Als je vjeze bent eet ik mijn schoen opquote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gast haal die foto van mij er af....
Nee gewoon 100% kramerquote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JaEn dan is Furdi een combi tussen Joey van Friends en Kramer van Seinfeld
er zijn weer dingen ja?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lege blik, waanzin, ik denk dat ze d’r aan is
Geschreeuw in m’n oren, drama in d’r ogen
Van woede, koken, over de rooie
Op mute, stilte, staar naar d’r jopen
Oh wat een mooie, melk melk jopen
Maar er is weer gezeik, drama op het Leidseplein
Zij haat mij en ik haat haar
Wij zijn klaar met elkaar
Ze kijkt me aan, ik kijk naar haar
Jopen, d’r ziel in d’r ogen
Alles gelogen, praat met d’r jopen
“Help ons, bevrijd ons, we worden gegijzeld
Door een kankerdom wijf, kijk hoe ze d’r bij loopt
Bij loopt, bij loopt, bij loopt”
Was je maar een koe, bitch dan zei je moe
Maar dan had ik vier uiers, oh ik bedoel acht
Je weet dat ik lach, karnemelk, zure jopen
Geen andere dingen weg?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
Het lijlt erop dat alle.ongewenste prpgramma's weer weg zijn, voor de.zekerheid nog maar een keer scannen
welke ongewenste programma's?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
Het lijlt erop dat alle.ongewenste prpgramma's weer weg zijn, voor de.zekerheid nog maar een keer scannen
Incluis de racistische opmerkingen?quote:
Allebei niet gekeken.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JaEn dan is Furdi een combi tussen Joey van Friends en Kramer van Seinfeld
Zeer ongewenst is dat, ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke ongewenste programma's?
roy donders enzo?
ik hoop het nietquote:
Wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Allebei niet gekeken.Is Joey die van how YOU doin'?
Juistemquote:Op donderdag 19 december 2013 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Incluis de racistische opmerkingen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal ze voor je zingen
wie is die roy donders?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke ongewenste programma's?
roy donders enzo?
Je nosso is te groot en je moffo is scheef, je tieten zijn verschrompeld en je hebt geen reet.quote:
dat was het eigenlijk wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je nosso is te groot en je moffo is scheef, je tieten zijn verschrompeld en je hebt geen reet.
Je hoort een man te zijn
"de stylist van het zuiden"quote:Op donderdag 19 december 2013 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
wie is die roy donders?ik hoor sinds deze week ineens iedereen over roy donders
Nee zegt me niksquote:Op donderdag 19 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"de stylist van het zuiden"
nooit gezien? houden zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |