Omdat je reageert alsof het het einde van de wereld is en je het verschrikkelijk vindt en het weer terug moet naar het oude.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ehm, dit vind ik pas lachwekkend
Waarop baseer je dat dan wel, als ik vragen mag?
Sorry hoor, maar dit:quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een goed punt, verder stel ik de diagnose 'aanstelleritis'
Ik ben hiertoe bevoegd
vind ik best wel een trieste manier van omgang met anderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets ánders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Waarom niet dan? Dit is toch R&P?quote:
Gast...quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit:
[..]
vind ik best wel een trieste manier van omgang met anderen
[..]
Waarom niet dan? Dit is toch R&P?
O?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je reageert alsof het het einde van de wereld is en je het verschrikkelijk vindt en het weer terug moet naar het oude.
Daarop.
Niet doen alsof het niet zo is. Straks ben je helemaal gewend aan het nieuwe plekje van je centrale topics en dan open je een KLB-topic om even je gal te spuwen als ze ineens bovenaan de pagina staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit:
[..]
vind ik best wel een trieste manier van omgang met anderen
Nou ... Je komt op mij wel over alsof deze verandering een onoverkomelijk probleem is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
O?
En waar reageer ik er dan op alsof het het einde van de wereld is en ik het verschrikkelijk vind?
Ga maar gerust op zoek naar quotes waaruit dat blijkt want ik weet, die ga je niet vinden.
Je portreteert mij als iemand die is zoals jij in die post van jou beschreven heb terwijl dat nergens op gebaseerd is. Dat weet je zelf toch ook?
Uhu!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is. Straks ben je helemaal gewend aan het nieuwe plekje van je centrale topics en dan open je een KLB-topic om even je gal te spuwen als ze ineens bovenaan de pagina staan
Dat is hoe jij het zelf interpreteert, niet zoals het is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Je komt op mij wel over alsof deze verandering een onoverkomelijk probleem is.
Tsja, als jij niet in staat bent om in mijn posts mijn bedoelingen te lezen, dan is dat jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik maak dat op uit alle beren die je op de weg werpt ... Maar hey, als je er geen probleem mee hebt, is het helemaal prima, toch?
Denk dat hij gewoon een troll is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Je komt op mij wel over alsof deze verandering een onoverkomelijk probleem is.
Nou, je ziet blijkbaar beren op de weg (door mij daar opgeworpen) die namelijk helemaal niet bestaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nergens problemen mee. En mijn leesvaardigheid is prima in orde. Jammer dat je zo vijandig doet.
Er = de verandering.
En op deze toon ben ik wel klaar met je. Wen ook daar maar aan.
Zegt mevrouw emo.gif herselfquote:
Jij interpreteert mijn argumenten als beren op de weg (dat heb je gezegd). Daarin zit er iets fout in de manier waarop je mijn posts interpreteertquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... Ik zie geen enkele beer op de weg. Jij werpt allerlei mitsen en maren op om deze verandering onderuit te halen. Scrollen, extra topics, you name it ...
Ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat denktquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Snakey het volgende:
Ik geloof dat iemand een topic moet openen over omgaan met verandering. Of was daar al een reeks over?
Als het over verandering door autisme gaat, bestaat er wel een topic over.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Snakey het volgende:
Ik geloof dat iemand een topic moet openen over omgaan met verandering. Of was daar al een reeks over?
Misschien moet je zelf eens wat volwassener worden. En weerbaarder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening en prima als je het niet met mijn mening eens bent (en wanneer ben je dat wel), maar ga daar dan a.u.b. wel op een volwassener manier mee om, dank U wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |