Koud,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 06:53 schreef Pugg het volgende:
[..]
Koud,JournalistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn voornaam is bekendquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:14 schreef livelink het volgende:
Ik had al gezocht op presentatoren/journalisten vanwege je hint, maar ik kwam nergens op. Ik ga nog wel een keer mijn hersens pijnigen.
Diane Arbusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef Limburg82 het volgende:
Sneller dan verwacht.
DA
Niet uit Nederland en niet onder de levenden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 22:20:51 ]
David Suchetquote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef livelink het volgende:
Ik zat al wel te zoeken richting Italiaanse kunstenaars/schrijvers, maar de hint deed het hem inderdaad.
DS
Diana Spencerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef livelink het volgende:
Ik zat al wel te zoeken richting Italiaanse kunstenaars/schrijvers, maar de hint deed het hem inderdaad.
DS
Nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:41 schreef Limburg82 het volgende:
Amy Macdonald (om het topic even een kick te geven)
nationaliteit is goedquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Pugg het volgende:
Ik had ook Aldo Moro gevonden verder geen idee
interessant, maar helaasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef Limburg82 het volgende:
Antonio Meucci
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonio_Meucci
Weer iets geleerd vandaag.
Goed gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Alberto Moravia , ik biecht het op : met Google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |