quote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Viezze het volgende:
Ng nooit een C5 gereden, maar dan zelfs nog altijd de V70Volvo
V70, zonder twijfel. Saai en burgelijk misschien, maar wel lekker degelijk en tijdloosquote:Op woensdag 25 december 2013 17:57 schreef Solidberg het volgende:
Even vraagje tussendoor, welke auto zouden jullie het liefst nemen? Renault Laguna, Citroen C5 of een Volvo V70? Gaat overigens over de station met diesel motor in alle 3 gevallen
Op Google zie ik dat de C5 wel beter schijnt te zijn dan de Laguna en V70 (of iig, op een paar forums)
V70quote:Op woensdag 25 december 2013 17:57 schreef Solidberg het volgende:
Even vraagje tussendoor, welke auto zouden jullie het liefst nemen? Renault Laguna, Citroen C5 of een Volvo V70? Gaat overigens over de station met diesel motor in alle 3 gevallen
Op Google zie ik dat de C5 wel beter schijnt te zijn dan de Laguna en V70 (of iig, op een paar forums)
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:28 schreef Panthera. het volgende:
C6één van de mooiste auto's ooit.
Mwa niet mee eens. Wij hebben ook een Laguna gehad van 2004 tot 2007 een 2.2 dci, echt een heeerlijke bak. Ritten van 17 uur waren geen probleem, heerlijke reisauto. Maar ziet er inmiddels redelijke gedateerd uit, zelfs get huidige model. De C5 vind ik echt een grafbak, die heb ik in veschillende uitvoeringe gereden, maar ik vond het stuk voor stuk niets. De V70 blijft een relatief fris model, en het is gewoon een geweldige cruiser.quote:
Hydractive vering niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Babananana het volgende:
Laguna is een opgeblazen Megane, C5 heeft een raar stuur en de carrosserie zweeft boven het onderstel. Blijft de V70 over: geweldige stoelen, strak onderstel en met de juiste motor heerlijk rustig of snel afhankelijk van je rechtervoet. Is echt zo'n auto waar je binnen 5 minuten dikke vrienden mee bent.
Hipsterquote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef bitowner het volgende:
@kiprollade. Ik vind nou juist de C6 en avantime wel gaaf, lekker anders.
lijkt me ook zelf leuk om iets anders te hebben zoals een Hyundai veloster
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Een Volvo mag anders in zo'n beetje elke uitvoering bij mij op de stoep gezet worden hoor
Het is in de basis inderdaad dezelfde motor volgens mij. Maar met een 2.4D kom je al niets te kort lijkt mij. Maar met een budget van ¤11k zit je bij een V70 al snel bij de hoge kilometerstanden (voor een Volvo in principe geen probleem) of de wat meer basic uitvoeringen als je het nieuwe model wil hebben. Maar het oudere model is ook mooi.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Solidberg het volgende:
Zitten te kijken tot 11.000¤ ongeveer, vind de Volvo V70 (bj2009) wel erg mooi, met de 2.4D dacht ik. Chiptunen en dan heb je toch een D5?
Alfa's zijn echt sexy auto's, beetje jammer dat de kwaliteit echt ruk is. Op m'n stage bedrijf hebben ze 2 Giulietta's maar er is echt altijd wat met die dingen. Multimedia houdt ook niet echt over.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef Schaafkaas het volgende:
Als ik voor 11k een station moest kiezen werd het waarschijnlijk deze. Houd je nog ruim 3k over voor onderhoud, wat je waarschijnlijk ook wel nodig zult hebben![]()
Een iets verstandigere keuze zou deze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |