Hydractive vering niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Babananana het volgende:
Laguna is een opgeblazen Megane, C5 heeft een raar stuur en de carrosserie zweeft boven het onderstel. Blijft de V70 over: geweldige stoelen, strak onderstel en met de juiste motor heerlijk rustig of snel afhankelijk van je rechtervoet. Is echt zo'n auto waar je binnen 5 minuten dikke vrienden mee bent.
Hipsterquote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef bitowner het volgende:
@kiprollade. Ik vind nou juist de C6 en avantime wel gaaf, lekker anders.
lijkt me ook zelf leuk om iets anders te hebben zoals een Hyundai veloster
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Een Volvo mag anders in zo'n beetje elke uitvoering bij mij op de stoep gezet worden hoor
Het is in de basis inderdaad dezelfde motor volgens mij. Maar met een 2.4D kom je al niets te kort lijkt mij. Maar met een budget van ¤11k zit je bij een V70 al snel bij de hoge kilometerstanden (voor een Volvo in principe geen probleem) of de wat meer basic uitvoeringen als je het nieuwe model wil hebben. Maar het oudere model is ook mooi.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Solidberg het volgende:
Zitten te kijken tot 11.000¤ ongeveer, vind de Volvo V70 (bj2009) wel erg mooi, met de 2.4D dacht ik. Chiptunen en dan heb je toch een D5?
Alfa's zijn echt sexy auto's, beetje jammer dat de kwaliteit echt ruk is. Op m'n stage bedrijf hebben ze 2 Giulietta's maar er is echt altijd wat met die dingen. Multimedia houdt ook niet echt over.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef Schaafkaas het volgende:
Als ik voor 11k een station moest kiezen werd het waarschijnlijk deze. Houd je nog ruim 3k over voor onderhoud, wat je waarschijnlijk ook wel nodig zult hebben![]()
Een iets verstandigere keuze zou deze zijn.
Inderdaad jammer die kwaliteit, vandaar ook dat ze tweedehands zo goedkoop zijn. Ik had eigenlijk verwacht dat de Giulietta wat beter in elkaar stak, maar kennelijk valt dat ook tegen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef zazzel het volgende:
[..]
Alfa's zijn echt sexy auto's, beetje jammer dat de kwaliteit echt ruk is. Op m'n stage bedrijf hebben ze 2 Giulietta's maar er is echt altijd wat met die dingen. Multimedia houdt ook niet echt over.
Of wat dacht je van deze.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik zou voor een Bmw 5 E39 gaan, eentje uit Duitsland importeren. Zijn ze vaak mooier met minder kilometers en goedkoper dan hier in Nederland.
Deze, of deze bijvoorbeeld. Of deze.
Goed, de dag lijkt me inmiddels wel duidelijk. Welk tijdstip zullen we afspreken? Half 8? Dan hebben de mensen die werken die dag nog de tijd om naar Utrecht toe te komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Is die weer
Hier is het lijstje weer, was het even vergeten de afgelopen week![]()
Maar klopt het van iedereen nog? Want dan lijkt de datum me duidelijk, en moeten we alleen nog even een tijd afspreken
Waar: Kartfabrique, Utrecht
Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana