Dankje! Dan maak ik maar gewoon plannen voor morgen overdagquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als hiker is de klans HEEL klein, als PC'er heb je iets meer kans.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef Amoeba het volgende:
En hoezo met een beetje pech.
Kijk als ik het pispaaltje van het topic moet zijn vind ik er ook geen fluit aan.
De ring is een drama. Je moet daar echt op de borden kijk ipv op je navi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef Sarasi het volgende:
Stomme ring Eindhoven. Eindigde op de A2 en die nav maar zeggen dat ik moest uitvoegen, gvd.Toen bij Eersel gekeerd.
Wel kerststol en thee gekregen bij mijn afleveradresje, en een wcbezoekje mogen doen.![]()
Nu op weg naar Helmond!
Dat moet je sowieso.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
De ring is een drama. Je moet daar echt op de borden kijk ipv op je navi.
Eersel staat hier ook niet voor niets bekend als Keersel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef Sarasi het volgende:
Stomme ring Eindhoven. Eindigde op de A2 en die nav maar zeggen dat ik moest uitvoegen, gvd.Toen bij Eersel gekeerd.
Wel kerststol en thee gekregen bij mijn afleveradresje, en een wcbezoekje mogen doen.![]()
Nu op weg naar Helmond!
Vanaf DE/van M naar het busstation bedoel je? Ook een keer gedaan toen ik de bus net gemist had, uiteindelijk had ik op het busstation zelfs een bus die ik niet eens had gehad als ik wél de bus bij de Sluisweg had gehaaldquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]Zit je ook maar te kutten hoor
Ik ben gewoon gaan lopen trouwens, scheelde bijna een uur.
Ik zet uit gemak de navi vrijwel altijd aan, of ik moet precies weten hoe ik moet rijden. Instructies zet ik altijd uit, daar erger ik me ook aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso.
Als je dit werk doet hoor je toch wel op de borden te kunnen rijden?
Ik knal hem hooguit aan om op plaats van bestemming het goede adres dan nog eens te vinden. Op de snelweg echt niet. Daarvan ga je op knooppunten als bij Eindhoven vrijwel zeker verkeerd, en daarnaast moet ik dat gekwaak niet door mijn muziek heen.
Nee, wel bij een kasteeltje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:44 schreef Panthera. het volgende:
Wat moeten jullie allemaal in Bennekom?Vanaf het sterrestaurant?
Haha, post eens?quote:
Reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Raw85 het volgende:
Morgen voor het eerst beschikbaar op zaterdag, is er dan wat te doen of is die kans erg klein?
Waarschijnlijk een of andere stagiair die zich de pleuris verveelt op kantoor..quote:
Jup, diequote:Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanaf DE/van M naar het busstation bedoel je? Ook een keer gedaan toen ik de bus net gemist had, uiteindelijk had ik op het busstation zelfs een bus die ik niet eens had gehad als ik wél de bus bij de Sluisweg had gehaald
Dit.quote:
www.easyway.nl/kerstwensquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere stagiair die zich de pleuris verveelt op kantoor..
Godver dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:31 schreef Solidberg het volgende:
3 ritjes voor maandag gekregen net,
Stadskanaal - Amsterdam in Peugeot Expert, Amsterdam - Amersfoort in een Seat Altea(1.2l) en Nijkerk - Leeuwarden in een Mercedes Citan.
Eindhoven verdween van de borden, en ik had moeten uitvoegen bij Veldhoven. Ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso.
Als je dit werk doet hoor je toch wel op de borden te kunnen rijden?
Ik knal hem hooguit aan om op plaats van bestemming het goede adres dan nog eens te vinden. Op de snelweg echt niet. Daarvan ga je op knooppunten als bij Eindhoven vrijwel zeker verkeerd, en daarnaast moet ik dat gekwaak niet door mijn muziek heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |