Volgens de website kan je 5 dagen na de afgesproken leverdatum aangifte doen. Het is nu 3 dagen na de bestelling maar feitelijk is er geen leverdatum afgesproken. Moet ik dan nu aangifte doen of nog 2 dagen wachten?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef rene90 het volgende:
Meng je bij de groep gedupeerde op de website (opgelicht op internet ofzo). Aangifte doen sowieso, pas vanaf een x aantal gaan ze wat doen. Sowieso kan je online aangifte doen bij de politie:
https://www.mijnpolitie.n(...)01&rootCode=MIO_AANG
169 euro.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef rene90 het volgende:
Wat voor bedrag gaat het eigenlijk om? Als het om een klein bedrag gaat tja...gaat het om een groter bedrag zou ik toch even zelf op onderzoek gaan wat voor gegevens je kan vinden waar je iets mee kan. Je kan sowieso de bank ook een brief sturen / bellen hierover.
Is er al een topic over deze oplichters op de website opgeletopinternet? (was opgelichtopinternet maar blijkbaar een naamswijziging). Dan je gewoon daar melden.quote:
Ja. Ze hebben een topic. Ik ga me daar wel melden. Kutzooi. En het achterlijke is, dat ik gewoon echt ronduit dom ben geweest en onvoldoende onderzoek heb gedaan naar de website waar ik besteld heb. Echt, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef rene90 het volgende:
Is er al een topic over deze oplichters op de website opgeletopinternet? (was opgelichtopinternet maar blijkbaar een naamswijziging). Dan je gewoon daar melden.
Adressen zijn zo goed als altijd of vals, of je ziet gewoon de gegevens van de "domain name register"quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
169 euro.
Ik heb via de website van het SIDN de registratiegegevens van de website gevonden en betreft een adres in België. Ga nog even nadenken hoeveel moeite ik wil doen voor 169 euro.
Dat kan je denk ik wel het beste doen ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een topic. Ik ga me daar wel melden. Kutzooi. En het achterlijke is, dat ik gewoon echt ronduit dom ben geweest en onvoldoende onderzoek heb gedaan naar de website waar ik besteld heb. Echt, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
Is een menselijk trekje die de hersenen met je uithalen, als een aanbieding eigenlijk te goed is, dan wil je graag dat het echt is en je hersenen sturen daar dan ook op aan qua beeldvorming.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een topic. Ik ga me daar wel melden. Kutzooi. En het achterlijke is, dat ik gewoon echt ronduit dom ben geweest en onvoldoende onderzoek heb gedaan naar de website waar ik besteld heb. Echt, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
Als er al een topic loopt met meerdere mensen die spullen niet geleverd krijgen...tja.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Messina het volgende:
Je zal als oplichter uitgemaakt worden omdat je klant vlak voor de kerstdagen zijn/haar spul niet binnen 3 dagen heeft.
SIDN geeft GEEN adresgegevens weer van de domeinnaamhouder. Enkel van de registar.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
169 euro.
Ik heb via de website van het SIDN de registratiegegevens van de website gevonden en betreft een adres in België. Ga nog even nadenken hoeveel moeite ik wil doen voor 169 euro.
Door te kijken in de email die je hebt ontvangen. (view source)quote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe achterhaal ik het IP adres waar de oplichter vandaan mailde?
Heeft het meerwaarde dat in je aangifte te vermelden? Volgens mij niet, namelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef hottentot het volgende:
Door te kijken in de email die je hebt ontvangen. (view source)
Kun jij zelf behalve het doorgeven helemaal niets mee trouwens, en als het proxy, tor o.i.d. is, is het alsnog waardeloos.
Het kan geen kwaad in ieder geval, als je die info hebt gewoon er wel inzetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft het meerwaarde dat in je aangifte te vermelden? Volgens mij niet, namelijk.
Zijn vooral mensen die op marktplaats oplichten die zo dom zijn om mail van hun eigen IP te versturen, wie een webwinkel kan opzetten snapt meestal wel dat zoiets niet zo slim is en gebruikt proxy, tor, VPN of een internetcafé of een leuk openbaar netwerkje.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft het meerwaarde dat in je aangifte te vermelden? Volgens mij niet, namelijk.
Mjaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef rene90 het volgende:
Het kan geen kwaad in ieder geval, als je die info hebt gewoon er wel inzetten.
Aangifte op basis van wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MjaIk heb online aangifte gedaan en een PDF van de aangifte naar de fraude-afdeling van de ontvangende bank gestuurd.
Het lijkt mij dat een topic op www.opgeletopinternet.nl genoeg reden is voor aangifte.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef hottentot het volgende:
Welke site TS?
Daarbij is drie dagen te vroeg voor aangifte.
Mij niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een topic op www.opgeletopinternet.nl genoeg reden is voor aangifte.
Hoeft uiteraard niet, is de keuze van een webshop. Volgens mij kost het ook geld voor een webshop om zich 'aan te melden' voor een keurmerk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef quirina het volgende:
Welke webshop is t?
Moeten ze niet zo'n thuiswinkelkeurmerk hebben?
En een KVK nummer?
Ja. Ik weet dat ik de naam van de webshop niet mag posten, maar als je erop zoekt, denk ik dat je me A) een idioot vindt omdat ik daar überhaupt besteld heb en B) gelijk geeft.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef rene90 het volgende:
Er staat inderdaad heel duidelijk op die website van de politie "ik heb 5 dagen gewacht"
Die webshop staat er nu inderdaad niet meer op.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef quirina het volgende:
Ja maar die webshop staat toch als betrouwbaar op beslist.nl?
Dan ga je toch uit van betrouwbare bekende webshops die daar op staan?
Ik neem aan en ik hoop dat beslist.nl dit controleert?
Volgens mij is dat een regel hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef quirina het volgende:
Waarom mag je die naam van de webshop niet noemen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een topic op www.opgeletopinternet.nl genoeg reden is voor aangifte.
Of er stonden 4 groene bolletjes voor het product, en misschien niet de webshop?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef quirina het volgende:
Veel te veel werk om dit te controleren, als ze geen meldingen krijgen dan is er voor hen geen reden om aan een site te twijfelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef quirina het volgende:
Volgens mij niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die webshop staat er nu inderdaad niet meer op.
[..]
Volgens mij is dat een regel hier.
De ene keer niet, de andere keer wel.quote:
dan hebben we iedere dag "klachten" van allerlei concurrentenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef quirina het volgende:
Waarom mag je die naam van de webshop niet noemen?
Welles nietes welles nietes.quote:
Ik gok awcenter.nlquote:
Hadden ze, ook Qshopsquote:Moeten ze niet zo'n thuiswinkelkeurmerk hebben?
Hebben ze ook (en dus een bekend adres en eigenaar)quote:En een KVK nummer?
En dan zijn er de andere dingen waar je naar kijkt. Kleine nieuwe winkels zijn nooit met alles het goedkoopste. Mensen willen zelf graag geloven dat het waar is daarom zullen dit soort winkels altijd kapitalen binnenharken binnen een paar dagen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik gok awcenter.nl
[..]
Hadden ze, ook Qshops
[..]
Hebben ze ook (en dus een bekend adres en eigenaar)
Ik weet het wél, ik lees dat soort topics ter vermaakquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dan zijn er de andere dingen waar je naar kijkt. Kleine nieuwe winkels zijn nooit met alles het goedkoopste. Mensen willen zelf graag geloven dat het waar is daarom zullen dit soort winkels altijd kapitalen binnenharken binnen een paar dagen.
De uitverkochte PS3 was hier nog leverbaar voor 379,- (goedkoopste van Nederland) Alleen daardoor al zou je moeten weten dat je je geld doneert.
Ik sta ook altijd versteld hoe verontwaardigd mensen zijn als blijkt dat ze hun nieuwe iPad mini voor 220,- niet opgestuurd krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik weet het wél, ik lees dat soort topics ter vermaak
Volgens mij wél. De naam van de webshop hoeft hier dus niet gepost te worden (TS deed het al keurig niet)quote:
Het hoeft niet maar het mag wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Volgens mij wél. De naam van de webshop hoeft hier dus niet gepost te worden (TS deed het al keurig niet)
Webshop keurmerk gaat vast niet garant staan voor mijn aankoopquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef Deshain het volgende:
Ik weet het wél, ik lees dat soort topics ter vermaak
Deze jongeman (naam en adres bekend overigens) heeft het wel naar een nieuw level getild, dat vind ik dan wel weer ergens 'knap' (geinvesteerd in keurmerken, welke je koopt in plaats van verdiendt, en iDeal). Door het laten pushen door deze keurmerken op Twitter (Qshops raadde ze zelf aan in tweets) en hun vermelding op Beslist.nl hebben ze een constructie opgezet die in een paar dagen tijd waarschijnlijk ergens tussen de 60.000 en 100.000 euro binnenbracht..
Dat twee behoorlijk grote keurmerken hiermee door de mand vallen vind ik wel opmerkelijk, itt tot de mensen die duidelijk dingen verwachten die niet kunnen zoals je ps4 voorbeeld, en dat ze nu ook nog eens verstoppertje spelen nog erger. Webshop Keurmerk zou zelfs garant staan voor aankopen bij aangesloten sites, en dat was AWcenter...
Wat maakt het nou uit welke webshop het was?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef quirina het volgende:
Maar je mag het wel gokken dat of het om awcenter gaat of mag dat ook niet?
Nou, als de site werd aanbevolen door andere sites kan het wel verschil maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit welke webshop het was?
Wat ik eigenlijk bedoel: wat is de meerwaarde van het hier posten van de naam van de betreffende webwinkel? Ten eerste is 'ie nu offline (dus er kan niemand meer intrappen) en ten tweede krijg ik mijn geld er echt niet mee terug.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
Nou, als de site werd aanbevolen door andere sites kan het wel verschil maken.
quote:KLACHT dank zij beslist.nl heb ik maandag een gsm besteld bij wa center ik dacht dat beslist.nl alleen betrouwbare sites had en daarom stel ik beslist.nl ook aansprakelijk voor de ¤400 die ik overgemaakt heb naar wa center voor een samsung s4 want zelf zou ik dat niet gedaan hebben bij een onbekende site een bestelling te plaatsen en dinsdag 17 dec. stond de site er nog op maar vandaag niet meer
Let altijd op de kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef Deshain het volgende:
Webshop Keurmerk zou zelfs garant staan voor aankopen bij aangesloten sites,
De activiteiten zijn beëindigd en derhalve vervalt de nakomingsgarantie.quote:Tevens biedt de Stichting per 1 juli 2012 een nakomingsgarantie ten aanzien van uitspraken van de SGC. Maar let op: Indien sprake is van een enkel niet nakomen of niet terugbetalen als gevolg van een surcéance van betaling of faillissement geldt de garantie niet. Het gaat enkel om geschillen over de uitvoering van een overeenkomst en ná een uitspraak van de SGC die door de webwinkel niet wordt nagekomen. Indien de webwinkel failliet is of de activiteiten zijn beëindigd kan de stap naar de SGC niet worden gemaakt.
Ik dacht dat...quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.klachtenkompas.nl/beslistnl/oplichting-beslistnl
[..]
Maar beslist.nl promoot zichzelf als beste vergelijkingssite, als die een site van een oplichter adviseert kun je stellen dat er sprake is van een erg slecht advies en dat beslist.nl aansprakelijk is voor de geleden schade door het slechte advies.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Let altijd op de kleine lettertjes.
[..]
De activiteiten zijn beëindigd en derhalve vervalt de nakomingsgarantie.
Euh nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar beslist.nl promoot zichzelf als beste vergelijkingssite, als die een site van een oplichter adviseert kun je stellen dat er sprake is van een erg slecht advies en dat beslist.nl aansprakelijk is voor de geleden schade door het slechte advies.
Ze sluiten een hoop uit maar niet de aansprakelijkheid voor het plaatsen van een webshop van oplichters die helemaal niet leveren. Die webshop heeft zich moeten aanmelden voor vermelding op hun site en dus zijn ze in staat om vooraf te controleren of het om oplichters gaat. Ze schrijven "BESLIST.nl zal zo goed als in het vermogen ligt, trachten om eventuele problemen die voortkomen uit de dienstverlening op te lossen."quote:Gebruikersovereenkomst / Disclaimer
Aansprakelijkheid BESLIST.nl
De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op consumenten die BESLIST.nl gebruiken. Door gebruik te maken van de BESLIST.nl website gaat de consument akkoord met de onderstaande voorwaarden, kennisgevingen en bepalingen.
BESLIST.nl behoudt zich het recht voor om de voorwaarden op ieder moment aan te passen. Het is de verantwoordelijkheid van de consument om regelmatig de voorwaarden te lezen. De onderstaande overeenkomst bevat enkele afwijzingen van aansprakelijkheid.
Online aankopen via BESLIST.nl
BESLIST.nl verkoopt zelf géén producten, de organisatie beperkt zich tot het weergeven van webshops met de bijbehorende producten. Wanneer een consument heeft besloten om tot een online aankoop over te gaan, bestelt de consument deze direct bij de betreffende shop. BESLIST.nl is daarom niet aansprakelijk voor enige schade die is toegebracht aan de door de gebruiker bestelde goederen tijdens en na de verzending.
Thuiswinkelwaarborg
Verschillende webwinkels zijn gekenmerkt met het Thuiswinkel Waarborg keurmerk, dat door de brancheorganisatie Thuiswinkel.org is verstrekt. Dit keurmerk geeft aan dat een webwinkel aan bepaalde voorwaarden voldoet, het geeft echter nooit de garantie dat de uitvoering van een bestelling perfect verloopt. BESLIST.nl is hiervoor dan ook niet aansprakelijk te stellen.
Reviews door consumenten
Op BESLIST.nl geven consumenten reviews over de kwaliteit van producten en de uitvoering van een bestelling door webshops. Aan de reviews van consumenten zijn geen voorwaarden te verbinden. De reviews zijn slechts meningen van consumenten op basis waarvan de keuze voor een bepaald product of een webshop gemaakt zou kunnen worden.
Websites van derden
Op BESLIST.nl staan links opgenomen naar diverse webshops. BESLIST.nl is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en de inhoud van deze websites/webshops. Wanneer een consument vragen heeft over een website kan deze contact opnemen met de desbetreffende webshop.
Door gebruik te maken van de websites van derden, zijn de algemene voorwaarden van de betreffende website van toepassing. Enkele webshops vermelden dat bepaalde productgroepen worden geleverd door een andere webshop (een derde). Dit betekent dat beide partijen samenwerken voor de verkoop van die bepaalde productgroep.
Foutieve informatie
BESLIST.nl toont producten van verschillende webshops. Wanneer er veranderingen plaatsvinden bij de webshops, zoals product- of prijswijzigingen, kan het voorkomen dat deze webshops dit niet tijdig doorgeven aan BESLIST.nl.
BESLIST.nl houdt de wijzigingen van de webshops zo goed mogelijk bij. BESLIST.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele wijzigingen die de webshops hebben aangebracht.
Conflicten
BESLIST.nl zal zo goed als in het vermogen ligt, trachten om eventuele problemen die voortkomen uit de dienstverlening op te lossen.
Intellectuele eigendomsrechten
De Nederlandse wetgeving is van toepassing op deze website. Alle tekst- en beeldinformatie op de BESLIST.nl site is auteursrechtelijk beschermd. Het auteursrecht van deze site berust bij beslist.nl BV. De website van BESLIST.nl is uitsluitend bedoeld voor eigen gebruik en mag niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden, zonder schriftelijke toestemming van BESLIST.nl. De website van BESLIST.nl mag op geen enkele onrechtmatige manier gebruikt worden of gebruikt worden op een manier die schade kan toebrengen aan BESLIST.nl, zulks ter beoordeling van BESLIST.nl.
Privacybescherming
BESLIST.nl hecht veel waarde aan het beschermen van de privacy. Informatie over hoe BESLIST.nl omgaat met persoonlijke gegevens staat hieronder beschreven.
Welke gegevens slaat BESLIST.nl van u op als u onze website bezoekt?
Iedere computer die met het internet verbonden is, heeft een domeinnaam en een nummer. Deze wordt ook wel het IP-adres (IP=Internet Protocol) genoemd. Als een bezoeker de website van BESLIST.nl opent, registreert onze webserver automatisch de domeinnaam en het IP-adres van deze bezoeker. De opgeslagen gegevens bevatten geen persoonlijke informatie, enkel het IP-adres van de computer wordt geregistreerd.
BESLIST.nl kan persoonlijke gegevens vrijgeven wanneer dit door de wet vereist is, bijvoorbeeld bij een gegronde verdenking van fraude. Persoonlijke gegevens worden verder alleen gebruikt voor het samenstellen van een 'shopprofiel' (zie hieronder).
In welke gevallen maakt BESLIST.nl gebruik van uw persoonlijke gegevens?
Voor het samenstellen van een 'shopprofiel' maakt BESLIST.nl gebruik van persoonlijke informatie. Via het shopprofiel kan BESLIST.nl consumenten attenderen op interessante aanbiedingen. Alleen consumenten die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief ontvangen deze aanbiedingen.
Het kan voorkomen dat BESLIST.nl algemene statistieken verstrekt aan derden om op deze manier trends in kaart te brengen. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om gemiddelden van verkoopcijfers, bezoekers en omzet. Deze algemene cijfers bevatten uiteraard geen persoonlijke informatie en worden alleen verstrekt aan betrouwbare partijen waarmee BESLIST.nl samenwerkt.
Wat doen 'cookies' op een computer?
Een cookie is een klein bestand, dat door een webserver naar de internet browser van de consument wordt gestuurd en op de harde schijf wordt opgeslagen. Een cookie slaat de voorkeuren voor een bepaalde website op. Een cookie kan geen gegevens van de harde schrijf aflezen. Dit betekent dat de cookie enkel gegevens van de computer kent en niet van een consument zelf. Cookies hebben dan ook geen beschadigende werking.
We werken samen met door ons zorgvuldig geselecteerde partijen die cookies op uw computer kunnen plaatsen om anonieme informatie te verzamelen over de wijze waarop u de website bezoekt. Hierdoor kunnen zij ons ondersteunen bij het specifiek richten en tonen van advertenties aan onze bezoekers.
Je kunt zelf beslissen of je cookies wil accepteren of weigeren of dat je wil dat je browser je op de hoogte stelt wanneer er een cookie wordt geplaatst. Hiervoor dien je de instellingen in je browser aan te passen. Aangezien iedere browser anders is, verwijzen we je naar het "help'' menu van je browser. Of kijk bij de handige uitleg van de consumentenbod.
Kan ik dat ergens terugvinden in de policy?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij wél. De naam van de webshop hoeft hier dus niet gepost te worden (TS deed het al keurig niet)
Oke wat is dan de reden van het niet mogen noemen van de naam van een webshop die mensen oplicht?quote:
Om te beginnen dat ik niet weet of het wel degelijk gebeurd is. Wel weet ik dat dit zo'n beetje permanent op internet staat. Ik heb overigens (voor de zekerheid) geen reden om aan te nemen dat TS niet de waarheid vertelt, alleen: wie weet is het een concurrent, is het gewoon baldadigheid of weet ik veel wat. (in dit geval geloof ik persoonlijk heus dat TS een probleem heeft, TS heeft zelf steeds expres de naam niet genoemd)quote:Op zondag 22 december 2013 16:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke wat is dan de reden van het niet mogen noemen van een webshop die mensen oplicht?
Oke, duidelijk. Ik mag dus ook niet zeggen dat mijn <insert automerk> problemen heeft met <insert probleem> en ik niet goed word geholpen bijvoorbeeld, omdat dat de fabrikant/dealer hier schade door kan ondervinden en ik geen bewijs kan laten zien dat het echt zo is.quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Om te beginnen dat ik niet weet of het wel degelijk gebeurd is. Wel weet ik dat dit zo'n beetje permanent op internet staat. Ik heb overigens (voor de zekerheid) geen reden om aan te nemen dat TS niet de waarheid vertelt, alleen: wie weet is het een concurrent, is het gewoon baldadigheid of weet ik veel wat. (in dit geval geloof ik persoonlijk heus dat TS een probleem heeft, TS heeft zelf steeds expres de naam niet genoemd)
Als zo'n winkel/bedrijf daardoor schade lijdt, wil ik niet het risico lopen dat FOK! daardoor de dupe wordt (even afgezien van dat ik de belangrijkste reden vind dat die ondernemer hier veel schade door ondervindt), omdat er wellicht een schadeclaim ontstaat. En voor het oplossen van het probleem is het noemen van de naam totaal irrelevant.
Als er een uitspraak van een rechter is over de schuldvraag, dan mogen namen prima genoemd worden.
Dat is helemaal niet waar.quote:Op zondag 22 december 2013 19:17 schreef marcooooow het volgende:
Het is de moeite niet waard om ook nog maar wat te doen. Pas bij 1000 aangiften mag er wat gedaan worden. Je geld ben je kwijt, je tijd kan je nog redden.
Van wie krijg hij dit te horen? Ik ben ook opgelicht een paar jaar geleden en de oplichter is gepaktquote:Op zondag 22 december 2013 19:19 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Vriend van me is opgelicht en kreeg dit te horen, wat kan er nog gedaan worden?
Klopt idd. Een rooie zou zeggen dat FOK! niet logisch hoeft te zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef EJ403 het volgende:
[..]
De ene keer niet, de andere keer wel.De kunst is het om in het ene topic wel de naam te vermelden maar niks negatief. en dan in een ander topic (dit topic) naar dat ene topic te linken, dan mag het opeens wel
Nou, nog 999 keer aangiften doen dan he.quote:Op zondag 22 december 2013 19:19 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Vriend van me is opgelicht en kreeg dit te horen, wat kan er nog gedaan worden?
Adres achterhalen en huis platgooien incl. bewoners.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nou, nog 999 keer aangiften doen dan he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |