Zo goed als onverstaanbaar door het volume van die beatquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat roept zij zo irritant vrolijk? In het begin meteen.
Neen, dat is alt + F4 hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Klojo120 het volgende:
Ik dacht dat PR ook post report was sorry ik ben nieuw hier
Kan altijd wel iemand bij.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al voldoende mensen op de PR hadden?
Doe eens een beetje je best voor mijquote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo goed als onverstaanbaar door het volume van die beat
Oh Ik kreeg net een DM van LH en die zei dat ik system 32 moest deleten.quote:
Geprobeerd, maar kan er niets uit opmakenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe eens een beetje je best voor mij![]()
Je moet kusjes op z'n achterhoofd geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe eens een beetje je best voor mij![]()
DMR afgevinkt jwzquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh Ik kreeg net een DM van LH en die zei dat ik system 32 moest deleten.
WAT OOK BANWAARDIG IS DMR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AAN
Ok, Hork, foei.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh Ik kreeg net een DM van LH en die zei dat ik system 32 moest deleten.
WAT OOK BANWAARDIG IS DMR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AAN
Hoeraquote:
Nuhhh nu kan ik niet slapenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar kan er niets uit opmakenecht te onduidelijk.
Dat durf ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet kusjes op z'n achterhoofd geven.
Yay, ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HoeraIk was al een tijdje aan het hopen dat ik cht iets voor dit forum kon betekenen en mijn droom is nu uitgekomen
Het prikt welquote:
Oh, dat is wel fijn!quote:
Vanacht weer, parkeerplaats bij de A10?quote:
Ik wil een plaatje hierbij posten maar dat kan nietquote:
Gewoon doen, ze kunnen je niks maken, want LB fans.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil een plaatje hierbij posten maar dat kan niet
Zag het net op tumblr
Gaarne. Raampje open en knipperlichten aan, dan kunnen mensen meekijken jwz.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vanacht weer, parkeerplaats bij de A10?
Ik durf nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon doen, ze kunnen je niks maken, want LB fans.
Ik DM het welquote:
Ja, LB vorige keer ook. Helemaal undercoverquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarne. Raampje open en knipperlichten aan, dan kunnen mensen meekijken jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |