Wat vin jij lekker aan roken??
quote:
Op 12 oktober 2000 19:20 schreef mirella het volgende:
Is dit net zoals bier dat je het moet leren drinken?Niet aanteraden,heb het nog nooit geprobeerd overgens
Wat vinD jij lekker aan roken??
Lekker is niet het goede woord.
Het is gewoon relaxt als je wakker word om ff snel een peuk te roken
En het helpt ook goed tegen de honger
quote:Roken is rete-ongezond en je moet helemaal NIKS! Smerige gewoonte waar je vooral niet aan moet beginnen, want je komt er maar moeilijk vanaf.
Op 12 oktober 2000 19:20 schreef mirella het volgende:
Is dit net zoals bier dat je het moet leren drinken?
quote:Ben ik het helemaal mee eens!!!!
Op 12 oktober 2000 23:01 schreef Lois het volgende:
In het kort: roken is onwijs lekker!
Maar ook ongelooflijk moeilijk om weer te laten vervolgens dus als je slim bent begin je er niet aan.
ALs je het niet lekker vind, lekker zo houden. Het is niet perse stoer om te roken, tis juist veel stoerder om het niet te doen.
T'is gewoon goor en slecht in alle opzichten.
quote:Het nadeel van roken is dat je door zulke onzinnige 'voordeeltjes' nooit meer van je verslaving afkomt.
Op 13 oktober 2000 11:55 schreef XiaZz het volgende:
Het fijne van roken is dat het relaxing is. Alhoewel ik er niet van overtuigd ben dat dat komt door het roken of door het feit dat je even rustig de tijd neemt om je sigaretje op te steken.
Niet dat ik het niet-rokers aanraad om te gaan roken, mind you...
quote:Een verschil tussen roken en een 'lijntje coke' is toch wel dat je coke neemt voor de kick, en dat kan ik van roken niet zeggen.
Op 13 oktober 2000 16:13 schreef §erum het volgende:
Relaxen kan je om allerlei manieren, ook door een lijntje coke naar binnen te werken ... op beide manieren gebruik je drugs.
Hiervoor was ik altijd wel een beetje bezorgd om vrienden die roken, maar na de opgefokte rotopmerking van een van hen laatst: "Bemoei je er toch niet mee, het is mijn eigen stomme schuld.", dacht ik: als een vriend je niet meer mag aansporen om er mee te stoppen... Laat dan ook maar.
quote:Tuurlijk, dus je vond het al vanaf het begin lekker ? Onzin dus.
Op 13 oktober 2000 17:34 schreef XiaZz het volgende:
Een verschil tussen roken en een 'lijntje coke' is toch wel dat je coke neemt voor de kick, en dat kan ik van roken niet zeggen.
quote:Typisch geval van een verslaving dus.
Voor mij is het een gewoonte die ervoor zorgt dat ik niet te opgefokt raak.
M.a.w. zou ik niet roken dan zou ik knetter gek worden, wat waarschijnlijk weer onder de noemer 'afkickverschijnsel' valt.
Helemaal niets, dan is een lijntje coke nog nuttiger, want daar krijg je nog een kick van. (als we even logisch redeneren)
Wist je trouwens dat mensen die (ongewenst) meeroken nog meer kans hebben op kanker dan de rokers zelf? Onderzoek heeft aangetoond dat de meest giftige 'dampen' van nicotine weer worden uitgeblazen...lekker als je vaak in de rook van anderen zit...
Ook ik heb gerookt ja, maar ik vond er eigenlijk niks aan. Ik deed het puur en alleen omdat het 'stoer' was en een hoop anderen het ook het deden. Ik ben er vrij snel weer mee gestopt (na 4 maanden ofzo), toen het nog vrij makkelijk was om te stoppen. Nooit spijt van gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |