Nee, ik kan het alleen lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ook iets als iemand wat zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ook iets als iemand wat zegt?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hellup.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING PR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AANI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen lezen.Net zoals de gemiddelde vwo'er met oudgrieksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
* LompeHork snapt het nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING PR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AAN
quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Net zoals de gemiddelde vwo'er met oudgrieks
Wil je dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork snapt het niet
Moet ik jou nu een ban aansmeren?
Ik dacht dat we al voldoende mensen op de PR hadden?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork snapt het niet
Moet ik jou nu een ban aansmeren?
Zo goed als onverstaanbaar door het volume van die beatquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat roept zij zo irritant vrolijk? In het begin meteen.
Neen, dat is alt + F4 hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Klojo120 het volgende:
Ik dacht dat PR ook post report was sorry ik ben nieuw hier
Kan altijd wel iemand bij.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al voldoende mensen op de PR hadden?
Doe eens een beetje je best voor mijquote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo goed als onverstaanbaar door het volume van die beat
Oh Ik kreeg net een DM van LH en die zei dat ik system 32 moest deleten.quote:
Geprobeerd, maar kan er niets uit opmakenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe eens een beetje je best voor mij![]()
Je moet kusjes op z'n achterhoofd geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe eens een beetje je best voor mij![]()
DMR afgevinkt jwzquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh Ik kreeg net een DM van LH en die zei dat ik system 32 moest deleten.
WAT OOK BANWAARDIG IS DMR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AAN
Ok, Hork, foei.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh Ik kreeg net een DM van LH en die zei dat ik system 32 moest deleten.
WAT OOK BANWAARDIG IS DMR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AAN
Hoeraquote:
Nuhhh nu kan ik niet slapenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar kan er niets uit opmakenecht te onduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |