abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:32:50 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134492852
Tally, rot zeg.. -O-

Beterschap voor alle lamlendigen :* Dat virus hoef ik ook niet, als het even kan.

Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar -O-
pi_134493418
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]

He bah :(
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?

f-r, jij ook succes met de sollicitaties

hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen :Y
Ja scheelt een hele hoop stress en gedoe.
In Februari nog een examen en dan pas weer in September voor school. Even wat ruimte voor adem en leuke dingen met de meisjes O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134493504
Onderwijs hier en daar zijn hier in de regio eigenlijk geen vacatures in. Ook vervangingen steeds minder want een shitload aan overtallige leerkrachten. Ik zie het best wel somber in.
pi_134494917
Zo ik ben weer bijgelezen....maar zo'n beetje alles weer vergeten -O-

Gotc ongesteld...daar zie ik ook wel weer tegenop ja :X

:* voor alle werklozen/werkzoekenden

Ik zag ook een hoop familieperikelen en een baby die lasagne kreeg :o ik zou mijn zus de nek omdraaien zeg..

En het feestje voor de piratenkat van LE_O- geweldig!

En beterschap voor alle zieken...vriend en ik hebben allebei keelpijn sinds gisteravond dus ik vrees dat er een verkoudheid aan komt}:|

Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.

Onze K is nog steeds aan het hoesten, nu al 1,5 week...hoelang duurt zoiets ongeveer? Toch een beetje angst dat hij misschien allergisch is voor stof want vriend en ik waren dat ook allebei als kind.

Hij was wel goed gegroeid en zit nu weer over zijn geboortegewicht heen *O* hij drinkt ook weer meer. Nu alleen die stomme hoest nog weg en dan kunnen we eindelijk eens naar buiten..
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:42:25 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134495026
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen :*

Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen? 8)7
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals: 8)7
pi_134495170
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...

GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).

Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)

Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben! :*
pi_134495235
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef GotC het volgende:
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen :*

Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen? 8)7
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals: 8)7
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:55:26 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134495433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
Nope, allemaal houten stoelen. En T. mag er absoluut niet in! Dat maakt het allemaal nog 8)7 -er, er kan pas 1 kind nét aan in zitten :+
pi_134495451
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
pi_134495472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Sull het volgende:
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...

GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).

Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)

Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben! :*
Na de voedingen heeft hij ook vaak een hoestbui, dat komt door dat er door de melk slijm word gevormd. Maar tussendoor heeft hij het ook vaak. En soms zie ik dan ook echt slijm in zijn mondje wat net omhoog gekomen is :Y)
pi_134495584
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Limone het volgende:
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
Ik word een beetje gek van elke keer die maatbeker te moeten vullen...ik had 3 onderhuidse hechtingen en na 8 dagen is er 1 uitgehaald omdat ik daar veel pijn van had. De rest was niet meer zichtbaar en alles zag er heel mooi uit. Was niet te zien dat ik bevallen was zei de kraam. Het vloeien is ook niet echt veel meer dus ik denk dat ik stop met spoelen :)
pi_134496495
Is dat spoelen niet alleen als het zeer doet?

Kyara wat een leuke foto O+

Solliciteren -O- bij een vriend van ons moeten er mensen weg. Hij zou het eerst november horen, toen vlak voor de kerst (nu dus) maar is weer uitgesteld tot januari. Lijkt me echt rot!!
pi_134496553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef GotC het volgende:
Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar -O-
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg! ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:39 schreef angelatje het volgende:
Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.
Ik heb voor mijn gevoel eindeloos gespoeld, omdat ik als de dood was dat mijn negenduizend hechtingen zouden gaan ontsteken (die waren allang weg, maar toch). En ik vond het gewoon frisser. Maar volgens mij hoeft het niet zo lang hoor! Als jij er klaar mee bent stop je er toch mee?
Fieder, mijn kraam zei dat urine niet ontsmettend is zoals veel mensen denken, en dat het dus om ontstekingen tegen te gaan wel goed is om te spoelen in het begin.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:45:35 #39
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134496675
Gotc vervelend he? Hier alweer voor de 2de keer

3 kinderstoelen 8)7

Vorig jaar wilden ze mijn man eerst de dag voor de kerst ontslaan |:(
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:53:39 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134496956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg! ^O^

[..]

Ik had ook zo'n *aha!* momentje toen ik het voelde :D

Spoelen heb ik geen ervaring mee :) Klein voordeel van een ks :+
pi_134497030
Ik heb bij M nog best wel een tijd gespoeld (meestal gewoon met de douche). Maar had ook openstaande hechtingen :X
pi_134497054
En papier tegen een openstaande hechting drukken is ook niet zo lekker. Dus ik spoelde goed en dan zo'n enorm kraamverband, hoppa :9
pi_134497061
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
pi_134497403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
Ja, maar daar kom je echt niet bij met spoelen! Ik heb zelf ook niet gespoeld (ks), was niet eens bij me opgekomen zelfs.
pi_134497408
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid :D
pi_134498226
Ik wist tot ik dit las niet eens wat spoelen was. :')

Twee weken vakantie!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_134498265
Ik moest het bacterien,enzo. en maar 24uur vloeien wow hadden ze de wond dicht gemaakt?
pi_134498325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Loj het volgende:
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid :D
Had ik de eerste keer ook *O*

De tweede keer een heel stuk langer. 6 weken ofzo.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134498910
Ik weet niet meer hoe lang ik gevloeid heb... ik ben echt zoveel vergeten :{ ik had wel n heel groot stolsel maar weet ook niet meer wanneer. :Y) De kraam was iig al weg
pi_134499401
Kyara wat een lieve foto O+

:* voor alle werkzoekenden

Angelatje fijn dat ie boven zijn geboortegewicht is
En hopelijk is ie gauw van zijn verkoudheid af

Ik heb een paar weken gespoeld. Wel tot een week of 6 gevloeid

En nog een foto van Riley gemaakt ik de Ikea

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')