SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: zie dat ik nog onder 72 gemiddelde zit dus Ruiter ipv Marsman
[ Bericht 30% gewijzigd door Freire op 19-12-2013 20:09:07 ]![]()
Beerens > Bakkali.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:02 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: zie dat ik nog onder 72 gemiddelde zit dus Ruiter ipv Marsman"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Strength is ook wel heel goed voor een winger, maar verder..Ik vind een agility onder de 80 bij een winger echt al heel kut dit jaar..en dan ook nog eens maar3* skillquote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schaken > Beerens > Bakkali
83 crossingMet Locadia dodelijk. Met Pellè vast ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind die combinatie 4* skills/5* weak foot zo lekker spelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schaken > Beerens > Bakkali
83 crossingMet Locadia dodelijk. Met Pellè vast ook.
Alles lijkt soepeler te gaan dan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Die heb ik weer eruit gehaaldquote:Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jouw team is ook niet zo slecht. Toni haalt die pace behoorlijk omlaag
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
raar team zeg slaat nergens op man doe wat aan je teamquote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik weer eruit gehaald
[ afbeelding ]![]()
nee, die mogen allemaal gewoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Freire het volgende:
de laagse BIN van dijk heeft een chem stylemaakt dat nou wat uit of niet
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ps vita 3g + wi fi of alleen wifi voor 99e met gulle gift bij de dixons. Tempting.
Lijkt me wel een leuk apparaatjeFeyenoord Rotterdam![]()
wat is jouw team dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef jhoopie het volgende:
[..]
raar team zeg slaat nergens op man doe wat aan je teamHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gulle gift?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
ps vita 3g + wi fi of alleen wifi voor 99e met gulle gift bij de dixons. Tempting.
Lijkt me wel een leuk apparaatje![]()
Ja een of andere actie. Is zo'n code die je krijgt. Hoe meer je besteed, hoe meer korting in euro's je krijgt. Moet je je alleen ff aanmelden voor de nieuwsbrief dacht ikquote:Feyenoord Rotterdam![]()
Ah ok. Zie trouwens nu pas dat jij het bentquote:Op donderdag 19 december 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja een of andere actie. Is zo'n code die je krijgt. Hoe meer je besteed, hoe meer korting in euro's je krijgt. Moet je je alleen ff aanmelden voor de nieuwsbrief dacht ik![]()
![]()
Inderdaad ja. Fuszy, heb je iets anders met je haar gedaan ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. Zie trouwens nu pas dat jij het bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat hij Noir was...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. Zie trouwens nu pas dat jij het bent
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. Zie trouwens nu pas dat jij het bentGisteren naar de kapper geweestquote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Fuszy, heb je iets anders met je haar gedaan ofzo?Heeft hij dezelfde UI dan? Ik heb er zo mijn best op gedaanquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Niet dezelfde, maar wss qua kleur een beetje gelijkwaardig.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Gisteren naar de kapper geweest
[..]
Heeft hij dezelfde UI dan? Ik heb er zo mijn best op gedaan![]()
Ah zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet dezelfde, maar wss qua kleur een beetje gelijkwaardig.
goedmakertje danFeyenoord Rotterdam![]()
Gaat een verwarrende wedstrijd worden zo bij Ajax. Was dat tenue van Vogels alweer vergeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
we snappen het beiden nietquote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Snap ik m niet of snap jij m niet?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hier draaien ze ook al tsunami
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Poulsen staat er inquote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef Freire het volgende:
Ajax gewoon in de sterkste opstelling![]()
Dat zeker niet. Maar wel sterker dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef Freire het volgende:
Ajax gewoon in de sterkste opstellingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoesen nu zal wel betekenen dat we van 't weekend weer Sigthorsson krijgen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
simpel dit
Hoesen 5* wfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tony Tol, wat een kutvent
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF's zijn nu zo matig in de Eredivisie, echt jammer.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik mis die kerel ook in de Eredivisie...
IF Greg![]()
![]()
Wilde het net zeggen. De liefdesbaby van Beugelsdijk en Hemmen is hijquote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef wieisboos het volgende:
Die Beugelsdijk had nog bijna gescoordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
In je dromen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:15 schreef jhoopie het volgende:
net potje tegen ds2 heb m met 4-0 opgerold haha![]()
gaar team ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Man man wat een kut team, maar dit is de eerste van stuk of 15 pogingen die past
orginaliteit 4
snelheid 6
opbouwend 3
de speler die het team bedient 2
15 punten voor jou is niet veel frits doneer maar wat free daily gifts aan serious request of koop n pakkie voor giel![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:19 schreef jhoopie het volgende:
[..]
gaar team ook.
orginaliteit 4
snelheid 6
opbouwend 3
15 punten voor jou is niet veel frits doneer maar wat free daily gifts aan serious request of koop n pakkie voor giel![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:19 schreef jhoopie het volgende:
[..]
gaar team ook.
orginaliteit 4
snelheid 6
opbouwend 3
Mijn team heeft tot nu toe 2k gekost
3 spelers had ik al, ik moet er nog 3 in totaal (waaronder IF Rossi)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Fischer golaso
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Sigi was die kaats ergens bij Vermeer terecht gekomenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Reemi het volgende:
En daarom moet Hoesen in de spits staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe mij maar SIem in de spits.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Reemi het volgende:
En daarom moet Hoesen in de spits staan.![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Sigi was die kaats ergens bij Vermeer terecht gekomenHoesen heeft bijna iedere wedstrijd dat ie in de basis staat een assist als deze.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blessaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Doe mij maar SIem in de spits.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een geniale actie van De Hoes. Zonde dat hij niet zat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh Hoesen weer bazig hakje nu
Laat wel echt goede dingen zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pas op he Gerrit!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoesen ken er echt geen pepernoot van man![]()
Ben ik weer.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik de teams zo zie heeft Lindgren. al gewonnen.
Ik heb wel veruit het beste team ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef jhoopie het volgende:
[..]
dat is vincent toch? de vriend van de kleindochter van mandela
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik merk trouwens net pas dat ik de hele kerst niet in de buurt van mijn PS3 ben.![]()
Met andere woorden: ik kan alleen straks en morgen spelen.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij bent echt kenkerdom he?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik merk trouwens net pas dat ik de hele kerst niet in de buurt van mijn PS3 ben.![]()
![]()
![]()
Pff Hoesen..dat is dan weer zonde. En gewoon slecht..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pff, ik wil geen eens een Nederlander zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, niet zo'n grote smoel hè, nepnederlander.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pff, ik wil geen eens een Nederlander zijn![]()
En waarom ben ik kenkerdom? Ik heb volgende week vrij, net als elke week van het jaar.Weet ik veel dat het ineens al kerst is.
Wie gaat er morgen nog meer naar Leeuwarden? Het is alleen moeilijk om te zien of ik op TV kom aangezien ik dan daar ben en dan heb ik geen TV.![]()
Hangen daar schermen met de 101 stream geloof ik. Mensen zien het altijd als ze ineens op tv zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer naar Leeuwarden? Het is alleen moeilijk om te zien of ik op TV kom aangezien ik dan daar ben en dan heb ik geen TV.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon verlengsnoertje meequote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer naar Leeuwarden? Het is alleen moeilijk om te zien of ik op TV kom aangezien ik dan daar ben en dan heb ik geen TV.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan ga ik daar wel op letten. Maar dan kan ik op dat moment niet hier posten dat ik op TV ben.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangen daar schermen met de 101 stream geloof ik. Mensen zien het altijd als ze ineens op tv zijn.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja is wel verwarrend idd dat Kerst elk jaar op verschillende datum isquote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
En waarom ben ik kenkerdom? Ik heb volgende week vrij, net als elke week van het jaar.Weet ik veel dat het ineens al kerst is.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja is wel verwarrend idd dat Kerst elk jaar op verschillende datum isdit ja
Kijk op TLC. Echt te ranzig wat die mensen eten. Die moeke maakt zo'n kalkoen klaar, alleen insmeren met boter en niest er 10x over heenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man van die moeder krijg ik nachtmerriesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk op TLC. Echt te ranzig wat die mensen eten. Die moeke maakt zo'n kalkoen klaar, alleen insmeren met boter en niest er 10x over heen![]()
![]()
![]()
![]()
Majin Boo is idd kenker scary.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee man van die moeder krijg ik nachtmerries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |