quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierYour beauty never ever scared me.
Thuis naar de klote gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:05 schreef klawie het volgende:
Wacht nog maar hahaha
Wat gaat iedereen doen met oud en nieuw???
Wou dat ik het zelfdekon zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef bondage het volgende:
Tijd voor een jointjeMorgen pas laat beginnen met werken dus mag geen probleem opleveren
Morgenmiddag op het werk een interview, met camera erbijquote:
Nog genoeg centjes over?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat kan sowieso wel bedenk ik me nu
Gratis geldquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vroeg slapen, hopelijk staat zorg toeslag er vroeg op.. dan ga ik nog even op de markt eten halen voor ik naar mijn moeder ga
Ooooohwww, deze is van de BBC toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1385229
Een onderzoeksteam bespiedt een kattengemeenschap om te zien wat ze doen als ze door het kattenluik naar buiten glippen. Vijftig katten in het Engelse dorpje Shamley Green kregen een halsband met GPS.
hehehe arme jijquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:14 schreef Studeur het volgende:
Hee wolla
gister flink gezopen, 5 uur geslapen en om 8u opgestaan voor werk. lekker weer tukken zo, ik zie er echt uit als een stonede aap
JE BENT ZELF FIJNHEIDquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
Koptelefoon op, dikke hardstyle
Fijnheid.
Nee, maar ik ga wel reageren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
Hebben jullie trouwens deze prachtdiscussie al gelezen?![]()
R&P / R&P-Feedback
R&P / R&P Feedback
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
Koptelefoon op, dikke hardstyle
Fijnheid.
Wanneer weer chillings doenquote:
Eerst een zwarte band in kezen halen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer weer chillings doen![]()
?!
Ik zit elk weekend helemaal vol tot aan Maartquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
?!
Jaaa kezen vind ik wel leuk ! dat wil ik wel lerenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eerst een zwarte band in kezen halen.
quote:
weet nog niet wanneer ik weer in groningen benquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
?!
pff weetnie, moet je ff aan de TT's lezen denk ik, bij de eerste 100 delen nog ergens? Iig kwam er daarna zo'n trollface in de bannerquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eerst een zwarte band in kezen halen.
hommoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit elk weekend helemaal vol tot aan Maart
Wellicht dat ik mij nog vertoon op de meet.
Aah okidoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit elk weekend helemaal vol tot aan Maart
Wellicht dat ik mij nog vertoon op de meet.
Oh ja, jij woont niet in Grunn, is ook zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben
Nog nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aah okidoAnders effe keer langswippen in de Metro.
[..]
Oh ja, jij woont niet in Grunn, is ook zo![]()
MEZUS CHRISTES WAAR KOMEN DIE 500 TOPICS VCANDAAN?!quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
pff weetnie, moet je ff aan de TT's lezen denk ik, bij de eerste 100 delen nog ergens? Iig kwam er daarna zo'n trollface in de banner
B&H Nachtbaggerquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
MEZUS CHRISTES WAAR KOMEN DIE 500 TOPICS VCANDAAN?!
Keezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga alvast verzekering bellen dit dat.
En Keescursus doen
B&H?quote:
Another soldier lost.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga alvast verzekering bellen dit dat.
En Keescursus doen
Sar, ik ook niet. Nou ja ein kleine biesjunsz.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Another soldier lost.![]()
Ik kan niet kezen.
Gaan we samen op cursus. Beetje bij de oude vrouwtjes keezen jwzquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sar, ik ook niet. Nou ja ein kleine biesjunsz.
Magnetronkoffie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
Hebben jullie trouwens deze prachtdiscussie al gelezen?![]()
R&P / R&P-Feedback
R&P / R&P Feedback
Joint roken op de plee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even nasty iets wat ik alleen met fok kan delen:
Ik rook mn joint tijdens het schijten zodat het niet zo stinkt naar strontluchtverfrisser is op
Zobershow. Frauen mit keeshuntjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gaan we samen op cursus. Beetje bij de oude vrouwtjes keezen jwz
De zwoele duitse manier waarop ik jouw posts lees in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zobershow. Frauen mit keeshuntjes
hehehequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_schijtwijf_.html
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
De zwoele duitse manier waarop ik jouw posts lees in mijn hoofd.![]()
Dat waren jarenlang mijn uitgaanspeuken. In de kroeg in Zwolle was het een pakje blauwe Gauloises of Camel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Bazensigaretten gehaald net
Gauloises![]()
Bij mij is dat Lucky Strikequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat waren jarenlang mijn uitgaanspeuken. In de kroeg in Zwolle was het een pakje blauwe Gauloises of Camel.
Blauw vingerquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat waren jarenlang mijn uitgaanspeuken. In de kroeg in Zwolle was het een pakje blauwe Gauloises of Camel.
Die keuze was niet moeilijk
Nu rook ik af en toe ook Camel, maar dat komt omdat dat het merk is van Moira.
Patatje joppie en een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Even wat inspiratie op doen hoor.. Als jullie nu naar de snackbar zouden gaan, wat zouden jullie allemaal bestellen?
Hmm frikandel speciaal is wel een goeie jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Patatje joppie en een frikandel speciaal
Jij weetquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Pikanto saté
Een broodje eierbruger is ook fijn. Dat isgewoon een broodje hamburger maar dan met een zacht gebakken eitje er bovenop. Met zo'n dooier die over je hele broodje heen gaat
Je krijgt er vette vingers man, maar mits goed klaargemaakt is dat echt het meest lekkere wat er is
halve kipquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Even wat inspiratie op doen hoor.. Als jullie nu naar de snackbar zouden gaan, wat zouden jullie allemaal bestellen?
Patatje pinda, cheeseburger, kroket, loempia en een aardbeien milkshakequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
een saladequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |