Logischquote:Op donderdag 19 december 2013 19:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Uhm, wat dacht je van 27 moederborden
Het opent met een lage koers, meer mensen gaan het minen en kopen want: het staat nog laag en zal nog groeien. De koers gaan omhoog alsmede de difficulty, en uiteindelijk komt er een conclusie of het wel of niet een nuttige coin is en zal de koers behouden blijven of instorten.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Trouwens, ik heb het hele dogcoin avontuur gemist. Wat gebeurt er nu precies wanneer Grain ook op een exchange komt? Ik bedoel: Wat dan?
Je hoeft de verwarming in ieder geval niet aan te zetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Logisch![]()
Die zooi heeft een flinke ventilatie nodig dan.
No kidding.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Logisch![]()
Die zooi heeft een flinke ventilatie nodig dan.
Kijk eens naar de vloer. Dat is niet zijn woonkamerquote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef bambino het volgende:
[..]
No kidding.
Hij heeft ze op de pics nog direct naast elkaar staan.
Dan moet de kamer airconditioned zijn op een graadje of 10 anders zijn ze zo naar de knoppen.
Las ergens dat die bezig is met powered spacers
Ye I know, hij heeft een room gehuurd ergens.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vloer. Dat is niet zijn woonkamer
Als ik dan zeg: Zodra het op een exchange komt, de helft verkopen en met de andere helft op betere tijden wachten. Slaat dat dan ergens op?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het opent met een lage koers, meer mensen gaan het minen en kopen want: het staat nog laag en zal nog groeien. De koers gaan omhoog alsmede de difficulty, en uiteindelijk komt er een conclusie of het wel of niet een nuttige coin is en zal de koers behouden blijven of instorten.
Dat is exact wat ik heb gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Als ik dan zeg: Zodra het op een exchange komt, de helft verkopen en met de andere helft op betere tijden wachten. Slaat dat dan ergens op?
Als je op coinwarz kijkt is de waardegrafiek van de meeste van die coins gewoon een puist. Omhoog en niet veel later weer omlaag. Gewoon verkopen wanneer je er een leuke winst mee pakt.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Als ik dan zeg: Zodra het op een exchange komt, de helft verkopen en met de andere helft op betere tijden wachten. Slaat dat dan ergens op?
Nu met Doge; ik dump de helft zodra het de 1000 tikt en met de andere helft ga ik door tot ie weer onder de 1000 komt. Natuurlijk gaat er veel ge-daytraded worden daarna.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Tja, zit hier aan de 38 grain per uur ongeveer.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef r8v2 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat ik aan de 100K zou komen, maar nu is 75K een realistischer einddoel.
doge op multipool.usquote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, zit hier aan de 38 grain per uur ongeveer.
Heb Doge even gedropd, problemen op de pool, heb nu zeker 17 uur voor niets doge's gemined.
Wel niet 300 doge gekregen van iemand waardoor het doge saldo nu iets meer dan 600 is voor mij.
Schiet me trouwens net te binnen, Ik heb nog ergens 560 BBQcoins liggen.![]()
Toch sta je erbij.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is stuk bij mij en ik weenie wrm
Zit op 600.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef bambino het volgende:
[..]
doge op multipool.us
Heb er nu alweer 7000 ongeveer
Hij staat aan en doet zn ding, maar geen grains hoor.quote:
Time Since Last Block 32 minutes 59 secondsquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij staat aan en doet zn ding, maar geen grains hoor.
Ook niks verandert en een uur geleden deed hij t nog prima
Maar waarom krijg jij er dan wel nog, je zit toch in dezelfde poolquote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Time Since Last Block 32 minutes 59 seconds
Kan het daar aan liggen?
Mijn laatste is ook al een tijdje geleden, zelfs 0 unconfirmed nu.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar waarom krijg jij er dan wel nog, je zit toch in dezelfde pool
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laatste is ook al een tijdje geleden, zelfs 0 unconfirmed nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |