Eerst dacht ik, wat doet deze in KPD.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prachtig topic, mijn enige topic in KPD!
Stond ook eerst in ONZquote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, wat doet deze in KPD.
Ohquote:
Precies mijn eerste gedachte ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, wat doet deze in KPD.
Die kutserie heb ik nooit afgezien, na de helft was het kut.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, da's Sasuke uit Naruto.
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waarom mag f5 inhouden eigenlijk niet?
Kloptquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kutserie heb ik nooit afgezien, na de helft was het kut.
Nou dit topic: ONZ / Meer reacties dan views., instinctief hield ik f5 in, toen kreeg ik een berichtje dat m'n IP geband wasquote:
Mag wel, maar hij blockt je gewoon omdat een normale user dat niet zou doen, en je dus mogelijk een botje bent.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ddosquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Shipuuden heb ik nog een tijdje gekeken, maar ik stopte bij iets van 170 ofzo, ik was het echt zat op een gegeven moment, kutfillersquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt. Ik volg het nu al 4 jaar, nu alleen nog manga (het is al bijna afgelopen).
Die fillers zijn ook echt té ergquote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shipuuden heb ik nog een tijdje gekeken, maar ik stopte bij iets van 170 ofzo, ik was het echt zat op een gegeven moment, kutfillers
Jaquote:
Dat jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die fillers zijn ook echt té erg. DBZ was niks vergeleken met dit.
Ik heb Dragon ball, Dragon ball Z en GT gewoon netjes afgekekenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ja
Ik moet Dragonball Kai nog eens gaan kijken trouwens, daar schijnen geen fillers in te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |