quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef luxerobots het volgende:
De PvdA houdt alle vrouwen bij Samsom weg, en daar is een reden voor.
Wat er staat, klopt trouwens niet. Dat weet je hč? Heeft niks met durven te maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb je nog genomineerd, Elf.
NWS / Verkiezingen NWS awards 2013
Je stelt je aan en je doet het ook nog op een onbeschofte manier. Nogmaals, waar verdien jij je geld mee?quote:
ITquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Je stelt je aan en je doet het ook nog op een onbeschofte manier. Nogmaals, waar verdien jij je geld mee?
que?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Claudia is typisch zo iemand die leeft in haar eigen hoog opgeleide linkse grachtengordel wereldje, denkt dat ze de alwetende wijsheid in pacht heeft en denkt dat ze grappig is, terwijl ze zich niet kan verplaatsen in anderen.
Daar staat geen woord Chinees bij toch?quote:
ken jij haar dan? Ik vind het een behoorlijke kwalificering van iemand op basis van een paar uitspraken vanavond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar staat geen woord Chinees bij toch?
Claudia is wel vaker aangeschoven hier en bij Matthijs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ken jij haar dan? Ik vind het een behoorlijke kwalificering van iemand op basis van een paar uitspraken vanavond.
Ze is wel vaker op tv en bij Pauw en Witteman hé.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ken jij haar dan? Ik vind het een behoorlijke kwalificering van iemand op basis van een paar uitspraken vanavond.
Bert Brussen dacht ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:45 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Met wie had Edwin Olaf nou ruzie in de Zapservice trouwens?
Bert Brussenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:45 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Met wie had Edwin Olaf nou ruzie in de Zapservice trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |