Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
killzonewat een kutspel of ben ik gewoon slecht? haha
Dit. Het is niet een on-rails shooter zoals CoD. Soms moet je echt denken hoe ga ik te werk, welk pad neem ik, welke gun, stealth of Rambo etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Mijn gok ?
Dat je slecht ben , hier wordt je afgestraft als je er niets van ken of ga rushen.
Zijn nog genoeg momenten dat je het 10x opnieuw moet proberen verder in de campaign.
Hier zaten dus ook veel mensen over te zeiken , en gaven killzone hierdoor een lag cijfer.
Snap sowieso niet waarom mensen een game slecht vinden als het lastig is. ( dit zou imo een plus punt moeten zijn )
Maar goed... ik ben dan nog een oldschool gamer en hou dus van een uitdaging
okquote:Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik hou ook wel van een uidaging, maar niet in de eerste missie als je alles nog moet leren
Je moet daar naar beneden (het bos in) en dan naar het schip dat is neergestortquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef RRuben het volgende:
kijk dan eerste missie ofzo en een dik vliegtuig doorzeeft me...
Kan helaas niet met je mee kijken , zit op m'n werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef RRuben het volgende:
kijk dan eerste missie ofzo en een dik vliegtuig doorzeeft me...
Het is effe uitzoeken , maar als je het door hebt ga je het steeds leuker vindenquote:
Ik schoot de zipline tegen een watchtower met 1 Helghast aan. Naar beneden zoeven, laatste moment loslaten en landen op de Helghast voor een instant melee kill.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft niet steeds richting die dam te lopen, je kunt gelijk naar beneden.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik schoot de zipline tegen een watchtower met 1 Helghast aan. Naar beneden zoeven, laatste moment loslaten en landen op de Helghast voor een instant melee kill.
quote:
Het zijn een soort antenne torens. 1 staat er naast die crashed schip. Er naar kijken en je ziet dan als het goed is je OWL icoontje veranderen in een monitor. Druk dan op L1.quote:
oke bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn een soort antenne torens. 1 staat er naast die crashed schip. Er naar kijken en je ziet dan als het goed is je OWL icoontje veranderen in een monitor. Druk dan op L1.
Geen 1. Als je dicht genoeg bent, zal hij automatisch gaan hacken als je ernaar kijkt en op L1 drukt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar welke van de 4 van die robot ofzo
On a stickquote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeg maar een soort computer met fel oranje scherm is het dat je kunt hacken.
Er is nota bene een tutorial level die het je zo ongeveer letterlijk zegt?quote:
Echte gamers lezen geen (onscreen) handleidingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nota bene een tutorial level die het je zo ongeveer letterlijk zegt?
Die moet je op een usb-stick zetten...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef rdwilbrink het volgende:
iemand deze update al binnen gehaald? krijg je die update automatich te zien of moet je die handmatig downloaden zoja waar?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2706934.page?sf20811323=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |