11 maanden afspraak?
Gewoon gemiddeld eigenlijk. Gewicht zakt iets onder gemiddeld. Maar volgens mij is dat de "kunstvoedinglijn" die het cb bij ons hanteert. Ik moet de borstvoedingscurve eens invullen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
Dat valt best mee qua bollie. Maar hij is wel redelijk lang of niet?
Vandaag nog niet. Maar werd vanmiddag pieperig en meteen even PCM gegeven want we moesten door naar het zwembad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef As1981 het volgende:
Oh ik dacht 16 jan uit mijn hoofd.
Hier is de 11 maanden alleen maar prikjes, maar ga denk ik dan nog wel even naar het weeguurtje ofzo, vind die stats altijd wel leuk.
Last van zijn prikjes?
Ja, maar anders hebben we een rustig weekend voor m.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Oh stats van Bram!
76,5 cm en 9,2 kilo. Zo bolletje is hij al echt niet meer.
Oh en we mochten nu best halfvolle melk gaan geven. "Oh hij krijgt vanaf 9 maanden gewoon volle melk. "
Hmz.
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef pessie het volgende:
[..]mijn dame is vetter dan jouw ventje
when did that happen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Op de borstvoedingscurve zit hij nu rond het gemiddelde. Hij zakt wel, hij komt immers van dik er boven. Maar goed ik maak me er geen zorgen om. Geen van de kinderen zijn te zwaar of bovengemiddeld.
En dat chipje wat hij zo af en toe krijgt toegestopt kan hij best hebben.
Als hij z'n eigen lijn maar volgt he. Heeft dat trouwens nog te maken met je zwanferschapsdiabetes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Op de borstvoedingscurve zit hij nu rond het gemiddelde. Hij zakt wel, hij komt immers van dik er boven. Maar goed ik maak me er geen zorgen om. Geen van de kinderen zijn te zwaar of bovengemiddeld.
En dat chipje wat hij zo af en toe krijgt toegestopt kan hij best hebben.
Herkenbaar Kyan staat/loop/danst/kruipt de hele dag. Hij is alleen "stil" als hij slaapt (maar dan ligt hij ook steeds anders als ik kijk) of als hij in de kinderstoel zit, maar dan hupst hij ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?
Sinds woensdag is ze hele dagen aan het kruipen. En ze trekt zich ook vaak op. Als ze zich aan mijn handen optrekt wil ze stapjes doen, beweging begint dus steeds meer te komen. Hiervoor tijger de ze continu.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?
H&Mquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, waar heb je de zwarte leggings voor je dames gekocht? Ik had een heel fijne maar die is kwijt en bij de Zeeman waren ze niet meer laatst...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Lauren aan de wandel![]()
Oh en Tico leuk dat je weer meeschrijft!
Het wordt weer wat rustiger hier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Lauren aan de wandel![]()
Oh en Tico leuk dat je weer meeschrijft!
Leuk is dat ! Bram is nu zo vlug. Ik kom soms ogen te kort.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Sinds woensdag is ze hele dagen aan het kruipen. En ze trekt zich ook vaak op. Als ze zich aan mijn handen optrekt wil ze stapjes doen, beweging begint dus steeds meer te komen. Hiervoor tijger de ze continu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Niets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Als hij z'n eigen lijn maar volgt he. Heeft dat trouwens nog te maken met je zwanferschapsdiabetes?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Even geheel offtopic hoor, maar voor wie het leuk vindt om mee te denken: wat voor kleur / tint zouden jullie op de -nu blauwe- muur in deze kamer doen?Lichtgrijs. Staat strak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hmz. Hier moet ik ook het traphekje maar weer monteren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Lab ze hebben echt het hele huis blauw gemaakt
Gezien je Nick: stemmig zwart?
Rico, Lauren staat nu al onderaan de trap te gillen als ik even boven ben, nog even en ze loopt me achterna de trap op
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Lab ze hebben echt het hele huis blauw gemaakt
Gezien je Nick: stemmig zwart?
Rico, Lauren staat nu al onderaan de trap te gillen als ik even boven ben, nog even en ze loopt me achterna de trap op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |