Lijkt me een goede tijd, moet alleen nog even overleggen met mijn privé chauffeurquote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef S-RS het volgende:
[..]
Goed, de dag lijkt me inmiddels wel duidelijk. Welk tijdstip zullen we afspreken? Half 8? Dan hebben de mensen die werken die dag nog de tijd om naar Utrecht toe te komen.
Ik kom zelf misschien ook met de trein, hangt er even vanaf of ik werk heb en zo ja waar ik dan eindig met de laatst rit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik eens opschieten met afstuderen![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
20, 5 maart 1993. En in Februari mag ik beginnen met afstuderen, moet ik alleen nog wel een plek zien te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik eens opschieten met afstuderen![]()
Met wat geluk ben ik binnen nu en een maand klaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:24 schreef S-RS het volgende:
[..]
20, 5 maart 1993. En in Februari mag ik beginnen met afstuderen, moet ik alleen nog wel een plek zien te vinden
Ik ben 18 jaar en 13 maanden.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Kiprollade het volgende:
Beste is er nog iemand 18, ik voel me nu echt jong…
Ooooh chill! Wat voor afstudeeropdracht heb je gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met wat geluk ben ik binnen nu en een maand klaar.
Haha, ik hing hier ook al op m'n 18e rond, was toen ook zo'n beetje de enigequote:Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Kiprollade het volgende:
Beste is er nog iemand 18, ik voel me nu echt jong…
Haha, zit een beetje met hetzelfde. Aan de andere kant lijkt het me wel super chill. Gewoon goed geld verdienen ipv elke maand een geld tekort.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:32 schreef zazzel het volgende:
Ben ook op m'n 18e begonnen bij EW..
Vraag me wel af hoe ik dat ga doen als ik klaar ben met studeren, op je 21e solliciteren, ze zien je aankomen
Mijn vader is toevallig ook 18, met 31 jaar ervaringquote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaar en 13 maanden.
Ligt aan de richting waar je gaat solliciteren, 21 is ideaal voor het hotelleven. Mijn zus (21) en zwager (26) hadden gesolliciteerd voor hetzelfde werk bij 2 verschillende vestigingen als assistent manager. Mijn zus werd aangenomen, maar mijn zwager was al te oud.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:32 schreef zazzel het volgende:
Ben ook op m'n 18e begonnen bij EW..
Vraag me wel af hoe ik dat ga doen als ik klaar ben met studeren, op je 21e solliciteren, ze zien je aankomen
Hmm.. Ja daar zit wel wat in.. Ik studeer een combi van Commerciële economie & Toerisme. Maar ben echt helemaal klaar met Horeca/Toerisme. Dus zou liever de Automotive in willen...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mijn vader is toevallig ook 18, met 31 jaar ervaring
[..]
Ligt aan de richting waar je gaat solliciteren, 21 is ideaal voor het hotelleven. Mijn zus (21) en zwager (26) hadden gesolliciteerd voor hetzelfde werk bij 2 verschillende vestigingen als assistent manager. Mijn zus werd aangenomen, maar mijn zwager was al te oud.
Ah beter! Wat voor werkdagen maak je meestal qua uren?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef RTS91 het volgende:
Volgens mij ben ik een van de ouderen tegenwoordig (03-1991).![]()
Ik heb in september de overstap naar PC gemaakt na 3 jaar hiken. Ben blij dat ik die stap gemaakt heb, vooral het contact met klanten maakt het leuk. Heb veel mensen in de auto uit de top van het bedrijfsleven, dus je hebt vaak wel interessante gesprekken. Het hiken was ik op ten duur wel een beetje klaar mee. Als PC is het toch allemaal wat serieuzer. Het is overigens prima zonder eigen vervoer te doen, ik heb zelf ook geen auto.
Heel verschillend, af en toe een avondritje van 4 uurtjes. Soms dagen van minimaal 8 uur. Ligt er maar net aan of de klant de chauffeur voor de hele dag heeft, dan tikt het wel lekker aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:01 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ah beter! Wat voor werkdagen maak je meestal qua uren?
Marco ging sowieso met de auto via Groningen toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben 21, augustus.Moet nog even kijken, als ik met iemand kan meerijden, kom ik wellicht toch ook echt karten.
Ja dat dacht ik wel, dus daar hoop ik op dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Marco ging sowieso met de auto via Groningen toch?
Ik heb onderzoek gedaan naar de implementatie van een CRM-systeem binnen het bedrijf waar ik vorig jaar ook stage heb gelopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:30 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ooooh chill! Wat voor afstudeeropdracht heb je gedaan?
[..]
Haha, ik hing hier ook al op m'n 18e rond, was toen ook zo'n beetje de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |