Misschien heeft het daar iets meer mee te maken dan het geven van een roosjequote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
In Nederland zijn mensen nogal spastisch soms.
Dat wat logischer is?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef LesMiserables het volgende:
Misschien heeft het te maken met de frequentie van contact, ik spreek mijn dates maximaal 10/20+- berichtjes/appjes voor ik ze zie en vind het niet echt gepast. Kan me voorstellen dat als je weken of maanden uren achter elkaar appt met elkaar dat het wat logischer is.
Van mij krijg je wel een roosje hoor. Ik pluk er wel ergens een uit een tuin.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien heeft het daar iets meer mee te maken dan het geven van een roosje
Ik begrijp echt niet waarom sommige een roosje zien als een cadeau, het is toch gewoon een attentie. Maar goed, ieder zijn ding hé. Bovendien vind ik persoonlijk dat :quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Van mij krijg je wel een roosje hoor. Ik pluk er wel ergens een uit een tuin.
Maar ieder zijn ding.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]niets gaat boven versieren op de dansvloer
Ik ben het met je eens hoor. Maar zoals ik al aangaf, -ik vind- Nederlandse vrouwen vaak (dus niet altijd voordat iedereen hier over valt) wat spastisch, hebben een soort beeld in hun hoofd van hoe "het wel en niet moet", heb ik het idee. Dus geef een roos en ze denken meteen aan een liefdesverklaring waarbij ze de ring al zien schitteren en hun vrijheid verdwijnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom sommige een roosje zien als een cadeau, het is toch gewoon een attentie. Maar goed, ieder zijn ding hé. Bovendien vind ik persoonlijk dat :
[..]
Maar ieder zijn ding.
Als ik intensief met iemand app kan ik me beter voorstellen dat ik iets leuks voor haar meeneem op een eerste date dan wanneer we 20 zinnen met elkaar gewisseld hebben voor we elkaar zien. Denk dat ik er dan vanuit zou gaana dat de vrouw in kwestie het wat beter op waarde kan schatten, die roos die ik mee zou nemenquote:
Inderdaad, die mannen die mij ook een roosje geven zijn mannen waarmee ik eerst meer dan 20 zinnen heb gewisseld . Als ik dan op date ga met zo een man waarmee ik al goed kan babbelen etc. dan heb ik al een soort "connectie" met hem.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als ik intensief met iemand app kan ik me beter voorstellen dat ik iets leuks voor haar meeneem op een eerste date dan wanneer we 20 zinnen met elkaar gewisseld hebben voor we elkaar zien. Denk dat ik er dan vanuit zou gaana dat de vrouw in kwestie het wat beter op waarde kan schatten, die roos die ik mee zou nemen.
Mja, denk dat ik ook niet zo snel op date ga als ik niks van d'r zou weten.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:05 schreef complicate het volgende:
Tja, ik ga alleen op date met een persoon waarvan ik al veel weet, maar niet alles, voor het spannend te houden
Natuurlijk niet hé. Dan blijf je gewoon thuis tv kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:06 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mja, denk dat ik ook niet zo snel op date ga als ik niks van d'r zou weten.
Ik vraag meestal persoonlijke dingen eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef LesMiserables het volgende:
Wat voor soort dingen vragen jullie dan allemaal ?
Hehe wekenlang, niet hé. Maar voorbeeld:quote:Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef LesMiserables het volgende:
Noem eens een voorbeeld dan CC, ik kan gewoon niet bedenken waar je het wekenlang over kan hebben. Een van mijn leukste date was met een meisje die ik de dag ervoor pas het eerste berichtje had gestuurd, paar uur lang in een scheur gelegen gewoon en we wisten echt niks van elkaar eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |