Neequote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht leuk..tot ik bleef scrollen
Nog ntje danquote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht leuk..tot ik bleef scrollen
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die piek in 't begin.![]()
quote:
Ja jij hebt weed.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik zit hier zo hard te lachen achter mn laptop
Heb ik ook, dan zie je precies wanneer ik het druk heb op 't werkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, mijn stops af en toe.
Hier ook weer
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik ook, dan zie je precies wanneer ik het druk heb op 't werk
Jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lijkt net of ze aan de schijt is met dat zand daar
We zijn eigenlijk wel verpest door het internet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
sterfquote:
Werkt dat bij ''zang''?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Google Translate schijnt 't te kunnen.
Erg hequote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ook iets als iemand wat zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ook iets als iemand wat zegt?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hellup.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING PR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AANI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan het alleen lezen.Net zoals de gemiddelde vwo'er met oudgrieksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
* LompeHork snapt het nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING PR GEMACHT MODJES DOE ER IETS AAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |