Jazeker! Eerder al aan Giro 555 gedoneerd: https://www.piratenpartij(...)iro-555-aan-bitcoinsquote:
Dan ben je gewoon een oplichter, alleen is het bij Bitcoin beter te tracerenquote:Op maandag 23 december 2013 10:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind een van leukste dingen aan Bitcoin dat doneren zo makkelijk gaat.
Wat nou als ik een website maak met 'al dit geld gaat naar goede doelen blablabla' en ik stop alles gewoon in mijn wallet en dan word ik rijk!
Hoezo is het beter te traceren?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een oplichter, alleen is het bij Bitcoin beter te traceren
Omdat we bij Bitcoin mooi op de blockchain kunnen kijken of het geld daadwerkelijk naar de beloofde wallets gaat. Of bedoel je echt zelf een goed doel opzetten?quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het beter te traceren?
En niet dat ik dat echt wou gaan doen, maar toch het doneren is makkelijk.
Niet dat ik het echt ga doen, maar ik bedoelde een nepgoeddoel ja met eigen wallet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat we bij Bitcoin mooi op de blockchain kunnen kijken of het geld daadwerkelijk naar de beloofde wallets gaat. Of bedoel je echt zelf een goed doel opzetten?
Dan ben je gewoon een oplichterquote:Op maandag 23 december 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat ik het echt ga doen, maar ik bedoelde een nepgoeddoel ja met eigen wallet.
Gaat reguliere betaling ook zo makkelijk dan, ik heb er eigenlijk geen verstand van.quote:Op maandag 23 december 2013 13:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een oplichter
Maar zou je dan niet beter reguliere betalingen aan kunnen nemen? Veel grotere doelgroep. En je wallet is nog steeds te zien op de blockchain, dus dan moet je je nog bezig gaan houden met het verplaatsen enzo om te laten lijken dat je echt wat doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |