Waar komen in nog geeneens 1 minuut 700+ views vandaanquote:
Praat je nou tegen jezelf?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Waar komen in nog geeneens 1 minuut 700+ views vandaan![]()
Maar ik begrijp je puntIk heb het nog nooit gezien, dus vandaar.
Doe ik wel vaker, maar wou eigenlijk iemand anders quotenquote:
Hahah.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, maar wou eigenlijk iemand anders quoten
Voor 450 euro patat! Echt fantastisch. 3 personen en wat leuk dat je nog wakker bent.quote:
Ik kreeg een time-outquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Waar komen in nog geeneens 1 minuut 700+ views vandaan![]()
Maar ik begrijp je puntIk heb het nog nooit gezien, dus vandaar.
ja want het is ook al zo laatquote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Voor 450 euro patat! Echt fantastisch. 3 personen en wat leuk dat je nog wakker bent.
Gast, ik heb er al voor 20 uur opzitten vandaag. De reden dat ik het leuk vind dat mensen nog wakker zijn, is omdat ikzelf allang in mijn nest had moeten leggenquote:
Lieve schat, ik ben een vrouw, dus noem mij geen gastquote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Gast, ik heb er al voor 20 uur opzitten vandaag. De reden dat ik het leuk vind dat mensen nog wakker zijn, is omdat ikzelf allang in mijn nest had moeten leggen
Inschattingsfoutje, zo zie je maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een vrouw, dus noem mij geen gast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |